PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki gaz do Civica 1.5i LS V-tec 1997r? 3D



Marteusz
24-12-07, 11:28
Przymierzam sie do sprowadzenia takiego samochodu z niemiec, i postanowiłem że go zagazuje, wiem że wiąże sie to z waszym sprzeciwem ale niewątpliwie tańsza jazda będzie, jako że jestem studentem więc na zł mi zależy, pomóżcie dobrać dobrą instalacje gazową do tego samochodu, jaki jest około koszt takiej instalacji i gdzie najlepiej robić ją w województwie małopolskim lub podkarpackim

sadam
24-12-07, 19:29
ale niewątpliwie tańsza jazda będzie
czy tak taniej?autyo ktore chcesz kupic ma silnik bardzo ekonomiczny(tzw vtec-e)
i zanim zwroci ci sie koszt instalacji to nie wiem czy tak tanio bedzie..
a ten silnik przy normalnym trakotwaniu potrafi spalic 6,5 litra.a gazu bedzie palil zapewne od 10l bo terqaz jakosc gazu jest fatalna i narazie kazdy narzeka ze mu pali wiecej.
a koszt instalacji trzeba liczyc od 1,5 tys(za "jako taka" instalacje)

Marteusz
24-12-07, 20:45
Planowany tygodniowy przebieg to około 500km więc myślę że sie szybko instalacja zwróci:) ale nie chce byle badziewia zakładać także 1500zł to chyba malo, myślałem tak do 3tysięcy wydać, dajcie jakieś namiary na dobrą instalacje :)

maciak
25-12-07, 14:27
MATEUSZ kiedyś również byłem przeciwnikiem gazu i zarzekałem się, że nigdy nie skrzywdzę zagazowaniem mojej kochanej hanki, ale zadecydowały oczywiście względy ekonomiczne i jak na razie krzywda jej się chyba nie dzieje :agent:

ja mam sekwencję w swoim d14a2 od prawie roku, przejechałem 35000 i jak na razie wszystko jest elegancko, choć nie byłem jeszcze na żadnym jej przeglądzie :aloha: . zamontowaną mam jakąś sekwencję z komputerem firmy acme-zapłaciłem za nią 2200zł.