Zobacz pełną wersję : Brak oleju w silniku d14a3
Witam,sprawa jest taka że zostałem niemile zaskoczony przez swoją Hanie znikomym stanem oleju.
Wczoraj podczas sprzatania H i uzupełnieniu plynu do spryskiwaczy sprawdziłem poziom oleju.
No i szok,cały bagnet suchy???Zaczełem dolewac oleju i wlałem go ąż 2 litry zanim bagnet pokazał normalny stan.Ostatni raz sprawdzałem poziom na jesieni,było ok,lampa alladyna też sie nie swieciła podzczas jazdy.
Mam ją rok czasu i od razu został wymieniony olej u mechanika ,miał być 10w40,nie było zawieszki.
Niezauważyłem jakichs obłoków chmury z wydechu ani przy zimnym ani ciepły silniku i dlatego jestem zupełnie zaskoczony.Przebieg to równe 200 008 km,silnik jest suchy,żadnych plam na podjezdzie .Prosze Was o jakies opinie rady...czyżby końcówka żywota d14?
Zdarzylo Ci sie wczesniej sprawdzac stan oleju?
masakra jak mozna raz na ruski rok sprawdzac olej...
sprawdzałem tak okolo 4000 km temu ,dużo nią nie jezdze ,odcinki tez nie widziała za mojego uzytkowania,nie piłuje jej na kazdej przejazdzce,w 90% jazda miejska,zastanawia mnie tylko czemu kontrolka oleju nie migała?
Wczesniej tez sprawdzałem i stan był ok.
sprawdzałem tak okolo 4000 km temu ,dużo nią nie jezdze ,odcinki tez nie widziała za mojego uzytkowania,nie piłuje jej na kazdej przejazdzce,w 90% jazda miejska,zastanawia mnie tylko czemu kontrolka oleju nie migała?
Wczesniej tez sprawdzałem i stan był ok.
Stan oleju sprawdza się co najmniej co 1000km. Pojeździj i kontroluj
Oj,tera napewno na bierząco.Zastanawiam sie czy jesli bede dalej tak dolewal to nie przejsc na jakis mineralny?w sumie wymiana juz za 2000 km.
karolzales
28-04-13, 13:20
[QUOTE=mik;1959025]Oj,tera napewno na bierząco.Zastanawiam sie czy jesli bede dalej tak dolewal to nie przejsc na jakis mineralny?w sumie wymiana juz za 2000 km.[/QUOTE
minerala się nie opłaca zalewać nic ci nie da a może zatkać kanały ,zalej jakiś dobry olej np motul
Zalej prawidlowa ilosc. Sprawdz za 100/1000 kilometrow i wtedy sie pomysli. Mam nadzieje,ze sprawdzasz na zimnym silniku i na plaskim terenie :D
A koze korek spustowy/filt oleju niedokrecony i w trasie gubisz?
Tapatalk
Sprawdziłem swiece i niestety czarne jak moja poranna kawa,a jak tam z waszymi silinikami ,ile dolewacie od wymiany do wymiany?
Jakies 100-200ml
Tapatalk
jest już osobny temat co do palenia oleju.
szukaj
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?159612-Zu%BFycie-oleju-w-Waszych-Hannach
nie ma to jak lać do baku i do silnika :D 2x koszty :D brakuje tylko jeszcze uszczelki pod głowicą to i bd lać do niej płyn chłodzący :P
Nie ma co plakac za d14... http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?175510-Cz%EA%B6ci-z-EJ9-silnik-D14A3-kolektory-i-inne-pozosta%B3o%B6ci-po-swapie np. :)
Bierze litr oleju na 8tys. Mozna lepiej znalezc. Ale fakt faktem ze slupek d14 koeztuje tyle go nic :D
Tapatalk
Narazie chmury dymu nie zostawia wiec narazie zostaje przy tym silniku,a od teraz na standardowym wyposażeniu musi trafic banka oleju :p
Mi zniknęło prawie 2 litry oleju w 4 miechy... jak zmieniłem z GM 10w40 na Venola 10w40. W paź 2012 nalałem znowu Venola i do tej pory nie dolałem nic nie wiem czy to wina przejścia z GM na Venola ale sprawdzam co miesiąc olej i teraz nie schodzi z miarki.
Nie znam Venola ale dolałem 2 litry motula 10w-40 6100 do obecnego mobila 10w-40, jak nie łyknie przez te 2 miechy do wymiany zbyt dużo to przejde na Motula
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.