PDA

Zobacz pełną wersję : Dziwne zachowanie Hani.



KiTT
24-12-07, 10:49
Panowie mam troche dziwne zachowanie mojego autka, zalilem sie wam wczesniej ze przygasa mi po zrzuceniu biegu teraz objawy mam nastepujace:
-na swiezo co odpalonym silniku oborty utrzymuja sie na dobrym poziomie ale wystarczy pareset metrow i gdy zmieniam bieg oborty spadaja prawie do zera i unosza sie spowrotem, i tak raz przygasnie raz oborty utrzymuje sie poprawnie, nie ma reguly.
-gdy autko pojezdzi troche przestaja spadac tak nisko oborty jest wszystko mniej wiecej, auto nie gasnie trzyma oboroty. ok ale...
- po przejechaniu w jednym ciagu okolo 250-300 km auto znowu zaczyna sie koszmarnie zachowywac, mianowicie ja mu wciskam gaz a on nic jakby byl zatkany, jak ruszam spod swiatel to musze 2-3 sekundy trzymac gaz zeby mial sile ruszyc wogole a przy zmianie biegow reaguje z koszmarnym opoznieniem.

Co to moze byc? krokowiec wyczyszczony, filtr paliwa tez, robilem juz reset kompa (bledow nie bylo). czy moze to miec jakies powiazanie z kablami WN (kopulka palec itd.) albo ze swieczkami? bo od momentu gdy zmienilem swiece (na zgodne z oznaczeniem) autko pierwszy raz mi przygaslo. moze sonda lambda juz wariuje? help :(

Konrad84
24-12-07, 11:48
Dobrze wyczyściłeś krokowy i przepustnicę ?? Sprawdź opór na kablach WN.

Cairo
24-12-07, 18:12
W pierwszej kolejności wymień świece. Koszt nie duży, a jeśli wyminiałes ponad 20tys km temu to i tak zabieg wskazany. Jeśli nie pomoże, najlepiej pożycz od kogoś pewne kable WN. Jeżeli zachowanie jakie opisujesz występuje ciągle (a nie okresowo) to szybko zauważysz czy pomogło czy nie. Wtedy inwestycja w kable. Nie wiem jak jest w 1.4, ale do mnie w ASO 480PLN kpl. Z kablami raczej lepiej nie eksperymentować tylko zainwestowac w oryginał Hondy. Myślę, że w perspektywie i tak wyjdzie taniej. Chyba, że ktoś ma dobre doświadczenia z innymi, niech się wypowie.

KiTT
25-12-07, 11:15
czyli przypuszczacie ze to kabelki? swieczki byly zmieniane 5 kkm temu! moze sa jakies wadliwe? jaki powinien byc opor na kablach?
aha dodam ze autko nie dymi i spala bardzo w normie czyli to raczej nie wina wtryskow.

Konrad84
27-12-07, 08:56
niepamiętam, ale ktoś o tym pisał na forum.

Bassmaster
27-12-07, 13:58
Ja pisałem, jeśli czyściłeś krokowy to problem tkwi w czujniku przepustnicy:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=358300&highlight=#358300
Niestety musiałem jechać z tym do fachowców od układów benzynowych, gdyż sam nie mogłem dać sobie z tym rady.
Dziwna sprawa, że jednym po czyszczeniu krokowego nic się nie dzieje a innym wariują obroty na jałowym :/

KiTT
31-12-07, 11:56
jestem teraz na wjezdzie i nie mam za bardzo miejsca serwisowego w nowym roku bede to badal, obawiam sie ze to kable wlasnie albo sweica bo na dluzszej trasie tak jakby pzy 2 tys obr chodzil na 3 garach i nie mogl wejsc na obroty wyzej juz jest ok....dziwne to, bedzie trzeba szukac :(

[ Dodano: Czw 03 Sty, 2008 ]
juz wszystko wiem... niestety pompa paliwowa podaje zbyt male cisnienie paliwa i stad te problemy!!

moze ktos wie ile kosztuje tu ustrojstwo i gdzie mozna nabyc? moze ktos ma do odsprzedazy?