PDA

Zobacz pełną wersję : Fotele w Executive MY2012 vs Sport/Lifestyle



poziomek
23-04-13, 20:18
Witam wszystkich mam pytanie. Czy ktoś z was badał fotele w Executive pod kątem ergonomii , wygody itp? Czy są jakieś duże różnice (oprócz tapicerki), odczucia, pomiędzy wersją Executive rocznik 2012 a Sport 2012/ Lifestyle 2013?
Patrzę w katalog i widzę,że w wersji Executive jest dodatkowo:
- Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
- Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela pasażera
- Elektryczna regulacja podparcia bocznego fotela kierowcy

Czy w niższych wersjach brak w ogóle regulacji podparcia lędźwiowego f. kirowcy czy jet tam regulacja ale manualna (gałka, wajcha inne....)?

Wszelkie rady i spostrzeżenia mile widziane.

ktyl
23-04-13, 21:56
W Sporcie 2012 jest tylko regulacja góra-dół (po stronie kierowcy), przód-tył i pochylenie

poziomek
23-04-13, 22:51
W Sporcie 2012 jest tylko regulacja góra-dół (po stronie kierowcy), przód-tył i pochylenie

Dzięki za informacje.

Jak w ogóle oceniacie komfort foteli w dłuższych trasach? Idealnie jakby ktoś porównał to do Accorda obecnej generacji w wersji oczko niższej niż executive (nie pamiętam nazwy).

markom13
10-09-16, 22:43
Moze odswiezam kotleta ,ale wypowiem sie w temacie. Uwazam ,ze fotele w IX gen sa za krotkie. A porownujac do Accorda (niedawno sprzedalem) sa malo komfortowe,przynajmniej dla mnie.Boczne trzymanie ,plecy jest ok. Siedzisko jest zdecydowanie na krotkie (mam 173cm,nie jestem typu koszykarz) ,noga dretwieje na dluzszej trasie ,czego nie moglem doswiadczyc w Accordeonie. Moim zdaniem wada foteli Civic IX jest to ,ze nie mozna regulowac ich jak kolyski ,co mialo miejsce w Acco.

Jezdzilem ostatnio modelem 08.2016 i jest zmiana. Fotele przednie maja dluzsze siedziska. Myslalem ,ze to tylko zludzenie optyczne ,ale wzialem miarke i ..TAK sa dluzsze. W mojej dalej musze sie meczyc :(