Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap d13b2 na d14a1



sivy
20-12-07, 23:43
wiecie może czy jest jakis problem z przełożeniem tego silnika do eg3?? wiem ze on nie jest sterowany komputerem jak to sie ma w przypadku d13 tzn wejśc silnik wejdzie czy bedzie problem z uruchomieniem go??? piszcie co wiecie każde słwo tu napisan e może sie przydać silniczek owy ma 121tyś przebiegu i kowsztue nie wiele bo pan chce sie go pozbyć z tego wzgledu ze tylko zagraca mu garaż

sadam
21-12-07, 07:30
najwiekszy problem bedzie z elektronika, musisz udezac do magikow jak EMG, furia, rem.
no i pewnie bedzie problem z wiazka.

mcezi79
21-12-07, 13:42
Hmm, d14a1 zasilany jest gaźnikami więc problemów z kompem nie powinno być, chyba że jest tam coś podobnego do tego z d13. Swoją drogą ktoś na forum miał właśnie EG3 z d14a1, a konkretnie kolega zal4 http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=25445&highlight=silnik

sivy
21-12-07, 18:04
no prosze z tematu kolegi wynika ze d14a1 to bdb silnik:D wiec chyba sobie przełoże :P

Lcfr
21-12-07, 19:29
no prosze z tematu kolegi wynika ze d14a1 to bdb silnik:D wiec chyba sobie przełoże :P

moim zdaniem nie ma sensu..
duzo roboty
jakbym juz chcial dlubac po niskich kosztach to kupiłbym poswapowe d14 z 6 gena i włozyl..
przynajmniej 90HP by było
cena niska-ludzie sprzedja te silniki za grosze.... a roboty bedzie podobnie....

sivy
22-12-07, 10:35
d14a1 ma własnie 90HP w serii do tego wylot dolot i dłubanka z gaźnikiem i powinno być 100koni i starczy :) trzeba coś robić w życiu ;) jak coś to d13b2 bedzie na sprzedaż:)

Lcfr
22-12-07, 10:39
d14a1 ma własnie 90HP w serii do tego wylot dolot i dłubanka z gaźnikiem i powinno być 100koni i starczy :) trzeba coś robić w życiu ;) jak coś to d13b2 bedzie na sprzedaż:)

fakt... nie spojrzałem...
ale wolałbym 90KM na wtrysku niz na gażniku... (łatwiej zdobyc te "dodatkowe" HP)
no ale nic nie robic nic nie bedzie
więc próbuj i napisz jak poszło...

sivy
22-12-07, 11:14
wiadomo ja bym wolał np b18 ale póki co nie mam na to $ a ten mój "swapik" to wyjdzie mi praktycznie darmo jak sprzedam d13:) myśle ze po kilku modyfikacjach bedzie około 100koni więc bedzie strzał 25 koni:) z 1,3 na 1,4

sadam
24-12-07, 11:09
a nie lepiej np do d13 zrobic konwersje na d15b2?

sivy
01-01-08, 19:25
nie da sie

sadam
02-01-08, 17:55
nie da sie
no tak bo glowice sie roznia :/

NFS
03-01-08, 18:09
nie da sie
no tak bo glowice sie roznia :/

czym sie roznia? chodzi o rodzaj napedu pompy paliwa?

Nowy Kubi
03-01-08, 19:14
Jak masz silnik dobry a nie do wymiany to nie ma to najmniejszego sensu. Chyba, że ci się motur kończy. Za samą robote dasz więcej, jak za silnik.

A d13b2... spróbuj go sprzedać :brawo3: :brawo3: :aloha: :aloha:

sadam
03-01-08, 21:47
chodzi o rodzaj napedu pompy paliwa?
tak.chyba ze o czyms nie wiem to gadac mi tu :)

NFS
03-01-08, 23:19
sadam,

zawsze mozna zrobic z d13 mega rzeźbe(ktora sie nie opłaca) i zamontowac głowice od d16+dolot i komp. wtedy wyszedłby smieszny samochodzik z małym spalaniem na dole(i małym NM niestety) ale z dosc przyjemna góra(jak d16 zapewne).

tylko komu sie pierwszemu zachce?

sadam
04-01-08, 00:19
NFS, po prostu szukalem dla sivy, lepszej opcji od d14.gdyby moznma bylo zamontowac cale zasilanie od b2 to by bylo fajnei bo graty strasznie tanie, ale wlasnie ta glowica przeszkadza.ale wiadomo temat d13 jak zawsze jest nieoplacalny i najlepiej go zostawic jak jest lub tylko ta druga przepustnice odblokowac