PDA

Zobacz pełną wersję : CZYBKIE PYTANIE - d13b2 + wałek d15b2 <-- czy to coś da?



laciu
20-12-07, 20:36
Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??

Ekard
20-12-07, 21:16
Gdzieś słyszałem że wałek od d14a1 doda kilkanaście kucy.

sylipp
20-12-07, 21:51
A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.

sadam
20-12-07, 23:20
czy coś mi to da??
raczej nic bo walki sa raczej takie same ale glowy nie dam sobie za to uciac

Lcfr
20-12-07, 23:36
A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.
mowa była o d13 czy d14???
bo juz nie rozumiem....



Gdzieś słyszałem że wałek od d14a1 doda kilkanaście kucy.

gdzie??????


Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??

nie da sie bo nie bedzie krzywki napędzjącej pompe (pompa w d15b2 jest przy zbiorniku a przy d13b2 przy aparacie zapłonowym)

wieshaq
22-12-07, 22:38
nie pamietam kto to zakladal ale jeden walek z d14xx jezdzi juz w d13-tce i podobno z dobrym efektym koniujacym

to chyba byl user jogal ale glowy za to nie dam. poszukaj jego tematu

Manies
23-12-07, 00:01
wałek z D14A1 ma o 0,5 mm wyższe krzywki i jezdzi u jogala jak i również u eMeSa i z tego co wiem to efekt jest zadawalający :d

Lcfr
23-12-07, 07:40
Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??


A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.

takie były pytania...
i tutaj na obydwa wg mnie nie podpasi-chodzi o nap ęd pompy paiwa który jest zwiażany z wałkiem w wersji gaźnikowej a w wersji na wtrysku kompletnie nie zwiazany...

a od d14a1 do d13b2 byc moze ma to techniczna mozliwosc bo to obydwa gażnikowce...

sylipp
23-12-07, 20:57
tutaj na obydwa wg mnie nie podpasi-chodzi o nap ęd pompy paiwa który jest zwiażany z wałkiem w wersji gaźnikowej a w wersji na wtrysku kompletnie nie zwiazany...
Dziękuję za odpowiedź. Zastanawia mnie przekładka wałka z D16Y7 do D14A3 lub sportowego dedykowanego do D16Y7 (bo do D14 nikt takowego nie robi :czerwona kartka: ). Ten silnik ma wyższe krzywki niż D14 więc nawet seryjny powinien coś dać ,ale pewnie więcej sportowy. Tylko na jakie parametry silnika można liczyć?

Egon
01-07-08, 19:57
Tak troche odswierze temat :)

Ja osobiscie mam walek w d13b2 od d15b2 i KM wzrosly do 91 ale mam dodatkowo splanowana glowice i uszczelke od d16y8 no i oczywiscie jak to juz kolega wczesniej powiedzial przy tym walku od d15b2 trzeba zamontowac dodatkowa elektryczna pompke paliwa ktora trzeba zamontowac przed ta mechaniczna :)

a jesli ktos wiedzial by cos o walku od D14A1 to ja chetnie kupie :) poprosze PW

memek
06-07-08, 11:09
jak to jest z tą pompą paliwa??? jak sie założy wałek od d15b2??? i któey jest lepszy od d15b2 czy d14a1?????

zimek
06-07-08, 12:04
Lepszy napewno jest walek od d14a1 bo nie musisz zmieniac pompki paliwa,bo ten wałek tez napędza pompke od d13b2...A rezultat napewno odczuwalny...
Wałek od d15b2 jest taki sam( tz krzywki ) ale jest więcej pracy, włąsnie pompka elektroniczna,montaz itp....
Więc odpowiedz jest raczej jasna....
Pozdro Ziom.....

JulekCIVIC
06-07-08, 13:46
EGON:
Ja osobiscie mam walek w d13b2 od d15b2 i KM wzrosly do 91


Stary az niewiarygodne... a masz moze jakies wykresy do tego? bo w taki razie zmiana walka zwieksza moc o 25%????

memek
06-07-08, 15:13
ale ze dzaieki samemu wałkowi do tylu doszłes czy cos jeszcze robiłes??? i jak rozwiązałeś to z pompą paliwa?????co zrobiłeś??? a d14a1 ma takie same krzywki jak d15b2????

Sider
09-07-08, 07:59
Witam.Ja tez mam wałek z d15b2 i założona pompe elektryczną,podłączona do zapłonu i wszystko pyka świetnie.Jest to pompa o niskim ciśnieniu typowa do gaźnika Pietburga czy jakos tak koszt okolo 120zł.Montowana przed mechaniczna pompką.Polecam kolege Dana(z KHŚ) bo zrobił to wszystko rewelacyjnie.