Zobacz pełną wersję : CZYBKIE PYTANIE - d13b2 + wałek d15b2 <-- czy to coś da?
Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??
Gdzieś słyszałem że wałek od d14a1 doda kilkanaście kucy.
A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.
czy coś mi to da??
raczej nic bo walki sa raczej takie same ale glowy nie dam sobie za to uciac
A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.
mowa była o d13 czy d14???
bo juz nie rozumiem....
Gdzieś słyszałem że wałek od d14a1 doda kilkanaście kucy.
gdzie??????
Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??
nie da sie bo nie bedzie krzywki napędzjącej pompe (pompa w d15b2 jest przy zbiorniku a przy d13b2 przy aparacie zapłonowym)
nie pamietam kto to zakladal ale jeden walek z d14xx jezdzi juz w d13-tce i podobno z dobrym efektym koniujacym
to chyba byl user jogal ale glowy za to nie dam. poszukaj jego tematu
wałek z D14A1 ma o 0,5 mm wyższe krzywki i jezdzi u jogala jak i również u eMeSa i z tego co wiem to efekt jest zadawalający :d
Tak jak w temacie... czy jeśli zapodam do d13b2 wałęk od d15b2 (jeśli to możliwe oczywiście) czy coś mi to da??
A z D14A1 do D14A3? Widziałem taki silnik na szrocie. Pewno wałek był dobry.
takie były pytania...
i tutaj na obydwa wg mnie nie podpasi-chodzi o nap ęd pompy paiwa który jest zwiażany z wałkiem w wersji gaźnikowej a w wersji na wtrysku kompletnie nie zwiazany...
a od d14a1 do d13b2 byc moze ma to techniczna mozliwosc bo to obydwa gażnikowce...
tutaj na obydwa wg mnie nie podpasi-chodzi o nap ęd pompy paiwa który jest zwiażany z wałkiem w wersji gaźnikowej a w wersji na wtrysku kompletnie nie zwiazany...
Dziękuję za odpowiedź. Zastanawia mnie przekładka wałka z D16Y7 do D14A3 lub sportowego dedykowanego do D16Y7 (bo do D14 nikt takowego nie robi :czerwona kartka: ). Ten silnik ma wyższe krzywki niż D14 więc nawet seryjny powinien coś dać ,ale pewnie więcej sportowy. Tylko na jakie parametry silnika można liczyć?
Tak troche odswierze temat :)
Ja osobiscie mam walek w d13b2 od d15b2 i KM wzrosly do 91 ale mam dodatkowo splanowana glowice i uszczelke od d16y8 no i oczywiscie jak to juz kolega wczesniej powiedzial przy tym walku od d15b2 trzeba zamontowac dodatkowa elektryczna pompke paliwa ktora trzeba zamontowac przed ta mechaniczna :)
a jesli ktos wiedzial by cos o walku od D14A1 to ja chetnie kupie :) poprosze PW
jak to jest z tą pompą paliwa??? jak sie założy wałek od d15b2??? i któey jest lepszy od d15b2 czy d14a1?????
Lepszy napewno jest walek od d14a1 bo nie musisz zmieniac pompki paliwa,bo ten wałek tez napędza pompke od d13b2...A rezultat napewno odczuwalny...
Wałek od d15b2 jest taki sam( tz krzywki ) ale jest więcej pracy, włąsnie pompka elektroniczna,montaz itp....
Więc odpowiedz jest raczej jasna....
Pozdro Ziom.....
JulekCIVIC
06-07-08, 13:46
EGON:
Ja osobiscie mam walek w d13b2 od d15b2 i KM wzrosly do 91
Stary az niewiarygodne... a masz moze jakies wykresy do tego? bo w taki razie zmiana walka zwieksza moc o 25%????
ale ze dzaieki samemu wałkowi do tylu doszłes czy cos jeszcze robiłes??? i jak rozwiązałeś to z pompą paliwa?????co zrobiłeś??? a d14a1 ma takie same krzywki jak d15b2????
Witam.Ja tez mam wałek z d15b2 i założona pompe elektryczną,podłączona do zapłonu i wszystko pyka świetnie.Jest to pompa o niskim ciśnieniu typowa do gaźnika Pietburga czy jakos tak koszt okolo 120zł.Montowana przed mechaniczna pompką.Polecam kolege Dana(z KHŚ) bo zrobił to wszystko rewelacyjnie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.