Zobacz pełną wersję : MTS V3 krzywe koła
Mam takie pytanie, zamontowałem MTS V3 i koła z tyłu nie stoją prost tylko są skrzywione, czy montaż cambera pomoże ?? Będzie się dało ustawić koła prosto, tak jak były wcześniej??
Camellia Racing
20-04-13, 23:22
Mam takie pytanie, zamontowałem MTS V3 i koła z tyłu nie stoją prost tylko są skrzywione, czy montaż cambera pomoże ?? Będzie się dało ustawić koła prosto, tak jak były wcześniej??
Chcesz powiedzieć, że kupiłeś i zamontowałeś rzeczy które nawet nie wiesz po co są i co dają?
Chcesz powiedzieć, że kupiłeś i zamontowałeś rzeczy które nawet nie wiesz po co są i co dają?
zamontowałem, żeby auto leżało niżej? Po to kupiłem, a że koła się skrzywiły to nie wiedziałem, takie to nie prawdopodobne?
takie to nie prawdopodobne?
Gleba = negatyw, więc nie wiem skąd to Twoje zdziwienie.
Chcesz powiedzieć, że kupiłeś i zamontowałeś rzeczy które nawet nie wiesz po co są i co dają?
Camalilia Racing przecież mógł nie wiedzieć, że skutkiem ubocznym obniżenia będzie negatyw kół. ( dla niektórych jak najbardziej pozytywnym )
Kwestia jeszcze ile obniżyłeś. Przy jakiejś rozsądnej opcji, ten negatyw wcale nie jest zbyt widoczny.
od ziemi jakieś 11 cm, a na amortyzatorze jakieś 2 cm zostały jeszcze do skręcenia.Skrzywienie wydaje się spore, bo na pierwszy rzut oka widać.
Śruby zawiasu były skręcone na podniesionym czy opuszczony aucie?
Podnieś auto, poluzuj śrubę łączącą amor z wahaczem, opuść auto i dopiero wtedy skręć do końca.
Podnieś auto, poluzuj śrubę łączącą amor z wahaczem, opuść auto i dopiero wtedy skręć do końca.
to mi wyrówna koła?
Może minimalnie, raczej chodzi o to, że takie skręcanie na opuszczonym korzystnie wpływa na żywotność tulei.
Aha jest jeszcze prosta sztuczka na poprawienie kąta, można dać podkładki między wahacz górny poprzeczny a budę.
Camellia Racing
21-04-13, 11:59
Mniejsza z tym czy wiedział czy nie wiedział.
Jeśli negatyw nie jest zbyt duży to zostaw tak jak jest, lepiej zakręty będzie pożerał ;)
wracając do początku to jak zamontuje cambera to będę mógł ustawić na równo?? Czy jego montaż jest prosty? pasuje do orginalnych podzespołów, czy trzeba jeszcze coś zmieniać??
kupujesz camberkit tylny, montujesz - masz na nim regulacje i ustawiasz sobie pion kol taki jak potrzebujesz i tyle. nie ma nic skomplikowanego.
kupujesz camberkit tylny, montujesz - masz na nim regulacje i ustawiasz sobie pion kol taki jak potrzebujesz i tyle. nie ma nic skomplikowanego.
o to mi właśnie chodziło, dzięki.
jestem ciekaw jak ten negatyw wyglada moze zrobisz foto. On nie powinien byc az tak widoczny
jestem ciekaw jak ten negatyw wyglada moze zrobisz foto. On nie powinien byc az tak widoczny
http://i38.tinypic.com/vqgke9.jpg
Walnij po podkładce pod małe cukierki i się wyrówna. Chociaż ja tutaj jakiegoś specjalnego niegatywu nie widzę ;)
hahaah ja czytam czytam i myślę negatyw
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1sNyfb55bpL6mlDdrDnjzYH7hA0_Re 6DtTrqyi6cVvJa02EOZ
weź to zostaw jak jest u mnie bez obniżania jest taki sam :P albo walnij po podkładce jak piszą chłopaki. No chyba że śpisz na kasie to camber 160 zł i śmigasz dopuki tulejki w nim się nie skończą bo oem nie pasuje do cambera ani olkusz ani strongflexa... Pozdrawiam
Zostawił bym to, ale nie chce żeby mi się opony ścierały nie równo :(
Michalll_1991
22-04-13, 10:24
nie bedzie jadło przy takim negatywie, negatyw bardziej zjada przód i to nie przy takim koncie ;)
tak wygląda u mnie, przy takim negatywie owszem troche zjada ale tylko jak sie cisnie ostro zakręty, opony 12kkm maja i przekładka prawa na lewo i analogicznie :)
http://img835.imageshack.us/img835/9816/s7303052.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/835/s7303052.jpg/)
tą podkładkę jakiej grubości podkręcić pod ten wachacz, a bude? 3mm będzie za duzo??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.