Zobacz pełną wersję : Swap D14a8 na d15.
Witam jak wygląda sprawa zmiany d14a8 na d15 vtec eco? Wytsraczy zmienic kompa do tego? Potrzbuje sie dowiedziec co z wiązkami aby odpalic d15z3 lub d15z8 na osprzecie z d14 .
Potrzebny odpowiedni komp (bez immo albo przelutować mu swoją płytkę), dalej mała przeróbka wiązki, bo d14a8 ma wtryski sterowane parami, a d15 eco to mpfi - poszukaj na forum, ktoś już robił to w 5d ale nie pamiętam kto. Nie wiem jak tam z aparatem zapłonowym... Do d15z3 potrzebujesz sondy szerokopasmowej, d15z8 pracuje chyba na zwykłej jak w d14 (??)
Co do wtryskiwaczy znalazlem tylko chiałbym nzostawic aparat od d14 tylko pytanie czy podejdzie mi komp na tej zrytej wiazce z d14
U siebie mam kompa P1J oto foto : http://s21.postimg.org/4fm544183/DSC_0111.jpg (http://postimg.org/image/4fm544183/)
http://s21.postimg.org/6y7u4smyb/DSC_0112.jpg (http://postimg.org/image/6y7u4smyb/)
http://s21.postimg.org/8raqt484z/DSC_0113.jpg (http://postimg.org/image/8raqt484z/)
Co to jest za OBD i co trzeba z tym zrobić by wrzucic d15 bo musze zmienic slupek a d14 i d15 ma taka sama cene:)
Pod P9L albo P1G kostki zostają te same, rozbudowujesz wiązkę o kable mpfi, egr, vtec, może coś tam jeszcze - zerknij w manual dla Twojej i interesujących Cię wersji, jest tam wszystko ładnie rozpisane, bodajże w "fuel emission".
Musisz przejść na obd1
bez zmiany aparatu się nie obejdzie jak co mam jeden na zbyciu ;) :P
Ok dzieki , niestety nie znalazłem d15 godnego uwagi ale znalazłem za to d14a3 w bardzo ładnym stanie wiec bedzie zmiana na d14a3 bo moje a8 łyka bardzo dużo oliwy.
Witam
Przepraszam za odświeżenie tak starego tematu.
Mam D14A8 z walniętym UPG oraz pijącym dużo oleju (0,5-1L/1000km).
Co powinienem wiedzieć przed kupnem części do swapu na D15Z8?
Czy warto wymieniać całkowicie wiązkę silnikową?
Czy warto zostawiać skrzynię z D14 i czy zmieni to przyśpieszenie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.