PDA

Zobacz pełną wersję : Problem radio.

qtrix
19-04-13, 20:36
Witam, otóż mam dziwny problem. Pewnego dnia jadąc samochodem radio mi padło, okazało się że było przebicie na kablach w lewym glosniku(byle jak zlepione).Postanowiłem wszystkie kable zabezpieczyć koszulkami termo kurczliwymi. Po zabezpieczeniu wszystkich kabli radio grało pięknie. Wczoraj wracając z pracy i słuchając radia w miarę głośno ( nie max, tak 3/4) po prostu się wyłączyło.Myślałem że jednak źle zgrzałem kable i znowu zwarcie. Lecz by sprawdzić czy to wina przewodów odpiąłem wszystkie głośniki i podpiąłem radio na "sucho".Pomimo tego radio nadal się nie włącza, efekt jest taki że słabiutko pulsuje podświetlenie i tyle. Czym to może być spowodowane?. Bezpiecznik w radiu cały na wszelki wypadek wymieniłem go lecz bez efektu. Jakieś pomysły ? przez co mogło owe radyjko paść ?.Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o elektrykę. Sprawdzałem bezpieczniki pod maską jak i pod kierownicą lecz wszystkie są sprawne. Który bezpiecznik jest odpowiedzialny za radio pod kierownicą ?(są jakieś owe schematy?).Wielkie dzięki za pomoc nie chce oddawać auta to elektryka, wpierw chce sprawdzić wszystkie możliwości a w ostateczności oddać. Pozdrawiam.

piotreek23
19-04-13, 22:50
Siema sprawdź woltomierzem czy napięcia dochodzą na kostce. Jak dochodzą to na moje oko radio padło. Jak nic nie stwierdzisz to zaraz ci wyślę na PW namiary na fajnego elektryka w Luboniu :) (nie jest drogi)
@Edyta masz zapchaną skrzynkę nie mogę ci wysłać PW.

qtrix
19-04-13, 22:53
Okej wyślij jak możesz pomimo tego, może przyda się na przyszłość a jak nie zdziałam to podskoczę. Myślisz +/- ile może wziąśc za taką robotę :D?. Zwalić się chyba poważnie nic nie mogło bo wczoraj normalnie jadąc do pracy grało i wracając padło, teraz pulsuje lekko podświetlenie wiec prąd podchodzi jutro ogarne co i jak.

piotreek23
19-04-13, 23:03
Masz zapchaną skrzynkę na forum :) Usun jakies stare wiadomości z odebranych :)