PDA

Zobacz pełną wersję : Slupek d14z2 w miejsce d14a3, Pytanie.



BartekR
18-04-13, 23:19
Jak w temacie. Bede przekladal slupek... Zakupilem D14z2... Czy nie zrobilem czasem zle ? Wszyskto pasuje P&P ?? Ewentualnie co wymienic przed wlozeniem... ( rozrzad, pompe wody, swiece, regulacja zaworow, filtr oleju i olej ) Ale cos poza tym ? Moze uszczelniacze wału ?

Z Gorwy dzieki za odp... pozdrawiam Bartek.

kuster
18-04-13, 23:23
Z2 nie ma mechanicznej pompy paliwa?

BartekR
18-04-13, 23:29
Nie ma. Z reszta chwila. Zerkne w piwnicy czy to Z2 czy Z1 momecik.


Nie ma miejsca na mechaniczna pompe... Poza tym te motorki Z2 byly montowana w poliftowych EJ9.... A drugie poza tym kupilem go od Majstra Tygryska w zeszlym roku. Wiedzial ze potrzebuje slupek na miejsce A3.... wiec raczej pasuje. Tylko chcialem sie dowiedziec co tam jeszcze potrzebuje. Zebym nie mial zonka jak rozedre bo samochodem jezdze na co dzień do pracy....... :/

HG__wwa
19-04-13, 00:36
pompa paliwa to jest w baku..
jak sam słupek ładujesz z d14z2 na osprzęcie z d14a3 to nie będzie żadnych problemów
ode mnie ktoś kiedyś brał silnik d14z1 i ładował do jakiejś angielki z d14 i jak zostawił kolektor dolotowy z Z1 to miał jakieś problemy, ale zapodał swój kolektor i osprzęt i było ok
a co wymienić przed włożeniem to sam musisz sprawdzić co się nadaje do wymiany:) najlepiej dla pewności olej+filtr i rozrząd z pompą i napinaczem
na wyjętym silniku wymiana rozrządu jest łatwiejsza i szybsza a świece i regulacja zaworów to praktycznie bez różnicy
jak uszczelniacz wału nie cieknie to po co? takim podejściem to zrobisz remont generalny przed wsadzeniem:cool: