PDA

Zobacz pełną wersję : Przekładnia kierownicza w 5D VTi '99.



maciekb
18-12-07, 21:48
cieknie od wspomagania, wedlug serwisu jest uszkodzona przekladnia kierownicza - nowka okolo 5 tysiakow

czy przekladnia od slabszej wersji bedzie pasowala? jest ktos w Lodzi kto zajmuje sie naprawa?

qba1983
18-12-07, 22:06
w lodzi moge ci polecic zaklad pt. :
"Vtec" Krzysztof Urbaniak
92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 135
tel. 042 676 78 08
tam ci powiedza co i jak.
z tego co sie orienyuje to przekladnia na pewno ma krotszy skok,(mniej sie kola skrecaja w VTI niz w slabszych wersjach)

mirasek
18-12-07, 22:20
z tego co sie orienyuje to przekladnia na pewno ma krotszy skok,(mniej sie kola skrecaja w VTI niz w slabszych wersjach)
Skok ten sam tylko przełożenie inne.

qba1983
18-12-07, 22:24
Skok ten sam tylko przełożenie inne.
haha, wlasnie nie... jak by tak bylo juz bym mial maglownice od VTI
chodzi o to ze skok jest mniejszy, z tego co wiem jest to ze wzgledu na przeguby i wieksza sile(Nm) przy skreconych kolach przeguby mogly by poleciec. a z wlasnych obserwacji, wiem ze po opuszczeniu autka, przy maksymalnym skrecie zjezdzajac z kraweznika,, drazek kierowniczy uderzal o jakies element podwozia :/ moze too tez z tego powodu.

mirasek
18-12-07, 22:33
Skok ten sam tylko przełożenie inne.
haha, wlasnie nie...
To mnie zaskoczyłeœ, nie wiedziałem :speszony: a zawsze zastanawiałem sie jak można jeŸdzić VTI które jest jeszcze bardziej czułe niż zwykły Civic, a jednak nie jest bardziej czułe tylko... ograniczone :d

qba1983
18-12-07, 23:01
To mnie zaskoczyłe�, nie wiedziałem :speszony: a zawsze zastanawiałem sie jak można je�dzić VTI które jest jeszcze bardziej czułe niż zwykły Civic, a jednak nie jest bardziej czułe tylko... ograniczone :d
ja kiedys sie interesowalem tematem, bo chcialem zeby ,mniej krecic kierownica(dobre do robienia szybkich kontr) ale znajomy mial VTI i mowil ze trodno sie zawraca i ze roznica jest.
Mysle ze na 100% opowie nam swoje wrazenia jakis wlasciciel VTI, najlepiej majacy porownanie do zwyklej wersji. Moze Tomek Gruszka, nam cos powie... ??

Gruszka
18-12-07, 23:29
Nie zglebialem dokladnie tematu, ale moge powiedziec, ze roznica jest mocno zauwazalna, bo ten promien skretu w VTi jest duzo wiekszy. Tuz po kupnie wyjezdzalem z garazu (dojazd do sciany i nawrotka w lewo na pochylnie) w miare raznie i malo co nie obtarlem zderzaka... Powoli sie przyzwyczajam.

Co do "czulosci" ukladu kierowniczego, to wydaje mi sie, ze nie ma roznicy.

patyk_lks
18-12-07, 23:35
jest ktos w Lodzi kto zajmuje sie naprawa?

Mi regenerowali przekladnie w: Przekładnie Łubinowa
Jan Pietrucha
94-213 Łódź, ul. Łubinowa 13
tel. (042) 634-79-97

Moge ich polecic. Od 2 lat auto smiga bez problemu. Znalazlem tez inna firme:

http://maglownice.polskareklama.pl/

Wedlug mnie jezeli robisz auto pod siebie to nie oplaca sie wkladac uzywki. Lepiej zrobic raz a dobrze!

adamos85
19-12-07, 08:36
doklanie promien skretu jest duzo wiekszy.......wlasnie ze wzgledu na Nm, zeby przeguby sluzyly dlugi czas :)

havok
19-12-07, 21:37
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
A tak poza tym to ja proponuję regenerację. Za te same pieniądze, co używka mam gwarancję (co prawda na rok, ale za to MAM), a nie niepewność stanu używanej.

havok
19-12-07, 21:37
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
A tak poza tym to ja proponuję regenerację. Za te same pieniądze, co używka mam gwarancję (co prawda na rok, ale za to MAM), a nie niepewność stanu używanej.

qba1983
19-12-07, 22:05
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
faktycznie...
patrzac na hondapl.org (choc tam duzo bledow) civici maja 3,48 obr(od oporu do oporu) a 1,8 i 1,6 ale tylko SR maja 3,23 obr
http://www.hondapl.org/civic5d/danetech/5D96-98.gif

qba1983
19-12-07, 22:05
Zaraz, a podobno magle w 1.8 i 1.6 były takie same?
faktycznie...
patrzac na hondapl.org (choc tam duzo bledow) civici maja 3,48 obr(od oporu do oporu) a 1,8 i 1,6 ale tylko SR maja 3,23 obr
http://www.hondapl.org/civic5d/danetech/5D96-98.gif

Gruszka
19-12-07, 22:21
1.6iSR przed liftem ponoc tak mial, ale ze 2.0iTD tez, to nie wiedzialem. Ciekawe czy tak jest faktycznie, czy to blad w tabeli?

Gruszka
19-12-07, 22:21
1.6iSR przed liftem ponoc tak mial, ale ze 2.0iTD tez, to nie wiedzialem. Ciekawe czy tak jest faktycznie, czy to blad w tabeli?

maciekb
24-12-07, 16:27
spoko dzieki wszystkim za pomoc, zdecyduje sie chyba na Przedzalniana; po naprawie opisze wrazenia :)

Cairo
24-12-07, 18:08
Potwierdze tylko wypowiedzi Gruszki i Adamosa, różnica jest maksymalnym odchyleniu. Czułość jest taka sama. Chodzi o to jak już koledzy pisali, żeby nienadwyrężać przegubów. I efekt jest chyba zamierzony bo u mnie przy 190kkm przeguby są w stanie idealnym. zero luzów, co przy mocy powyżej 170KM i napedzie na przód jest warte odnotowania.
Myśle że w 2.0iTD też tak mogłobyć, bo niby Nm ma więcej niż VTi....