Zobacz pełną wersję : Wygięty drążek kierownicy prawy a zbieznosc kół.
witam ponownie
kolejny problem jaki zauwazyłem, to gdy jadę prosto kierownicę mam lekko skręconą w lewo...natomiast gdy chcę ja trzymać prosto samochód skręca mi w prawo
byłęm na sprawdzeniu przedniego zawieszenia i okazało sie ze mam wygiety lekko drążek kierownicy
czy to jest przyczyną skręconej kierownicy??
proszę o pomoc nim pojade do mechanika.
pzdr,
Tak, zapewne to jest przyczyną. Pewnie da sie to wyregulować ale jak coś jest zgięte to i osłabione więc lepiej wymienić element. Zgięty jest drążek czy tylko końcówka?
zgiety jest tylko drązek,,,,,natomiast sruba regulacujna w koncówce jest okrągłą,,,,
jak mechanik ci to sprawdził ze masz wygiety drazek ??
i przy okazji ile taki drazki kosztuja? bo ja tez mam identyczny problem kierownice mam lekko w lewo i chetnie bym to sobie przy okazji wymienił
hmm,,,,,ja robiłem przegląd w serwisie(irlandia) i tak mi koles powiedział,,,,,
jutro wale na wymiane i dam znać co i jak........
a cena w polsce to nie wiem :(
Kierownica 'stojąca krzywo' nie musi byc skutkiem czegoś zgiętego w układzie kierowniczym. Przy ustawianiu zbieżności należy ustawić kierownice idealnie prosto, jeśli ktoś o tym zapomni to może być potem krzywo w czasie jazdy na wprost ;)
tak wiem,,,,ale u mnie przy ustawianiu kierownice zablokowali na prosto,,,,,,,,i to nie zdało egzaminu :( ,,,,,,,,,,,,,,po ustawieniu kierownica dalej była minimalnie skrecona w lewo,,,,,,,,,,,,,,,moze ktoś miał taki przypadek i wie co jest grane?
moze ktoś miał taki przypadek i wie co jest grane?
no mialem, panowie cos spipszyli i ustawiali raz jeszcze, z poprawnym skutkiem.
ale jesli masz cos pogietego, to wymieniaj bo to nie zarty, jak ci sie kola rozjada przy wiekszej predkosci to niewiem co biedzie, trafisz w jakas dziure i ci sie rozleci.(nie chce ogladac kolejnej przepolowionej hondy w TV)
Ja drążki mam proste ale po zrobieniu zbieżności też cholera kółko miałem przestawione lekko w prawo.To było na gumach letnich.Jak założyłem zimówki kółeczko wróciło do poprawnej pozycji.I co się okazało.Wpływ na to miała prawa guma(letnia) która była ścięta trochę od wewnątrz.Był luz na sworzniu i ją scieło.Po zrobieniu sworznia i zbieżności gumy już nie cieło ale kółko było delikatnie skręcone w prawo.Dopiero jak założyłem "nówki" zimowe gdzie bieżnik był ok,kółko wróciło na swoją pozycję.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.