Zobacz pełną wersję : KLOKKERHOLM, VAN WEZEL czy POLCAR jakie reperaturki wybrać do cifa VI ??
Ponieważ przymierzam sie do wymiany tylnych reperaturek moje pytanie jest następujące który producent reperaturek jest najlepszy jak w tytule tematu (grubość, żywotność, spasowanie) ?? Ktoś już miał z nimi styczność? Jak to wygląda? Proszę o opinie :)
Ja u siebie wrzcucałem te z Polcaru. Po 10 miesiącach jest okej, co do spasowania to wiele zależy od blacharza, w każdym bądź razie nawet przypominają oryginały, tj. ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do wyprofilowania blach itp.
Może ktoś jeszcze wstawiał reperaturki ??
Opinie jak najbardziej mile widziane :cool:
Ja wstawiałem KLOKKERHOLM 4 lata temu. Po tym okresie czasu nie ma żadnych ognisk a ni nawet potencjalnych (za kilka, kilkanaście miesięcy) miejsc gdzie mogłaby wystąpić rdza. Może nie są tanie ale, ale dobre. Lakiernik mówił że spasowanie bardzo dobre. Auto robiłem dla siebie więc zależało mi na dobrych elementach i nie żałuję.
donald1992
19-04-13, 20:45
ja ostatnio wstawialem Polcar i wygladaly na solidne.Zobaczymy jak bedzie
Dzięki panowie za opinie !
Wybiore chyba te z KLOKKERHOLM-u. Ale zobaczymy czy da radę gdzieś je dostać :)
Troszkę jestem zniesmaczony co do Polcaru po wymianie reperaturek w Sprinterze. Co prawda element dość skomplikowany ale miejsca po tłoczeniu okropne, pofałdowane, pokrzywione, no i grubość blachy też lipna. Mam nadzieje że jakiś czas wytrzymają :)
prestoneg3
25-04-13, 00:02
mamy klokkerholma w IC jakość ok i idzie tego naprawdę dużo i progów i reperaturek.
wstawiałem je w moim eg i 5 lat było z głowy
Też sie czaje na klokka :)
Tapatalk
wstawiałem niedawno klokkerholma u siebie i jakościowo rewelacja. Blacharz nie miał z nimi problemu a grubość blachy była dość solidna... nie potrafiłem jej wygiąć ręcznie. Dostałem w intercarsie po 115zł za sztukę po zniżkach
Reperaturki założone i powiem szczerze ze Klokkerholm sie postarał - grubość i spasowanie rewelacja :o
POLECAM !!
A ja troche z innej beczki, moze ktos obserwowal prace blacharza i wie w jaki sposob montowal reperaturke? spawal po calosci czy punktowo ? jaka spawarka, jak i czym zabezpieczyl miejsca spawow, moze ktos z forumowiczow ma gleboka wiedze na ten temat jak to zrobic DOBRZE i na lata ?
Jeśli o mnie chodzi to spawane punktowo (po całości pofalowało by blachę), blacha i miejsce spawów zabezpieczona Tectylem ML, jeśli chodzi o spawarkę to raczej migomatem.
Ja mam zabezpieczone miejsce spawów masą na pedzel z Boll-a + w późniejszym czasie po malowaniu woskiem w sprayu przelece ;)
Można zobaczyć jak to wygląda w moim temacie
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?120971-EJ9-D14Z1-Black-Hatchback-by-Arab/page5
ja ostatnio kupiłem klokkerholm i powiem że wyglądają bardzo solidnie, blacha jest gruba i cena też wporzo bo 80pln za sztuke + przesyłka.
Reparaturki można spawać na zakładkę lub do czoła. Bez wątpienia spawanie do czoła jest najsłuszniejszą metodą naprawy, i tak: spawać MIGiem z możliwością lutospawania, drutem CuSi3. Nie pofaluje tak blachy i nie zniszczy warstwy ocynku na karoserii (ewentualnie reperaturki jeżeli została oddana do ocynku). Spawy zabezpieczyć antykorozyjnie, następnie od wewnątrz masą uszczelniającą, od zewnątrz wyrównać szpachlówką.
Pozdrawiam
klokkerholma bierz Pan :) Wiele razy z nim pracowałem, nigdy nie narzekalem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.