PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic 5 gen Gaźnik?



tomatlover
17-04-13, 17:15
Witam.

Pierwsze co chciałbym powiedzieć to to że nie jestem mechanikiem i na silnikach znam się nijak. Mój ojciec opowiada mi o swoich doświadczeniach i oboje majsterkujemy przy silniku, bo nigdzie w okolicy nie ma dobrego mechanika.

Wszystko zaczęło się jakieś 2 miesiące temu gdy chciałem sprawdzić czy działa mi 'kontrolka paliwa'... tak wie że nie ma.. zdążyłem się przekonać.. Ale poprzedni właściciel twierdził że jest podczas kupna samochodu. Apropo, Honda to moje pierwsze auto. Tak więc jeździłem tak długo aż paliwa brakło i samochód po prostu zgasł. Nie było żadnego burknięcia, żadnego zacięcia, zjeżdzając z górki zauważyłem zapalającą się diodę akumulatora i koniec. Poszedłem na stacje, zatankowałem 5 litrów do baku, wlałem do Jadzi (bo tak ją nazywam) i dupa. Samochód miał olbrzymie problemy z odpaleniem. Ani na popych, ani na hol.. Jadzia nie chciała*odpalić.

Zawieźliśmy go z ojcem jakimś cudem do mechanika, a ten na drugi dzień powiedział że samochód odpala na dotyk. Po zapytaniu co zrobił, odrzekł że tylko świece przeczyścił i zgarnął 50.

Niestety po 50 kilometrach samochód zaczął burkać, walczyć i przy puszczeniu pedału gazu gasł i nie szło go odpalić... dopiero po ładnym wciskaniu gazu samochód odpalał, ale wciąż walczył i znowu pojechaliśmy do mechanika utrzymując auto około 4 tysięcy obrotów. Jedyną diagnozą jaką Nam wystawił było "Kupić nowy gaźnik!". Nie wiem czy warto, bo jednak jeździłem sobie spokojnie 4 miesiące przed całą awarią.