PDA

Zobacz pełną wersję : Ustawienia gwintu



Dawid0688
16-04-13, 14:57
Siemka eksperymentuje z gwintem k-sport. Szukam troche lepszego ustawienia na nierówne drogi z racji tego że ten gwint jest dość twardy.Zastanawiam sie czy skręcić go na długosci a spreżyne podnieść da to coś?

Infi
18-04-13, 12:55
im bardziej bedzie skrecona (skrocona) sprezyna tym miekkciej bedziesz jezdzic wiec w tym celu musisz kierowac dzialania.

Dawid0688
18-04-13, 18:59
No bede tak kombinował bo w tym sezonie duzo smigam i tez troche drazni ludzi obok...musze wysłuchiwac jaki mam wóz drabiniasty :P

Dawid0688
19-04-13, 18:16
Kolega miał racje:) skręciłem amortyzator, sprężyne podniosłem i nie ten zawias:)Wcześniej był beton na sofcie,a teraz mniej wiecej w połowie zakresu regulacji tłumienia i jest elegancko:) Dobrze wybiera nierowności.Foto jak siedzi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8e21011738f8d50b.html

Infi
19-04-13, 22:38
sluze pomoca:) gdybys mial jeszcze jakies problemy z ustawianiem gwintu

Dawid0688
05-08-13, 15:46
Panowie jest problem... chce zejść jeszcze z 2 cm tylko koła juz przy skręcie ocieraja nie chce robic duzego negatywu moze zmiana et felgi coś zmieni?

Wojtec12345678
05-08-13, 19:26
Wątpie, a jakie masz teraz ET ? Może zmiana profilu opony by coś pomogła,ale przy takim obniżeniu przy skręcie to norma bez negatywu

Dawid0688
05-08-13, 19:43
ET38, 7J no wydaje mi sie ze sa niższe hondy a podjazd i drogi po których smigam pozwalaja zejsc jeszcze nizej. na gwincie tez mozna zejsc

Wojtec12345678
05-08-13, 19:54
Zmiana ET raczej tu nie pomoże, oczywiście że są niższe hondy, ale przednie zawieszenie hondy jet tak głupio skonstruowane że nawet jak zrobisz beton to koło i tak będzie pracowało na górnym wahaczu, pewnie zauważyłeś jak czasem ci coś walnie z przodu wjeżdżając w dziurę , to górny wahacz o budę, pomoże wg mnie tutaj tylko negatyw

Dawid0688
05-08-13, 20:02
No własnie gorny wahacz nie uderza tylko opona ociera przy mocnym skrecie jak jest gorka czy dołek albo jak wioze 3- 4 osoby. Jak byl gwinta na beton to zadko kiedy tarło ale zle się jezdzilo. Z felg w miejscu piasty mozna sporo zebrac zaciski nie beda ocierały do amora daleko a jak by sie chowalo kolo te 8 mm to przy skrecie opona by tak nie tarła.Mozna jakos przerobic nadkole ?

Wojtec12345678
05-08-13, 20:16
Wypchnąc nadkole można, ale jeżeli będziesz zbierał z felgi to bardzo ją osłabisz, poza tym jak schowasz felgi do środka to będzie to wyglądało jak kupa


Jak byl gwinta na beton to zadko kiedy tarło ale zle się jezdzilo

Czyli ewidentnie masz za miękko zrobione, przy glebie nie można mysleć o koforcie, przy -30 lub -40 tak ale to twoje to jest jakieś -60 to już trzeba robić twardo, jeżeli chcesz komfort to musisz ją podnieść nic innego nie wykombinujesz

Dawid0688
05-08-13, 20:30
nie wiem ile na - jest:( no nic to trzeba krecic pokretłem i zrobic twardo :P najwyrzej mojej cycki odpadna na wybojach :P