Zobacz pełną wersję : D14a3, problem z prędkościomierzem -> przestał palić
Siemano, akcja wygląda następująco.
Jadę sobie dzisiaj stałą prędkością około 50km/h, nagle zaczyna skakać prędkościomierz, jadę dalej cały czas skacze, zatrzymuje się, prędkościomierz staje na 0, ruszam, skacze, mówie zatrzymam się, zgasze, odpale jeszcze raz, i może będzie ok. Samochód zgasiłem, próbuje odpalić - kręci. Ale nie odpala, nawet nie zaskoczy.
Pompa paliwa się odzywa po przekręceniu stacyjki, iskra jest, kable zmienione na drugie które są napewno ok. Ktoś ma może jakiś pomysł gdzie szukać problemu ?
Kolejna część układanki, nie dostaje paliwa na cylindry, świece są suche, po zalaniu paliwa przez gniazda świec, silnik odpalił, więc nie dostaje paliwa. Na listwie wtryskowej cisnienie jest (po poluzowaniu śruby na listwie paliwo leci.) komputer wraz z immo do wymiany ?
jeśli obrotomierz zaczął dziwnie się zachowywać, i nie ma podawanego napięcia na wtryskiwacze, to jużwiesz gdzie szukać, całkiem możliwe że coś zaatakowała korozja, i np jakaś masa odpada, lub już odpadła, mogą to być również wszelakiego rodzaju kable lutowane, izolowane przebijane końcówką miernika, gdzie nie ma ciągłości, trzeba też posprawdzać połączenie na wtyczkach...
jeśli obrotomierz zaczął dziwnie się zachowywać, i nie ma podawanego napięcia na wtryskiwacze, to jużwiesz gdzie szukać, całkiem możliwe że coś zaatakowała korozja, i np jakaś masa odpada, lub już odpadła, mogą to być również wszelakiego rodzaju kable lutowane, izolowane przebijane końcówką miernika, gdzie nie ma ciągłości, trzeba też posprawdzać połączenie na wtyczkach...
nie obrotomierz, a prędkościomierz. szukałem pierdół, przy ssącym popodpinane wszystkie kostki itd, wtryski też, pomogłaby mi informacja jakim sygnałem sterowane są wtryskiwacze, wtedy mógłbym zobaczyć czy dochodzi do nich chociaż sygnał sterujący...
gdzieś wyczytałem również że immo w kolumnie kierownicy odpowiada za odcięcie rozrusznika, a immo w kompie odpowiada odcięcie wtryskiwaczy. Jest w tym jakaś prawda ?
sprawdź bezpiecznik gdzie jest immo, ja miałem te same objawy jeśli tak to może być ten sam problem co tutaj :
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?18385-Problem-z-uruchomieniem-D14A3
sprawdź bezpiecznik gdzie jest immo, ja miałem te same objawy jeśli tak to może być ten sam problem co tutaj :
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?18385-Problem-z-uruchomieniem-D14A3
stary, flaszka dla Ciebie!
wywalilo ten bezpiecznik, ale odpalilem i wyszedlem z garazu, nie sprawdzałem czy wywala go nadal...
raczej wymiana samego bezpiecznika nie pomoże, przepali się zaraz od nowa, musisz znaleźć gdzie robi Ci się zwracie w tamtym linku masz jedno z takich miejsc, które u mnie robiło zwarcie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.