Zobacz pełną wersję : Nie zapala się kontrolka ładowania po przekręceniu stacyjki, Nie odpala
Tak jak w temacie, samochód nie odpala, ciężko mi stwierdzić co może być przyczyną, po włączeniu zapłonu nie świeci się kontrolka ładowania..
Może opisze w jaki sposób się to stało..
Przyjechałem na 17 do pracy, wszystko cacy. Wychodzę około 23 i chcę wracać do domu. Nagle? Odpalam samochód i dyskoteka dosłownie, światła świeciły raz mocniej, raz słabiej, tak samo działał nawiew mocniej/słabiej, obroty falowały i jak schodziły do poniżej tysiąca to pasek tak piszczał, że myślałem że go urwie.. Gdy zgasiłem samochód prawie pod domem, bo bałem się dalej jechać, już nie odpalił, nie świeciła się kontrolka ładowania. Poza tym wszystko ok, rozrusznik kręci. Civic VI HB, 1996r., 1.4i odblokowane na 90km, 203 000 przebiegu..
Alternator? Jakiś kabel zerwany, zaśniedziały? Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
brzmi jak alternator :/
skoki napiecia itd usprawiedliwia dyskoteke, obroty, nawiewy i inne rzeczy.
A piszczacy pasek mogl oznaczac zacierajace sie lozysko...
Jak kreci rozrusznik pasek stoi?
Naladuj baterie, zwal pasek z alternatora i zobacz czy zapali - dowiesz sie wiecej
No właśnie rozrusznik normalnie kręci, wszystkie paski chodzą, ten od alternatora też, nie stoi...
Yhm, jeżeli by zapaliła to na co można "zwalić winę" ?
Ja z pradow gupi jestem strasznie
Auto-Volt Warsztat Elektromechaniki Pojazdowej Kazimierz Stupka Rafał Kamasz
Adres:
woj. małopolskie
30-714 Kraków, Paproci 7 a
Tel.: 012 656 02 14
Powyzszy servis ogarnial mi zawsze prady i najtaniej, zadzwon, zapytaj, porada raczej darmowa - ale stawiam na alternator - uzwojenie wysypane albo... Brak masy? Dorzuc jakas mase i zobacz
Mi też się wydaje że alternator, no bo co innego? Najlepsze jest to, że nie popsuło się auto podczas jazdy, tylko.. jak go odpaliłem :) Przyjeżdżając do pracy wszystko było spoko, nic mi się nie działo i nie zapowiadało na to, by miało się popsuć, nie dawało znaków.. A tu nagle szok, dobrze że do domu nie było daleko..
Dzięki wielkie za namiary!
Posprawdzaj kable przy MAP sensorze i czujniku temp. powietrza dolotowego, dodatkowo bezpiecznik nr 15. U mnie po swapie ssaka na ten od D15b7 i nie przedłużeniu wiązek okazało się że jeden z kabli zwierał ze ssakiem i przez to wywalało bezpiecznik. Bezpiecznik 15 odpowiada też za ładowanie.
Sprawdzę wszystko co mówicie, fajnie by było odnaleźć przyczynę, bo widzę że nie było podobnego przypadku na forum..
A auto dalej stoi, długo tak być nie może :mad:
Aha, zapomniałem dodać że podczas jazdy było jeszcze słychać w silniku takie szumienie, jakby łożysko, albo coś w tym stylu.. Tylko tak nagle to by się stało?
piotreek23
13-04-13, 16:51
Jak najbardziej. Bez sprawdzenia alternatora na stole probierczym się nie obedzię. Jak poszedł on mógł pójść też regulator napięcia i podało z 20V i mogło coś po drodze popalić dlatego nie odpala. IMO sam tego nie rozwiążesz.
miałem podobny problem w zeszłym roku auto przestało odpalać, wywalało bezpiecznik od immobilisera, okazało się że zwierało kable przy ssaku, sprawdźto koniecznie, spotkałem się z tą usterką na forum kilkakrotnie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.