Zobacz pełną wersję : Civic 1.3 16v 4-generacja Proszę o pomoc
mruczek333
10-08-05, 00:17
Witam i pozdrawiam wszystkich !
Jestem nowym posiadaczem starej Hondzi Ciwic 1.3 16v 4-generacja z 1991 roku.
Przeszłość tego samochodu ???
Mam wiele do zrobienia a nie jestem mechanikiem dlatego mam kilka pytań .
1.Ile zębów posiada wew i zew na przegubie ?
Muszę wymienić przegub bo strasznie mi klekocze na zakrętach .
Znalazłem tanie przeguby na Allegro lecz sprzedający zadał właśnie mi to pytanie?
Może ktoś wie?
2. Moja Hondzia spala ok 10-11 litrów paliwa miasto. Są tam dwa gażniki i mechnik zapodał mi ,
że trzeba je wymienić bo nie da się tego naprawić.Mieszanka jest ZBYT WZBOGACONA
a regulacja już się skończyła . To słowa mechanika.Specjalnie dla sprawdzenia jachałem bardzo delikatnie 1500 -2500 max obrotów po mieście i po zatankowaniu 12 litrów przejechałem 130 km .
Może to w normie ale to poj tylko 1345 cc .
Jeśli ktoś zna odpowiedzi to bardzo dziękuję za pomoc. To moje pierwsze auto i nie mam doświadczenia.
Pozdrawiam
1.3 ma ma tylko jeden gaźnik, to 1.5 jest na dwóch. co do spalania to musisz sie przyzwyczaić, że pali 10:) taka uroda:) trzeba było brać 1.5 na wtrysku.....
albo zrob swapa na 1,6 - one pala 7,5 w miescie przy spokojnej jezdzie, a ok 9 jak smigasz :)
No i mi takie spalanie wychodzi przy ok 140 - 150 km (d16a9 ) , czyli moja moc = 2 x twoja :)
mruczek333
10-08-05, 23:08
:D
Dzięki za sugestie !!!
Kasy to ja nie mam na jakieś konkretne zmiany . Ale mam to co ma i jest super . To że tyle pali .... no trudno skoro taki jej urok. Tylko zastanawia mnie jedno . Ja naprawdę pod maską mam dwa gaźniki , nawet mechanik to potwierdził ,ale w dowodzie jest poj 1345 ??? Dziwne???
1.3 ma ma tylko jeden gaźnik, to 1.5 jest na dwóch. co do spalania to musisz sie przyzwyczaić, że pali 10:) taka uroda:) trzeba było brać 1.5 na wtrysku.....