PDA

Zobacz pełną wersję : problem civic d15b2



margines
11-04-13, 00:20
Witam mam taki problem w civicu po swapie pomimo ze zaczal palic olej i kopcic nie schodzi ponizej spalania 13/14L przy mieszanej jezdzie gdzie stary silnik palil max 8L nie chodzi rowno tak jak by ktorys z cylindrow nie dostawal rownej dawki paliwa podczas jazdy czasem zapala sie chek engine i czasem muli go w okresie 1500-2500 obrotów pozniej jedzie normalnie silnik trzyma swoja moc jest duzo mocniejszy niz poprzedni zapłon na jest ustawiony na lampie wymienilem aparat zaplonowy ale jestem jeszcze przed wymiana
-świec
-kabli zapłonowych
nie wiem jak wygladaja swiece a raczej czym sa zalewane czy sa mokre cyz czarne nie mam pojecia i nie wiem jaka kompresja jest na cylindrach
a teraz czy moze byc to wina
-rozrzadu (zle ustawiony)
-komputer
-przekaznik pompy paliwa
-świec i kabli zaplonowych
-sondy
ewentualnie moze ktorys z wtryskow padl??
prosze o szybkie odpowiedzi bo nie stac mnie na tankowanie samochodu w tym momencie

ehaa2
11-04-13, 10:53
sprawdz kompresje i ogarnij jaki błąd wywala

sebastanlec
14-04-13, 10:25
zobacz czy nie zamieniłes kabli od wtrysków bo jak rozumie to jest to d15b2 czyli ma 2 wtryski, spalanie moze byc spowodowane błedem i byc moze sonda szwankuje, jesli bierze duzo oleju to moze zalewac swiece i bedzie go mulic i moze przerywac bo po prostu nie jest w stanie przepalic oleju a jesli kompresja ucieka to juz jak kulą w płot,