margines
11-04-13, 00:20
Witam mam taki problem w civicu po swapie pomimo ze zaczal palic olej i kopcic nie schodzi ponizej spalania 13/14L przy mieszanej jezdzie gdzie stary silnik palil max 8L nie chodzi rowno tak jak by ktorys z cylindrow nie dostawal rownej dawki paliwa podczas jazdy czasem zapala sie chek engine i czasem muli go w okresie 1500-2500 obrotów pozniej jedzie normalnie silnik trzyma swoja moc jest duzo mocniejszy niz poprzedni zapłon na jest ustawiony na lampie wymienilem aparat zaplonowy ale jestem jeszcze przed wymiana
-świec
-kabli zapłonowych
nie wiem jak wygladaja swiece a raczej czym sa zalewane czy sa mokre cyz czarne nie mam pojecia i nie wiem jaka kompresja jest na cylindrach
a teraz czy moze byc to wina
-rozrzadu (zle ustawiony)
-komputer
-przekaznik pompy paliwa
-świec i kabli zaplonowych
-sondy
ewentualnie moze ktorys z wtryskow padl??
prosze o szybkie odpowiedzi bo nie stac mnie na tankowanie samochodu w tym momencie
-świec
-kabli zapłonowych
nie wiem jak wygladaja swiece a raczej czym sa zalewane czy sa mokre cyz czarne nie mam pojecia i nie wiem jaka kompresja jest na cylindrach
a teraz czy moze byc to wina
-rozrzadu (zle ustawiony)
-komputer
-przekaznik pompy paliwa
-świec i kabli zaplonowych
-sondy
ewentualnie moze ktorys z wtryskow padl??
prosze o szybkie odpowiedzi bo nie stac mnie na tankowanie samochodu w tym momencie