Zobacz pełną wersję : przepustnica do b16 aftermarketowa ale z obsluga ssania
jak w temacie czy ktos ma pomysl gdzie kupic. szukac przepustnicy duzej okolice 70mm pod b16a2 (czy jest w ogole opcja na taka) ale z pelna obsluga ssania, nie chce skunkowe alphy itp i potem podkrecac wolnych tylko miec normalna duza przepustnice z pelna obsluga ssania na zimnym jak normalna oem.
:) ewenualnie jaka najwieksza przepustnica OEMowa? bylaby dobra? bo z itr jest chyba 62mm wiec raczej roznica nie za duza do 60mm standardowych.
Z Hserii mozna zrobic 65mm jak dobrze pamietam...
i z h i z b mozna zrobic 64.5 ;)
i z h i z b mozna zrobic 64.5 ;)
popieram przedmowce, wiecej sie nie da z h i b :)
i z h i z b mozna zrobic 64.5 ;)
Tylko juz nikt się tego nie chce podjąć praktycznie... a jak chce to za chore pieniądze typu 500zł za robote.
Ja szukałem i szukałem takiego zakładu/człowieka no i nie znalazłem...
To czekam jak u Karamby bedzie dzialac ta alpha na zimnym silniku:) bo w takiej sytuacji nie ma wyjscia tylko kupic skunka:(
To czekam jak u Karamby bedzie dzialac ta alpha na zimnym silniku:) bo w takiej sytuacji nie ma wyjscia tylko kupic skunka:(
Nie ma tragedii, kwestia przyzwyczajenia. Ja przez zmiane ssaka w C4 też nie miałem ssania całą zimę i da się przyzwyczaić ;) Odpalać musisz z delikatnym, minimalnym wciśnięciem gazu by w ogole odpalił a potem w zależności od ilości stopni na minusie potrzymać gaz i obroty okolo 1,5-2tys. przy normalnych temperaturach takich jak teraz lub w lato/jesień to nie ma żadnych problemów - odpalasz i jedziesz. pierwsze problemy zaczynają się gdy temperatura jest w okolicach zera lub poniżej.
Ja mialem w d16z6 70mm OMNIO POWER i pomimo braku ssania bylem zadodolony i nie bylo zadnych problemow. Po odpaleniu chwile noge na gazie trzeba przytrzymac w okolicach 1500 obrotow i mozna smigac.
Przy strojeniu wystarczy przestawic kilka parametrow i ssanie jest, kwestia tego czy sie stroicielowi chce bawic w to.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.