PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań przed kupnem EJ6 D16Y7



dziadu
13-12-07, 22:16
Chlopaki w sobote mam zamiar kupic drugie EJ6 z silnikem D16Y7 i mam kilka pytan...
1. Sprzedajacy nie posiada do niej czerwonego kluczyka, czy jest to jakis problem na przyszlosc, i do czego tak naprawde jest potrzebny ?
2.Czy jak D16Y7 ma dwie sondy lambda to jakis problem? czy nie ma to szczegolnego zanczenia ?
3.Jak myslicie na co powninienem zwrocic najwieksza uwage na EJ6 z silnikiem D16Y7 przed kupnem ? (oprocz podstawowych rzeczy: pedaly, kierownica, tylne nadkola, okopcony wydech:

Z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
dziadutb

Bob
13-12-07, 22:54
Czerwony kluczyk służy do programowania immobilisera i "wejście kompa auta w stan serwisowy", tzn po jego włożeniu auto czeka na podłączenie jakiś urządzeń :)

Ale bez obaw o immo, czarny kluczyk da się spokojnie kopiować.

dymek
13-12-07, 23:03
1: Czerwony kluczyk jw.
2: Z lambdami to masz kolejny punkt który będziesz sprawdzał jak komp wywali błędy :-P A tak poważnie to były wersje z 2 lambdami.
3: W tej chwili jest tak dużo coupe na rynku że nie pchałbym się w jakieś po przejściach czy nawet bez dokumentacji serwisowej.
Jeszcze nie widziałem coupe 6gen z problemem z nadkolami ale może się mylę (aa widziałem jedno ale po przejściach). Jak na zderzakach będzie listwa ochronna (nie ta przyklejana) to ktoś tam coś zmieniał.

Wooyyek
13-12-07, 23:04
1.no problem może być jak będzie trzeba zaprogramować immo ponownie bo on do tego służy.
2.myślę, że to nie problem
3.posłuchaj czy skrzynia nie hałasuje bo często a właściwie zawsze pada łożysko na wałku sprzęgłowym
jeżeli szyby będą na elektryce to spr działanie mechanizmów
tyle mi do głowy przyszło natenczas, nie są to rzeczy najważniejszy ale warto zwrócić na to uwagę i ew urwać z ceny :afro:

dziadu
13-12-07, 23:25
1.A kiedy zachodzi wogole potrzeba programowania imobiliazera ? zawsze po resecie ecu ?
Sprawa wyglada tak ze juz mam upatszonego civica ale nie ma wlasnie czerwonego kluczyka, wiec pytam czy nawet w najgorszym jakims przypadku idzie sie obejsc bez serwisowego kluczyka?

dymek
13-12-07, 23:27
Ja co prawda od 2ch lat jeżdżę, ale nie musiałem jeszcze tego robić. Podejrzewam, że gdybyś zgubił kluczyki czy padł immo wtedy byś się martwił.

Bob
14-12-07, 08:17
Czerowny kluczyk umożliwia dodawanie nowych kluczyków (naprzykład swieżo dorobionych) w immobiliserze.

Temat od Angielek, ale identycznie się odnosi do japków :) Znajdziesz coś na temat czerownego.
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=342562&highlight=#342562

A taki zwykly reset ECU poprzez bezpiecznik nic nie zmienia :) Nie trzeba niec programować.

dziadu
16-12-07, 10:12
A nie wiecie może czy można sobie kupić czysty orginalny kluczyka, a dorobić trzonek i zaprogramować imobilizer u klucznika ?? :)

skolopendra
16-12-07, 10:19
można kupić i zaprogramować
widziałem kiedyś w dziale giełda surowy oryginał za 100zł :d

dymek
16-12-07, 11:29
Poza tym dobry ślusarz dorobi kluczyk z Twojego i zaprogramuje do immo.