skopu
10-04-13, 11:47
Witam:)
Niedawno nabyłem Fastbacka z 97r(LPG) silnik, D14a8. Trochę ciężko odpala na zimnym silniku, słychac stukoty na zimnym, a im cieplejszy to stukoty są coraz mniej słyszalne, z kabiny ich juz pózniej nie słychac, ale po otwarciu maski da się to usłyszeć(wiec chyba luzy), lubi pogubić się po wysprzęgleniu( obroty spadają i wracają do normalnych).
Wiele osób na forum pisało ze regulacja luzów i czyszczenie przepustnicy mogą pomóc, a same zabiegi nie są super trudne.
Czy ktoś z okolic Krakowa chciałby pomóc:) Stawiam piwa ile zechce, lub mogę zapłacić za dobry uczynek:D
Wymieniałem świece, filtr powietrza i jutro wymieniam kopułke i palec. Przewody WN w nocy popsikałem wodą i iskier nie było:P Chętnie wysłucham porad co jeszcze można tanim kosztem posprawdzać, wymienic:)
Zanim pójdę na regulacje LPG, chce zlikwidować cieżką prace i ciężkie odpalanie na zimnym silniku.
Niedawno nabyłem Fastbacka z 97r(LPG) silnik, D14a8. Trochę ciężko odpala na zimnym silniku, słychac stukoty na zimnym, a im cieplejszy to stukoty są coraz mniej słyszalne, z kabiny ich juz pózniej nie słychac, ale po otwarciu maski da się to usłyszeć(wiec chyba luzy), lubi pogubić się po wysprzęgleniu( obroty spadają i wracają do normalnych).
Wiele osób na forum pisało ze regulacja luzów i czyszczenie przepustnicy mogą pomóc, a same zabiegi nie są super trudne.
Czy ktoś z okolic Krakowa chciałby pomóc:) Stawiam piwa ile zechce, lub mogę zapłacić za dobry uczynek:D
Wymieniałem świece, filtr powietrza i jutro wymieniam kopułke i palec. Przewody WN w nocy popsikałem wodą i iskier nie było:P Chętnie wysłucham porad co jeszcze można tanim kosztem posprawdzać, wymienic:)
Zanim pójdę na regulacje LPG, chce zlikwidować cieżką prace i ciężkie odpalanie na zimnym silniku.