szymon332
09-04-13, 21:14
Witam.
Czy jest sens w seryjnym zawieszeniu VI gen ej9 1,4 wkładać tuleje poliuretanowe w dwóch twardościach?:confused:
Mianowicie mam już założone z przodu pod amorkiem "olkuszowe" czerwone od 2kkm(i jestem zadowolony), lecz chciałem deczko usztywnić przód, czy jak jeszcze założę 1 żółtą i 1 czerwoną w dolny przedni wahacz to polecą szybciej inne elem. zawieszenia?
Czy stosował ktoś takie zestawienie z dwoma twardościami tulei w jednym wahaczu?
Czy to błąd?
Myślałem również o tyle, i oprócz oem cukierków montowanych 2kkm, chciałem wymienić tuleje na tylnych małych wahaczach na poliuretan z Olkusza. I tak mały cukierek i tulejka obok w standardowej twardości 75ShA kolor czerwony, a dwie małe tulejki na wahaczyku od regulacji zbieżności ciut twardsze kolor żółty 80ShA(wg info na www producenta 85ShA stosuje się w kjs'ach itp.).
Jeżdżę głównie po mieście stołecznym, i nie może być zbyt twardo.
Chodzi mi o poprawę trzymania przez hankę zbieżności.
Jeszcze jedna sprawa; czy tuleje met-gum mogą wyglądać na całe , a po 15 latach użytkowania na polskich drogach są do wymiany?
Jak ocenić czy guma w starych tulejach nie straciła swoich właściwości?
Na szarpakach diagnosta stwierdził, ze wszystko jest w porządku(wszedłem do kanału i oglądałem co on tam wyczynia), ale wahacz z przodu "tańczył w tych tulejach jak wariat" stukania nie było, ale ruchy wahacza były spore ok 1-2cm na boki, czy to nie za dużo, dodam, że hania lekko pływa na nierównościach.
Czy jest sens w seryjnym zawieszeniu VI gen ej9 1,4 wkładać tuleje poliuretanowe w dwóch twardościach?:confused:
Mianowicie mam już założone z przodu pod amorkiem "olkuszowe" czerwone od 2kkm(i jestem zadowolony), lecz chciałem deczko usztywnić przód, czy jak jeszcze założę 1 żółtą i 1 czerwoną w dolny przedni wahacz to polecą szybciej inne elem. zawieszenia?
Czy stosował ktoś takie zestawienie z dwoma twardościami tulei w jednym wahaczu?
Czy to błąd?
Myślałem również o tyle, i oprócz oem cukierków montowanych 2kkm, chciałem wymienić tuleje na tylnych małych wahaczach na poliuretan z Olkusza. I tak mały cukierek i tulejka obok w standardowej twardości 75ShA kolor czerwony, a dwie małe tulejki na wahaczyku od regulacji zbieżności ciut twardsze kolor żółty 80ShA(wg info na www producenta 85ShA stosuje się w kjs'ach itp.).
Jeżdżę głównie po mieście stołecznym, i nie może być zbyt twardo.
Chodzi mi o poprawę trzymania przez hankę zbieżności.
Jeszcze jedna sprawa; czy tuleje met-gum mogą wyglądać na całe , a po 15 latach użytkowania na polskich drogach są do wymiany?
Jak ocenić czy guma w starych tulejach nie straciła swoich właściwości?
Na szarpakach diagnosta stwierdził, ze wszystko jest w porządku(wszedłem do kanału i oglądałem co on tam wyczynia), ale wahacz z przodu "tańczył w tych tulejach jak wariat" stukania nie było, ale ruchy wahacza były spore ok 1-2cm na boki, czy to nie za dużo, dodam, że hania lekko pływa na nierównościach.