loyek5
08-04-13, 18:56
Witam,
Dawno mnie nie było na forum ale widzę, że przez ponad rok tylko urosło w siłę. Tylko się cieszyć!!:D
Nie wiem czy to odpowiedni dział na pytania które chcę zadać, dlatego proszę moderatorów o wyrozumiałość.
Otóż aktualnie jestem posiadaczem Civic-a z silnikiem D14A7, który to samochód już wymaga sporego nakładu finansowego aby mógł dalej bezawaryjnie i bezpiecznie mi służyć - jej przebieg to 225k. Mam też angielską wersję tej Hondy tyle, że praktycznie w idealnym stanie z silnikiem D16W4 jej przebieg to 85k mil czyli niecałe 140k km.
Tu pojawia się moje pytanie:
Czy opłaca się przełożyć części z anglika do europejki? (silnik z osprzętem, hamulce, zawieszenie, tumiki, i wszelkie inne części lepsze od tych, które są aktualnie w europejce).
Czy też bardziej opłaca się przełożyć kierownicę z europejki do angielki?
Jeśli ktoś ma obycie w tych sprawach i zechce się podzielić opinią to chętnie ją poznam!
pozdro!
Dawno mnie nie było na forum ale widzę, że przez ponad rok tylko urosło w siłę. Tylko się cieszyć!!:D
Nie wiem czy to odpowiedni dział na pytania które chcę zadać, dlatego proszę moderatorów o wyrozumiałość.
Otóż aktualnie jestem posiadaczem Civic-a z silnikiem D14A7, który to samochód już wymaga sporego nakładu finansowego aby mógł dalej bezawaryjnie i bezpiecznie mi służyć - jej przebieg to 225k. Mam też angielską wersję tej Hondy tyle, że praktycznie w idealnym stanie z silnikiem D16W4 jej przebieg to 85k mil czyli niecałe 140k km.
Tu pojawia się moje pytanie:
Czy opłaca się przełożyć części z anglika do europejki? (silnik z osprzętem, hamulce, zawieszenie, tumiki, i wszelkie inne części lepsze od tych, które są aktualnie w europejce).
Czy też bardziej opłaca się przełożyć kierownicę z europejki do angielki?
Jeśli ktoś ma obycie w tych sprawach i zechce się podzielić opinią to chętnie ją poznam!
pozdro!