PDA

Zobacz pełną wersję : problem d15b2

lukaszz
11-12-07, 21:00
jestem lajkem w sprawach mechaniki samochodowej ostatnio zauwazylem ze cos cieknie z samochodu wrzucilem zdjecie z miejsca gdzie cieknie ta ciecz, mozecie zobaczyc i ewentualnie dac jakas rade ???

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67521bd888a89980.html

fazer1985
11-12-07, 21:16
Lepiej to SZYBKO dokreć !! tam masz filtr paliwa + temperatura rozgrzanego silnika moze = BOOM :agent: tam masz takei nakretki nachodzace na przewody z jednej strony a z drugiej na metalowe przewody PALIWOWE jak domniewam sądzac po zdjeciu.

mozes
12-12-07, 04:14
jestem lajkem w sprawach mechaniki samochodowej ostatnio zauwazylem ze cos cieknie z samochodu wrzucilem zdjecie z miejsca gdzie cieknie ta ciecz, mozecie zobaczyc i ewentualnie dac jakas rade ?
a wiesz jaki zapach ma benzyna???
tak nagle zaczęło ciec czy miałeś wymieniany filtr paliwa?
A przy okazji sprawdż poziom płynów bo we wspomaganiu masz go napewno za mało :))
pozdr

fazer1985
12-12-07, 18:52
NO to kolega jaz wie na co zwracac uwage i poznal zapach benki :afro:

lukaszz
12-12-07, 21:45
to nie cieknie jak samochod stoii tylko cieknie jak troche pojerzdze jeszcze nie dokrecilem ale dokrece jutro bo widze ze jedna srobka od gory nie jest dokrecona

Zielony11499
28-11-12, 00:13
odgrzebuje.
eg4, d15b2. wymieniłem filtr paliwa na blue print'a. po wymianie cieknie paliwo z mocowania wężyka sztywnego (tego co idzie od baku, na zdjęciu nr 14).
http://old.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17SR301&nplblk=B__0402&s=0.45
najpierw dokręciłem "z wyczuciem", bo doczytałem w manualu, że 37Nm. ciekło. później odkręciłem, sprawdziłem gwinty, bez żadnych zastrzeżeń. następnie dokręciłem ile mi w rękach fabryka dała. przestało ciec na 7km. teraz znowu cieknie. gwint śruby na wężu nie chowa się do końca, ale to chyba nie problem.