Zobacz pełną wersję : szyby parują na mleczno biały kolor
witam... kilka tematów było, ale podobnego nie znalazłem... tzn nie wiem czy ktoś się z tym uporał... od jakiegoś czasu parują mi szyby i to na Mleczno biały kolor... jak włączę nawiew to odparowują boczne przednie i czołowa, ale tylne boczne już nie chcą w ogolę odparować... jak wytrę je to pozostają tłuste smugi na szybie, które w dzień lekko denerwują natomiast w nocy refleksy na szybie kiedy odbija się od nich światło innych aut utrudniają znacznie jazdę. Szyby były myte bezbarwnym denaturatem, płynem do mycia szyb jednak problem powraca... ostatnio czyściłem nagrzewnice( oczywiście bez wymontowania jej) ale wątpię żebym mógł ją jakoś uszkodzić... tym bardziej ze płynu nie ubywa i nie ma wycieków pod nagrzewnica... filtr tez czysty suchy syf w miejscu gdzie był wyczyszczony... pod dywanikiem jest wilgotno, ale wczesniej było bardziej mokro bo suszyłem w miedzy czasie... ewentualnie jak inaczej sprawdzic nagrzewnice i jak temu zaradzic??... prosze o wyrozumiałosc i zrozumienie...
wymyć szyby, jak palisz w aucie to dość dużo syfu się przykleja, wysuszyć wszytko ewentualnie pochłaniacz wilgoci wrzucać na postoju, przy nadmuchu uchylać okna i wietrzyć, przed wyjściem z auta otworzyć okna żeby temp e aucie z otoczeniem się wyrównała
zainwestować w gumowe dywaniki....
Filtr kabinowy zmienic tez. A z otwieraniem drzwi po jezdzie i chlodzeniu to 100 dziala.
pod dywanikiem jest wilgotno,
Więc trzeba szukać dlaczego......skoro jest wilgoć aucie to będą parowały szyby nie ma siły.
Moim zdaniem trzeba sprawdzić czy przypadkiem woda nie leci popprzez podszybie (znany problem). Jeśli jeździsz z dywanikami welurowymi - wymień na gumowe.
I co najważniejsze kup sobie pochłaniacz wilgoci (porządny) i ulokuj go chociażby pod siedzeniem - bardzo dużo to daje.
Bo podejrzewam że na obiegu wewnętrznym cały czas nie jeździsz ?
nie nie... na wewnętrznym obiegu nie jezdze... ok bede walczył z tym i zdam relacje jak mi sie uda...
pod dywanikiem jest wilgotno,
jest wilgotno bo jest zima. Nie chce sie buciorów wytrzepywać przed jazdą to taki efekt sie robi:)
Ja mam normalne dywaniki i na to jeszcze gumowe a i tak podłoga mokra troche ale tylko u kierowcy bo wiadomo że kirowca najczęściej jeździ.
W Peugeocie307 tez mam taki przypadek tylko tam jest jeszcze bardziej mokro bo wiecej używany.
Trzeba czekać do wiosny :)
a płynu chłodniczego Ci nie ubywa? Jeśli bardzo parują, to może gdzieś przez nagrzewnice płyn ucieka i masz np dywanik cały czas mokry w miejscu gdzie jest ulokowana. Mój kolega miał i objawami były strasznie zaparowane szyby.
a płynu chłodniczego Ci nie ubywa? Jeśli bardzo parują, to może gdzieś przez nagrzewnice płyn ucieka i masz np dywanik cały czas mokry w miejscu gdzie jest ulokowana. Mój kolega miał i objawami były strasznie zaparowane szyby.
no właśnie nie ubywa nic płynu a mokro pod dywanikiem jest, ale to nie płyn... wsadziłem pod nagrzewnice troche białego papieru pojezdze dzis i zobacze czy nie ma śladów wycieku bo inaczej nie mam pomysłu jak sprawdzic czy to nagrzewnica... ogolnie nie wykluczam w 100% ze to nie jej wina, ale poki co bede szukał przyczyn parowania gdzie indziej... tu macie link jask szyby wygladaja po zaparowaniu... http://www.bikepics.com/pictures/2538241/
pojawił sie kolejny problem... na szybach jak było tłusto tak jest w nocy porażka jechać, ale zauważyłem tez ze w pokrętłach od nawiewu jest mokro tzn jak krece pokretłem wypływa ciecz tylko nie wiem czy to wilgosc czy płyn... chociaz mam coraz wieksze obawy ze to płyn z nagrzewnicy... miał ktos tak kiedys z tymi pokretłami?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.