krzychu35
03-04-13, 14:13
Witam,
regulowałem swoją instalacje.
Centralka STAG 50, reduktor: lovato rge92
Autko: honda civic, 96', 1.4, 90KM, silnik: d14a2
czy poniższe parametry będą ok, czy coś pozmieniać?
W załączniku parametry i wizualizacja w trakcie jazdy.
Jedynie co mnie dziwi, to nie wiem czemu jeden parametr sam się zmienił w trakcie jazdy mianowicie "sygnał cewki" było na 4 cylindy, a w trakcie jazdy zmieniło się na 3 cylindry- czy to normalne czy np. chwilowy brak iskry w którymś cylindrze??
Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie co jest nie tak, co pozmieniać.
Po rozpakowaniu otworzyć w AcLpgWin
http://przeklej.net/down/52819635722961640849984994004170789fc673bcc4e8572b feea2e4.html
regulowałem swoją instalacje.
Centralka STAG 50, reduktor: lovato rge92
Autko: honda civic, 96', 1.4, 90KM, silnik: d14a2
czy poniższe parametry będą ok, czy coś pozmieniać?
W załączniku parametry i wizualizacja w trakcie jazdy.
Jedynie co mnie dziwi, to nie wiem czemu jeden parametr sam się zmienił w trakcie jazdy mianowicie "sygnał cewki" było na 4 cylindy, a w trakcie jazdy zmieniło się na 3 cylindry- czy to normalne czy np. chwilowy brak iskry w którymś cylindrze??
Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie co jest nie tak, co pozmieniać.
Po rozpakowaniu otworzyć w AcLpgWin
http://przeklej.net/down/52819635722961640849984994004170789fc673bcc4e8572b feea2e4.html