Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 2 przepustnica w d13b2 "zawiesza" się

Niclaus
09-12-07, 00:10
Witam.
Pomykam moją Hanią już prawie 2 lata i w tym czasie problem zasygnalizowany w temacie przytrafił mi się ze 4 razy.

Niestety od wczoraj praktycznie nie mogę normalnie jeździć powyżej 4,5 tys obrotów. Wygląda jakby coś blokowało drugą przepustnicę w pozycji otwartej. Silnik wkręca się na obroty jak odrzutowiec i dopiero po "podpompowaniu" kilkakrotnie pedałem gazu wraza do normy.

Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale problem pojawił się po założeniu gazu (choć silnik fiksuje zarówno na gazie jak i benzynie).

Nie jestem specem od mechaniki, ale może podany przezemnie opis wystarczy do zdiagnozowania "choroby" mojego silnika.

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

NFS
09-12-07, 13:07
problem pojawił się po założeniu gazu

tak wiec szoruj do gazownikow. oni zepsuli, oni musza naprawic. jak powiedza ze to nie ich wina, zmien miejsce serwisowania auta na LPG.

Niclaus
11-12-07, 17:03
Może jednak ktos miał problem z blokującą się przepustnicą i zechce podzielić się doświadczeniami ??

Byłem u gościa, który zakładał mi gaz i zapewnia mnie, że naprawi. Niestety pare godzin grzebania nie dało rezultatów. Podejrzewam,że w końcu coś wymyśli, ale gdyby ktoś mógłby podpowiedzieć z czym to jeść byłbym bardzo wdzięczny.

ivan667
11-12-07, 21:02
mi sie zrobilo cos podobnego tez mi wyje na wolnych obrotach jak szalona (3k RPM) a jak jade to jakbym mial tempomat :) sam utrzymuje obroty. mam lpg ale od dawna, podjerzewam silniczek krokowy do czyszczenia, na dniach sie zabieram za to

Niclaus
11-12-07, 21:05
mi sie zrobilo cos podobnego tez mi wyje na wolnych obrotach jak szalona (3k RPM) a jak jade to jakbym mial tempomat :) sam utrzymuje obroty. mam lpg ale od dawna, podjerzewam silniczek krokowy do czyszczenia, na dniach sie zabieram za to