Zobacz pełną wersję : 2 przepustnica w d13b2 "zawiesza" się
Witam.
Pomykam moją Hanią już prawie 2 lata i w tym czasie problem zasygnalizowany w temacie przytrafił mi się ze 4 razy.
Niestety od wczoraj praktycznie nie mogę normalnie jeździć powyżej 4,5 tys obrotów. Wygląda jakby coś blokowało drugą przepustnicę w pozycji otwartej. Silnik wkręca się na obroty jak odrzutowiec i dopiero po "podpompowaniu" kilkakrotnie pedałem gazu wraza do normy.
Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale problem pojawił się po założeniu gazu (choć silnik fiksuje zarówno na gazie jak i benzynie).
Nie jestem specem od mechaniki, ale może podany przezemnie opis wystarczy do zdiagnozowania "choroby" mojego silnika.
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
problem pojawił się po założeniu gazu
tak wiec szoruj do gazownikow. oni zepsuli, oni musza naprawic. jak powiedza ze to nie ich wina, zmien miejsce serwisowania auta na LPG.
Może jednak ktos miał problem z blokującą się przepustnicą i zechce podzielić się doświadczeniami ??
Byłem u gościa, który zakładał mi gaz i zapewnia mnie, że naprawi. Niestety pare godzin grzebania nie dało rezultatów. Podejrzewam,że w końcu coś wymyśli, ale gdyby ktoś mógłby podpowiedzieć z czym to jeść byłbym bardzo wdzięczny.
mi sie zrobilo cos podobnego tez mi wyje na wolnych obrotach jak szalona (3k RPM) a jak jade to jakbym mial tempomat :) sam utrzymuje obroty. mam lpg ale od dawna, podjerzewam silniczek krokowy do czyszczenia, na dniach sie zabieram za to
mi sie zrobilo cos podobnego tez mi wyje na wolnych obrotach jak szalona (3k RPM) a jak jade to jakbym mial tempomat :) sam utrzymuje obroty. mam lpg ale od dawna, podjerzewam silniczek krokowy do czyszczenia, na dniach sie zabieram za to
Mój problem wygląda inaczej. Wolne obroty są jak najbardziej OK. Fiksować zaczyna dopiero powyżej 4,5 tys (gdy otwierza się 2 przepustnica). Problem dotycz zarówno LPG jak i benzyny.
ivan667,
w d13b2 brak silniczka krokowego. wyreguluj ssanie.
Niclaus,
Problem dotycz zarówno LPG jak i benzyny
bo masz zwezke w dolocie(najprawdopodobniej zle zamontowaną) czyli mixer gazowy. to jest kwestia gazownikow skoro przed zamontowaniem LPG tego nie było.
bo masz zwezke w dolocie(najprawdopodobniej zle zamontowaną) czyli mixer gazowy. to jest kwestia gazownikow skoro przed zamontowaniem LPG tego nie było.
Gwoli ścisłości w ciągu 2 lat użytkownia Hani na benzynie, taką zawieszkę miałem 3-4 razy. Ale były to pojedyńcze przypadki. Teraz za każdym razem po przekroczeniu 4,5 tys obr. i mam odrzutowiec :/
Ja miałem taki przypadek jak odblokowałem drugą przepustnicę. Przy odkręcaniu tego języczka musiałem ręką za bardzo odgiąć przepustnice i nie wracała do końca. Myślałem bardzo długo czemu mam wysokie obroty i czemu nie wraca sama do położenia jałowego. Pomogło ( tak mi się wydaje) WD-40, psiknełem na spreżynki i linki i na to koło od przepustnicy i teraz już wszystko się otwiera na maxa a potem normalnie zamyka. Także może być tam przyczyna.
zacznij od silniczka krokowego (bo taki jest w d13b2 - przynajmniej w moim :-) , a gaźnik przeczyść chemią w sprayu do gaźników, a nie WD40 ... kilka psiknięć i gaźnik jak nowy ..
zacznij od silniczka krokowego (bo taki jest w d13b2 - przynajmniej w moim :-) , a gaźnik przeczyść chemią w sprayu do gaźników, a nie WD40 ... kilka psiknięć i gaźnik jak nowy ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.