Zobacz pełną wersję : ogólne problemy
http://lpg-forum.pl/ogolne-problemy-t29329.html
Tu jest cały temat nie wiedziałem jak wrzucić tutaj pliki z "osc" wiec podałem linka do forum lpg z tym tematem :))
jesli zechciałby ktos pomoc to z góry dzięki:))
chciałem dodać jeszcze do tego ze przy dodaniu gazu ,jest to nawet w pierwszym od dołu "osc" przy 22 ms na pb przy lpg jest 19 i tez niewiem czemu tak sie dzieje
mmmm... coś dziwny jest wykres sondy... bo pokazuje dość często że jest bogata mieszana...???
może listwa jest już wychulana i podaje za duże dawki jednostkowe, stąd tak bogata mieszanka... i dziury bogatej mieszanki z dołu...
reszta wydaje się oki, ale niech się specjaliści wypowiedzą :)
listwa raczej nie Hanki czerwone tam są maja 2300 km przjechane
ma1ster ,jak byś miał chwile to lukną byś, porobiłem dziś korekty i mam tu troszke spory "oscyloskopik" tam jest mieszane trochę "benzyna - gaz " pod koniec jest przejazd jeszcze na pb ,zresztą kto jak kto ,ale Ty się połapiesz z tym spokojnie :))
http://www58.zippyshare.com/v/17601938/file.html
jak dla mnie wygląda wszystko na oki... jedynie co to jak wcześniej można by się przywalić to czasu LPG przy ostrym piku... jaki masz w ogóle mnożnik?
Problem jest na mapie, od jakiegoś czasu coś koło 10ms mapa gazowa leży...
Stąd takie dziwne zamulenia podczas ostrego piku, np jak ostro wciśniesz pedał przyspieszenia...
musisz podnieść mnożnik w tamtym miejscu gdzie mapa leży, poustawiać kilka kropek i podnosić, aż się będą pokrywać, chyba że masz ISE2 ?
nie mam isy ,po korektach w sumie bardzo sporych ,jak sobie chodzi na wolnych obrotach i wdepne jej to wkreca sie praktycznie bez zająkniecia jak na benzynie ,czyli mowisz ze teraz juz nie jest tak przelana jak to wczesniej wygladało z tamtych oscyloskopow??
w każdym razie jest lepiej... natomiast chcąc zrobić naprawdę poprawnie musisz podnieść mapę gazową w górę od 8ms do skrzyżowania, bo tam Ci się jakiś balejaż robi :D:D, wiadomo chodziło będzie dobrze, ale lepiej na pewno się da, nie musisz robić żadnych korekt po temp, obr, czy ciśnieniu, jedynie podnieś mnożnik, bo Ci to nie zaszkodzi... a jedynie może się polepszyć :P
nie wiem jak z mapa bo jak ja zbierałem ,to wszystko było ładnie pokryte,i na lpg forum mi mowili ze teraz to nie waznze bo jak zbieralem i bylo ok a teraz sie rozjechalo to raczej malo istotne ,ale powiem Ci ze tez mnie to troche drażni wiec bym chętnie cos z tym zrobił tylko niewiem czy nie lepiej by było zebrac wszystko od nowa wtedy:)
mmmmm.... to jest tak że jak masz juz coś narysowane i zmieniasz mnożnik, to trzeba mapę LPG skasować i rysować od nowa, bo jesli nie skasujesz, to zanim zobaczysz efekty to będzie już kilka dobrych km przejechane, to co zobaczyłem na Twoim .osc niestety do końca poprawne nie jest... musisz podnieść...
czyli co kasuje mape lpg podnosze mnoznik i jazda :P od 8 ms do ilu tak gdzies byś radził??
p.s a tak dokladniej to co jest nie bardzo tam wedlug osc jak się po tym rozpatrywac:D
jeszcze jedno mi sie nasuwa pytanie czy kasowac tylko LPG mape czy pb tez i od nowa ,bo to inne warunki wkoncu bd teraz ??
nie no jak masz pb zebrane to nic nie kasujesz, wsiadasz z laptopem, podnosisz mnożnik w miejscu gdzie jest zaniżony, i jedziesz, na początku o dwa może 3 punkty, jedziesz z różnymi prędkościami obrotowymi i z różnymi obciążeniami. Po kilku km zerkasz, czy jest lepiej, czy coś jeszcze trzeba skorygować, jak tak to znowu kasujesz lpg i zmieniasz o kilka punktów, i jazda dalej, do momentu kiedy mapy będą prawie pokryte jedna na drugiej...
Widzę że masz Civica ek3... tam zdaje się jest vtec-e, czy jak byś miał chwilę czasu podczas ustawień mnożnika, to dało by radę wrzucić jakiś .osc z jazdy, podczas zapalonej lampki econo, bo mnie strasznie ciekawi jak wyglądają czasy wtrysku i sygnał ze sondy...
spoko spoko ,da się zrobić dla Ciebie ,tylko nie wiem czy na samej benzynie nie zrobić tego i Ci wrzucę zreszta zrobie tak i tak,tylko jak znajde chwilke :))
ok dzięki :), może być tylko na benzynie...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.