PDA

Zobacz pełną wersję : d15b2 po nagrzaniu silnika zaczyna się dławić



mozes
08-12-07, 19:04
Witam
jak w temacie - po nagrzaniu się silnika i po dodaniu gazu reaguje tak jakby zapłon był źle wyregulowany(dławi się) a nie jest. no i jak ją wyłączę to nie można odpalić a jak badam iskrę to jest bez przerwy. Kod 16 - taki wywala jakieś pomysły

skolopendra
08-12-07, 19:09
obwód wtrysków sprawdź

mozes
09-12-07, 19:20
obwód wtrysków sprawdź
mierzyłem rezystancję wtryskiwaczy i wszystko wydaje się być w normie. Wsłuchiwałem się na parcującym silniku i wtryskiwacze również pracują.
Co dalej może świece??? ostatnio wymieniałem jakieś 38 tkm temu

fazer1985
10-12-07, 09:53
A jak badasz iskre z cewki czy na fajkach? bo z cewki bedzie szla zawsze bez przerwy. Sprawdz moze przekaznik pompy paliwa(ja bym to sprawdzil) :) mam takie same objawy ale mowili ze moga to byc swiece ale zmienie na wiosne bo narazie dobrze mi pali i dobrze jezdzi wiec nie martwei sie tym :)

mozes
10-12-07, 11:42
A jak badasz iskre z cewki czy na fajkach? bo z cewki bedzie szla zawsze bez przerwy. Sprawdz moze przekaznik pompy paliwa(ja bym to sprawdzil) :) mam takie same objawy ale mowili ze moga to byc swiece ale zmienie na wiosne bo narazie dobrze mi pali i dobrze jezdzi wiec nie martwei sie tym :)
Iskre badałem lampą stroboskopową na przewodach nawet jak już nie mogłem odpalić to iskra na przewodach była. Dzisiaj wymienię świece zapłonowe i będę obserwował. Przekaźnik pompy był przelutowany jakiś rok temu i pompę słychąc jak włączam zapłon.

ksionc
12-12-07, 04:18
A rezystancję mierzyłeś na zimnym silniku czy nagrzanym?

mozes
12-12-07, 04:22
A rezystancję mierzyłeś na zimnym silniku czy nagrzanym?
No właśnie najpier mierzyłem na zimnym silniku ale dzisiaj wymieniłem świece i po przejaźdźce zmierzyłem rezystancję przy nagrzanym silniku i jeden wtryskiwacz pokazuje większą wartość niż podaje instrukcja norma jest od 0,6 do 1,6 a on miał 1,8 ohma czy to może być wina właśnie tego, że auto sie tak zachowuje?