PDA

Zobacz pełną wersję : niski poziom oleju ;/



Acidos
08-12-07, 16:18
Witam w czwartek moja hondzia 1.6 z 1995, była w polecanym na tym forum serwisie AUTOMAX, na przegladzie, i naprawieniu drobnych usterek, auto kupiłem w zeszłym tygodniu

cieknał olej, wiec wymienili filtr oleju, prawy wachacz, swiece, i jakis tam drobne pierdy, odebrałem autko i w droge ... nie przypuszczałem ze mogli mi oddac autko prawie bez oleju ;(

zrobiłem nim od wtedy 250 km, dzisiaj mnie cos natknelo aby sprawdzic poziom oleju: http://picasaweb.google.com/lh/viewPhoto?uname=michal.bagrowski&aid=5141615776254548593&iid=5141615806319319682

jakie mam szanse ze juz zatarłem slinik? ;(

dodam ze w sprawach motoryzacji jestem totalnym laikiem, to moje pierwsze auto :(

w poniedzialek dotocze sie gdzies na wymiane oleju, powiedzcie mi jaki olej i ile go wlac?;]

marcov
08-12-07, 16:26
Spokojnie. Jesli nie zapalala sie kontrolka smarowania ( o ile jest sprawna) to nic sie nie stalo, dolej i smigaj dalej.

Czy oddajac auto na warsztat zleciles wymiane badz kontrole stanu oleju? badz powiedzmy ogolna kontrole pojazdu? jesli tak to domagaj sie zwrotu kosztow tego przegladu poniewaz kontrola poziomu oleju to podstawowa sprawa przy takich czynnosciach a jej nie zrobiono( dla pewnosci wymien olej i zobacz czy ci silnik go nie je bo byc moze po wyjechaniu z warsztatu miales dobry stan)

Co do wymiany oleju to poszukaj jakiej etykiety pod maska informujacej o ostatniej wymianie, jesli takowej nie bedzie to albo ryzykowac i lac polsyntetyk albo pewniejsze rozwiazanie zalac mineralnym

Acidos
08-12-07, 16:30
marcov, wymienie cały olej tak na wszelki wypadek... oddałem go do serwisu na ogolny przeglad i naprawe tego co zwalone, jak juz mowilem kupiłem ja w zeszłym tygodniu... za cała operacje wymiany wachacza, swiec, fitra oleju, wymiany plynów w jakims tam siłowniku ;;p;p nie pamietam na paragonie było napisane.. ale mi go wcieło.. zapłaciłem 760 pln wiec i z reklamacja będzie problem