PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana podluznicy - kilka pytan



frees
08-12-07, 01:29
Witam,
w tym temacie: klik (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=39733&highlight=podluznica) pisalem o mojej kolizji. Po zdjeciu zderzaka okazalo sie, iz podluznica jest wygieta. Tzn pas rzedni zginajac sie pogial ja troche (ta czesc, ktora znajduje sie pod lampa). Tutaj (http://img230.imageshack.us/my.php?image=beztytuuji9.jpg) znajduje sie zdjecie pogladowe o co mi chodzi (nie mam przy sobie aparatu, wiec nie moge porobic fotek jak u mnie to dokladnie wyglada). Najgorszy scenariusz, to wymiana. Teraz moje pytania:

1. Czy musze wymieniac cala podluznice, czy wystarczy tylko ten kawalek z przodu? Bo z tego co widze, to tak mniej wiecej jak zaczyna sie nadokole, to jest laczenie.
2. Jaki mniej wiecej koszt bylby takiej operacji?
3. Jaki bedzie mialo to wplyw na bezpieczenstwo jezdzenia tym samochodem?

Bardzo prosze o rzeczowe odpowiedzi, za ktore z gory bardzo dziekuje.

Pozdrawiam
frees

skolopendra
08-12-07, 14:35
czy wystarczy tylko ten kawalek z przodu?

zdjęcie poglądowe przy takim zapytaniu to raczej zbyt mało :speszony:

wycina się raczej uszkodzony kawałek ,a w tym wypadku wnioskuje ze tak jest

a koszty to rzecz względna ;)

150 -250 zł.może nawet 700 to zależy ,kto ,jak ,gdzie

a bezpieczeństwo....hm

gdyby miała być wymieniona cała podłużnica, to ja bym tym autkiem nie chciał jeździć ;)

dogg69
08-12-07, 14:57
O fuck, jakbym mial prostowac podluznice to bym juz autem nie chcial jezdzic :(
Bezpieczenstwo sie zmniejsza, bo nawet jak ja dospawasz czy cokolwiek w tym stylu, to jak walniesz dzwona w ta podluznice to sie zlozy w harmonijke,
Kiedys na forum byl koles co kupil civica ze wstawiona cwiarą, pozniej dostal strzał w ta strone przy 40 km/h i auto poszlo cale na ziemie, masakra.
Wiadomo ze to co ty masz to nie cala cwiara, ale zawsze lepiej policzyc czy nie warto tego spylic gdzies chociaz na czesci i kupic cos innego, calego.

piotrstrojek
08-12-07, 15:05
Ja również nie polecam żadnych manewrów z podłóżnicą - skoro jest pogięta to po wymianie - spawanie itp - zacznie CI rdzewieć - nie ma znaczenia jak ją zabezpieczysz... to element konstrukcyjny samochodu - jeden z najważniejszych... z tym nie ma żartów...