prestoneg3
30-03-13, 11:10
od tygodnia jestem posiadaczem ej6 z d16y7
po krótkiej dynamicznej jeździe zapalił się check i przestał trzymać obroty (400-500). okazało się że wydech przepuszcza na praktycznie całej długości
do tego wyszło że kolektor w okolicy sondy był nieudolnie spawany i powstała dziura . dziś wymieniłem kolektor (4-1 ale bez kata ) i kompletny wydech
przejechałem około 30 km i dalej nie trzyma obrotów i nadal świeci check . czy wystarczy reset kompa i "nauka" wolnych obrotów żeby wróciło do normy ?
dodam że z autem była ostra rzeźba bo wiązka kabinowa jest z anglika (na opak) chciałem też tą samodiagnostyke zrobić ale za cholere nie wiem którą wtyczkę mostkować ?
wiem że tematów o tym jest 1000 i czytałem o tym ale w nogach pasażera jest tylko duży blaszany komp a to chyba nie o ten chodzi ? pod kierą jest też komp od immo i tam są jakieś dwie wtyczki ? :mad::mad:
wtf... ja już zgłupiałem .całą noc był odpięty aku .podpinam kable przekręcam kluczyk i check jak byl tak jest . zdemontowałem schowek i tam faktycznie jest następne pudełko ale z jedną szeroką wtyczką.
nie kumam czemu zapala się check jeszcze przed pierwszym po resecie uruchomieniem silnika ?
może polecicie kogos z wawy kto mógł by zajrzeć po swojemu i nie chodzi mi o aso :)
po krótkiej dynamicznej jeździe zapalił się check i przestał trzymać obroty (400-500). okazało się że wydech przepuszcza na praktycznie całej długości
do tego wyszło że kolektor w okolicy sondy był nieudolnie spawany i powstała dziura . dziś wymieniłem kolektor (4-1 ale bez kata ) i kompletny wydech
przejechałem około 30 km i dalej nie trzyma obrotów i nadal świeci check . czy wystarczy reset kompa i "nauka" wolnych obrotów żeby wróciło do normy ?
dodam że z autem była ostra rzeźba bo wiązka kabinowa jest z anglika (na opak) chciałem też tą samodiagnostyke zrobić ale za cholere nie wiem którą wtyczkę mostkować ?
wiem że tematów o tym jest 1000 i czytałem o tym ale w nogach pasażera jest tylko duży blaszany komp a to chyba nie o ten chodzi ? pod kierą jest też komp od immo i tam są jakieś dwie wtyczki ? :mad::mad:
wtf... ja już zgłupiałem .całą noc był odpięty aku .podpinam kable przekręcam kluczyk i check jak byl tak jest . zdemontowałem schowek i tam faktycznie jest następne pudełko ale z jedną szeroką wtyczką.
nie kumam czemu zapala się check jeszcze przed pierwszym po resecie uruchomieniem silnika ?
może polecicie kogos z wawy kto mógł by zajrzeć po swojemu i nie chodzi mi o aso :)