poolek
06-12-07, 22:40
Wiem, ze temat odmulania byl ruszany czesto, ale chyba nikt nie napotkal sie na taki problem jak ja w silniku D14Z3. A mianowicie :
Bylem w salonie i poprosilem o uszczelke pod przepustnice z silnika D14Z4.
Ok. Facet znalazl uszczelke i powiedzial, ze wymienia sie je w kompletach - po dwie.
Lecz pomiedzy nimi jest umieszczona aluminiowa wkladka, ktora kosztuje 150 zeta !!
Wygla to mniej wiecej tak: na zewnatrz dwie takie same papierowe wkladki a pomiedzy nimi gruba aluminiowa a wiec cos takiego : | | |
I teraz pytanie ? Czy wywalic z silnika D14Z3 wszystko i zamiast tego wsadzic tylko jedna papierowa wkladke z silnika Z4 ? Czy trzeba wymieniac caly komplet ?
Przerabial ktos juz ten temat ?
Bylem w salonie i poprosilem o uszczelke pod przepustnice z silnika D14Z4.
Ok. Facet znalazl uszczelke i powiedzial, ze wymienia sie je w kompletach - po dwie.
Lecz pomiedzy nimi jest umieszczona aluminiowa wkladka, ktora kosztuje 150 zeta !!
Wygla to mniej wiecej tak: na zewnatrz dwie takie same papierowe wkladki a pomiedzy nimi gruba aluminiowa a wiec cos takiego : | | |
I teraz pytanie ? Czy wywalic z silnika D14Z3 wszystko i zamiast tego wsadzic tylko jedna papierowa wkladke z silnika Z4 ? Czy trzeba wymieniac caly komplet ?
Przerabial ktos juz ten temat ?