Zobacz pełną wersję : co może byc przyczyną ciężkiego kierowania kierą???
michał honda
06-12-07, 17:03
witam mam takie pytanie otóz założyłem sobie wspomaganie do mojej hani jak juz pisałem w innym topicu ale cieżko kręci mi sie kierwonicą nawet na odpalonym aucie.auto dałem do mechanika ale powiedział mi ze pompa jest dobra bojak wykrecił końcówke węża z pompy to płyn normalnie leciał przy odpalonym aucie ale po mojemu powinien sprawdzić ciśnienie na pompie manometrem i wtedy by sie okazało czy jest w 100% sprawna prawda?? przeciez ona może pompowac płyn do przekładni ale np nie z taka siłą zeby ją porządnie ruszyć to tak na mój chłopski rozum:) ja już sam niewiem co mysleć i co robić :( zachciało mi sie wspomagania do auta i po założeniu jest ogólnie gorzej jak na przekładni bez wspomagania!!
michał honda
06-12-07, 17:17
pisałem juz w innym topicu ze odpowietrzałem układ ale niewiem czy jej czasami nie zarżnałem bo z tego co sie dowiedziałem to zrobiłem to w zły sposób,może sie powtarzaam ale było ta tak nalałem płynu do zbiorniczka do oporu odpaliłem auto i dałem gazu na około 3 tyś obr i zaczałem kręcic kierą do oporu w prawo i w lewo i tak z 10razy ale bez rezultatu.z tego co sie dowiedzialem to powino robic sie to na wolnych obrotach prawda to??? a tak ogólnie to samej pompy sie chyba nie odpowietrza prawda????
A może śruba do kasowanie luzu na maglownicy jest zbyt mocno dokręcona i pompa niema siły tego ruszyć spróbuj ją poluzować
michał honda
06-12-07, 20:51
z tego co wiem to mechanik juz tam cos grzebał ale na nic sie to zdało co prawda podczas montazu maglownicy wykreciłem te śrube i wkęciłem spowrotem i potym wszystkim powiedziałem mu zeby tam wyregulował no i problem nadal istnieje :/
Być może masz sworznie do wymiany, miałem to samo w mojej Hani
michał honda
06-12-07, 21:09
które sworznie??? bo miesiąc temu wymieniełem wszystkie tuleje w wahaczach i sworznie wahacza dolnego a tak nawiasem jaki wpływa ma sworzeń nato czy sie kręci lekko czy cięzko???
skolopendra
07-12-07, 13:57
tej śrubie jest jeszcze jedna śrubka tyle że na 10 klucz i ta mniejsza śrube odkreciłem ze wyleciała jakaś sprężynka itd ale poskładałem wszystko spowrotem
a co z tą śrubką reguluje ona ciśnienie,czy tylko się kręci ?
a mnie dalej spokoju nie daje ze jednak coś źle złożyłeś :/
michał honda
07-12-07, 21:28
ona ogólnie nie reguluje cisnienia tylko niweluje luzy na przekładni bo mechanik tam przy tym niby manipulował i nic.a posakłądane mam na bank wszystko dobrze bo porównywałem z instalacjami u innych hond i jest wszystko dokładnie tak samo.jutro jade zmierzyć cisnienie do gościa który ma manometr i sie okaże czy pompa jest do wymiany.bo możliwe że sam ją zarżnąłem przy odpowietrzaniu albo poprostu gościu mi juz taką sprzedał.
skolopendra
07-12-07, 22:21
bo możliwe że sam ją zarżnąłem przy odpowietrzaniu albo poprostu gościu mi juz taką sprzedał.
wcale nie zdziwił bym się jak by faktycznie sprzedał uszkodzoną :/
michał honda
08-12-07, 08:18
orientuje sie ktoś jakie powinno byc cisnienie na pompie przy sprawdzaniu manometrem ??? z manula ciężko cokolwiek wywnioskować :/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.