Seba27
29-03-13, 10:52
Witam wszystkich :)
Pytanie ktore ostatnio mnie troszeczke martwi to czy istnieje techniczna mozliwosc zalozenia glowicy 2walkowej z serii B (VTi) do D16z6 ?
Decyzja o remoncie mojej Dserii juz zapadla dawno a przy okazji milo by bylo cos ekstra "dlubnac"
Stad tez pojawila sie glowica od B serii
Sama Dseria na sportowym dolocie i wylocie - wystrojona z przesunietym Vteciem i odcinka radzi sobie calkiem sprawnie i moznaby pomyslec nad kolem zamachowym, hybryda skrzyni i jakims lepszym sprzeglem... - ta opcja jest na "moze" i z pewnoscia PO remoncie a nie przed
Ale wracajac do meritum, z tego co rozczytywalem sie w paru miejscach technicznej mozliwosci nie ma z racji przesunietych dziur na sruby glowicy, srednicy tlokow etc. Ale jednak gdzies jakies foty widzialem gdzie faktycznie byla glowica B na bloku oznaczonym d16z6...
Ciezko tez sie troszke zrozumiec (jakto u Amerykanow) co znaczy tak naprawde Dseries STAGE 1 i STAGE 2...?
Jezeli nie pakowalbym do tego zestawu glowicy Bserii jedyny pomysl i "Upgrade" jaki pozostal mi w glowie to ta zakichana przepustnica od H22 z tym ze to da niewiele i tylko w wysokim zakresie obrotow... :(
Jakies pomysly?
W sensie czy ktos z was juz dlubal d16 do jakiegos momentu?
Czy skonczylo sie to na doladowaniu?
Nie usmiecha mi sie wpakowac w silnik 6tys i krecic go na "set" koni bo chce zeby to pojezdzilo dluzej niz rok...
Prosze o jakas porade, spostrzezenia, pomysly...
Pozdrawiam :)
Pytanie ktore ostatnio mnie troszeczke martwi to czy istnieje techniczna mozliwosc zalozenia glowicy 2walkowej z serii B (VTi) do D16z6 ?
Decyzja o remoncie mojej Dserii juz zapadla dawno a przy okazji milo by bylo cos ekstra "dlubnac"
Stad tez pojawila sie glowica od B serii
Sama Dseria na sportowym dolocie i wylocie - wystrojona z przesunietym Vteciem i odcinka radzi sobie calkiem sprawnie i moznaby pomyslec nad kolem zamachowym, hybryda skrzyni i jakims lepszym sprzeglem... - ta opcja jest na "moze" i z pewnoscia PO remoncie a nie przed
Ale wracajac do meritum, z tego co rozczytywalem sie w paru miejscach technicznej mozliwosci nie ma z racji przesunietych dziur na sruby glowicy, srednicy tlokow etc. Ale jednak gdzies jakies foty widzialem gdzie faktycznie byla glowica B na bloku oznaczonym d16z6...
Ciezko tez sie troszke zrozumiec (jakto u Amerykanow) co znaczy tak naprawde Dseries STAGE 1 i STAGE 2...?
Jezeli nie pakowalbym do tego zestawu glowicy Bserii jedyny pomysl i "Upgrade" jaki pozostal mi w glowie to ta zakichana przepustnica od H22 z tym ze to da niewiele i tylko w wysokim zakresie obrotow... :(
Jakies pomysly?
W sensie czy ktos z was juz dlubal d16 do jakiegos momentu?
Czy skonczylo sie to na doladowaniu?
Nie usmiecha mi sie wpakowac w silnik 6tys i krecic go na "set" koni bo chce zeby to pojezdzilo dluzej niz rok...
Prosze o jakas porade, spostrzezenia, pomysly...
Pozdrawiam :)