Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ek3 d15z6 nie jedzie POMOCY ?



motomaniak1988
29-03-13, 08:08
Witam problem dzieje się u kumpla w aucie jest to ek3 d15z6 tyle że trochę porobione :-P
a mianowicie założony jest wałek i klawiatura od d16z6 dolot ze stozkiem kolektor z katem wywalony i założony 4-1 z d15b7zawsze lepiej niż seria :-P ogólnie wydech przelot. na początku auto nie jechało na 4 i 5 biegu jak wiadomo komp nie wystrojony ostatnimi czasy wpadła też skrzynia od 1,4 bo stara powiedziała pa pa :-P ta skrzynia nie jest też zbyt krótką ale zawsze lepiej niż seryjną i było czuć różnice na plus ale wtedy też auto dostawało baty od seryjnego ek3. Teraz wpadł komp p28 wystrojony pod taki setup i auto też wgl nie jedzie owszem 1,2,3 nawet nieźle jedzie i napewno jest różnica na plus w porównaniu z seryjnym kompem ale na 4 i 5 jest nadal masakra auto prawie wgl nie przyspiesza . Nawet teraz dostaje baty od seryjnego d15z6 od 3 biegu. z góry powiem że rozrząd jest ustawiony dobrze na znaki zapłon też był przyspieszony opóźniony i nic to nie dało. :-\ prosił bym o jakieś rady może też mieliście podobne przypadki. Jedyne co mi przychodzi do głowy to może spróbować przestawić rozrząd :-P a i uprzedze wasze pytania :-P vtec napewno się zapina bo wyraźnie go słychać od 5 tys.silnik też les w dobrej kondycji oleju wgl nie bierze dyma nie puszcza itd... Wydaje mi się też że kolektor 4-1 z d15b7 też nie ma tu nic wpływu...

Van_Dal
29-03-13, 09:16
jakie kółko rozrządu i pod jakie wtryski był strojony komp ?
oryginalnie wtryski pod p28 to 240 a w d15z6 są 190, jak nie wiesz to podmień wtryski na chwilke

motomaniak1988
29-03-13, 10:57
Kółko jest seryjne z6 a wtryski są 190 tyle że były uwzględnione przy strojeniu kompa :-)

Van_Dal
29-03-13, 12:50
ktorego z6 ?? D16Z6 CZY D15Z6

motomaniak1988
29-03-13, 13:57
d16z6 ale nawet porownywalem d15z6 i kolko jest takie same tyle samo jest zebow :P

Van_Dal
29-03-13, 14:10
chodzi o przesunięcie klina. na d16z6 masz źle ustaiwony rozrzad

motomaniak1988
29-03-13, 17:23
Może to faktycznie pominąłem muszę na to zwrócić uwagę :-)

Van_Dal
29-03-13, 20:51
załóż kółko z d15z6
btw jak mógl być rozrząd na znakach przy tym ustawieniu ??

motomaniak1988
29-03-13, 23:21
rozrzad sprawdzalem wszystko sie zgrywa na znakach, nawet probowalem przestawic o jeden zab do przodu i do tylu powiem tak DUPA ! auto jest zmulone caly czas chodz przy zmianie rozrzadu o 1 zab do przodu czy do tylu roznica wyczuwalna na minus. zaplon ustawiony na lampe wszzystko powinno grac a jednak nie gra :/zawory sprawdzane luzy ok. jeszcze dla pewnosci chyba tylko pozostalo zmierzyc kompresje i ew cisnienie paliwa koncza mi sie juz pomysly... wrazenei jest takie z jazdy jak by auto mialo ze 250kg w bagazniku:P z tym ze to najbardziej jest odczuwalne na 4,5 biegu i do tego przez caly zakres sie wolno kreci na obroty.... vtec jest dobrze slyszalny gdy sie zapina i czuc poprawe dynamiki ale zapinajac 4 bieg auto slabnie a o 5 biegu nie wspomne ciezko mu utrzymacv predkosc 150km/h

Van_Dal
29-03-13, 23:26
załóż kółko od d15z6, to nie jest ząb a pół zęba różnicy

motomaniak1988
29-03-13, 23:35
no z tego co widze wlasnei to znaki sie pokrywaja na tym kole... ja wczesniej u siebie mialem mini me i na seryjnym kolku brakowalo wlasnie pol zeba ale auto i tak zdrowo zap****lo wiec mysle ze te pol zeba by nie rozbilo az tak ogromnej roznicy... ale z ciekawosci zrobie tak jak mowisz przeloze to kolko i zobaczymy co bedzie... :]