Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wałki z B16A do B16A2



kazik2_h9w3
28-03-13, 21:18
Witam czy ktoś wie czy da to jakiś efekt przyjmując że jedynie co będzie dłubnięte to dolot i wydech i do tego strojenie

scoobany111
28-03-13, 21:36
Te z wersji z manualem są ostrzejsze delikatnie od tych z b16a2 aczkowiek nie jest to duża różnica..obstawiam 3 do 5 KM do ugrania..Tylko należy pamiętać że w B16A były 2 rodzaje..
tak to wygląda b16a1<b17<b16a2<b18c4<b16a(zależnie od generacji)

kazik2_h9w3
28-03-13, 21:54
Ok to już coś mi naświetla dodam także że w planach są reg. kółka
To są wałki II generacji i pochodzą z manuala

lozek
28-03-13, 22:33
Ok to już coś mi naświetla dodam także że w planach są reg. kółka
To są wałki II generacji i pochodzą z manuala

Nie warte zachodu moim zdaniem. Różnica jest malutka.

Michalll_1991
29-03-13, 16:03
Te z wersji z manualem są ostrzejsze delikatnie od tych z b16a2 aczkowiek nie jest to duża różnica..obstawiam 3 do 5 KM do ugrania..Tylko należy pamiętać że w B16A były 2 rodzaje..
tak to wygląda b16a1<b17<b16a2<b18c4<b16a(zależnie od generacji)
wałki z c4 sa "lepsze" niz z a2 ??

crxd16
29-03-13, 16:17
nie odczujesz

lozek
29-03-13, 18:24
wałki z c4 sa "lepsze" niz z a2 ??

ciut lepsze, owszem.

nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wysokość ta sama, ale dłuższy czas otwarcia czy coś takiego.

kazik2_h9w3
29-03-13, 20:11
No to chyba już wiem co i jak więc będę musiał odpuścić
Dzięki za zainteresowanie

Olix
29-03-13, 22:17
poszukaj wałków od b16b :)

kazik2_h9w3
30-03-13, 22:11
Będzie trzeba ,ale te były już do kupienia za niewielką kasę i pomyślałem czy warto, bo jakoś nie mogłem niczego nt tego nigdzie znaleźć