spamior00
27-03-13, 22:58
Witam, jakiś czas temu w planie miałem swap K20a3 do EG3. Graty mam wszystkie, tzn:
Cały swap k20a3 z elektryką od EV1(nawet przeguby pasują) itp, Łapy Hasport EgK1, Kolektor wydechowy, katalizator i resztę wydechu od CRV, wybierak z Linkami od accord VII no ale tak bałamucę i jeszcze nie swapuje, jednak chciałem uzupełnić swoją wiedzę w tym temacie, otóż:
1. Wiadomo że K20 ma zasilanie paliwem "bez powrotu", można zamontować bak z pompą paliwa od eg i zastosować tuningowy regulator ciśnienia paliwa i jeżeli ustawię na nim np 3.2 bara (w manualu podane od 320kPa-370kPa) to ciśnienie to będzie stałe w całym zakresie obrotów i czy wtedy skład mieszanki będzie ok w całym zakresie obrotów. Oraz czy łącząc taką pompę od Eg z wiązką od K20 to czy wystarczy przerobić wtyczkę i będzie wszystko ok czy trzeba jakoś to kombinować z przekaźnikiem głównym od Eg czy coś w tym stylu, bo nie wiem.
2. Jak można by sensownie połączyć elektrykę k20a3 z eg3, ponieważ tak sobie myślałem, żeby po wrzuceniu k20, podpiąć jego oryginalną instalacje(całą) zostawić starą od eg i połączyć je obie klemami, w ten sposób stara stacyjka włączałaby kabinę, a nowa odpalała silnik, oprócz nadmiaru kabli, ta metoda przynajmniej na początku byłaby mało inwazyjna i przejrzysta, a z czasem ktoś mógłby to profesjonalnie ogarnąć.
Ogólnie to oprócz odpowiedzi na te pytania, to prosiłbym o jakieś rady z czym może być problem, oraz jakieś rozwiązania jak coś można ogarnąć.
Np: Kolektor z katalizatorem wydaje mi się że podejdzie od CRV, a reszta wydechu po rzeźbie.
Wybierak z linkami możliwe że podejdzie od Accorda VII
EV1 czyli type s na europe (5 drzwi) ma rozstaw na 4x100 i wieloklin od przegubu pasuje w zwrotnice od eg, różnica jest tylko w rozstawie kół o 5cm(eg ma większy), ale wydaje mi się że to 2,5 cm na stronę nie będzie dużo.
Magiel bez wspomy będzie musiał być.
Cały swap k20a3 z elektryką od EV1(nawet przeguby pasują) itp, Łapy Hasport EgK1, Kolektor wydechowy, katalizator i resztę wydechu od CRV, wybierak z Linkami od accord VII no ale tak bałamucę i jeszcze nie swapuje, jednak chciałem uzupełnić swoją wiedzę w tym temacie, otóż:
1. Wiadomo że K20 ma zasilanie paliwem "bez powrotu", można zamontować bak z pompą paliwa od eg i zastosować tuningowy regulator ciśnienia paliwa i jeżeli ustawię na nim np 3.2 bara (w manualu podane od 320kPa-370kPa) to ciśnienie to będzie stałe w całym zakresie obrotów i czy wtedy skład mieszanki będzie ok w całym zakresie obrotów. Oraz czy łącząc taką pompę od Eg z wiązką od K20 to czy wystarczy przerobić wtyczkę i będzie wszystko ok czy trzeba jakoś to kombinować z przekaźnikiem głównym od Eg czy coś w tym stylu, bo nie wiem.
2. Jak można by sensownie połączyć elektrykę k20a3 z eg3, ponieważ tak sobie myślałem, żeby po wrzuceniu k20, podpiąć jego oryginalną instalacje(całą) zostawić starą od eg i połączyć je obie klemami, w ten sposób stara stacyjka włączałaby kabinę, a nowa odpalała silnik, oprócz nadmiaru kabli, ta metoda przynajmniej na początku byłaby mało inwazyjna i przejrzysta, a z czasem ktoś mógłby to profesjonalnie ogarnąć.
Ogólnie to oprócz odpowiedzi na te pytania, to prosiłbym o jakieś rady z czym może być problem, oraz jakieś rozwiązania jak coś można ogarnąć.
Np: Kolektor z katalizatorem wydaje mi się że podejdzie od CRV, a reszta wydechu po rzeźbie.
Wybierak z linkami możliwe że podejdzie od Accorda VII
EV1 czyli type s na europe (5 drzwi) ma rozstaw na 4x100 i wieloklin od przegubu pasuje w zwrotnice od eg, różnica jest tylko w rozstawie kół o 5cm(eg ma większy), ale wydaje mi się że to 2,5 cm na stronę nie będzie dużo.
Magiel bez wspomy będzie musiał być.