PDA

Zobacz pełną wersję : Swap k20a2 k20a3 do eg pompa paliwa elektryka itp



spamior00
27-03-13, 22:58
Witam, jakiś czas temu w planie miałem swap K20a3 do EG3. Graty mam wszystkie, tzn:
Cały swap k20a3 z elektryką od EV1(nawet przeguby pasują) itp, Łapy Hasport EgK1, Kolektor wydechowy, katalizator i resztę wydechu od CRV, wybierak z Linkami od accord VII no ale tak bałamucę i jeszcze nie swapuje, jednak chciałem uzupełnić swoją wiedzę w tym temacie, otóż:

1. Wiadomo że K20 ma zasilanie paliwem "bez powrotu", można zamontować bak z pompą paliwa od eg i zastosować tuningowy regulator ciśnienia paliwa i jeżeli ustawię na nim np 3.2 bara (w manualu podane od 320kPa-370kPa) to ciśnienie to będzie stałe w całym zakresie obrotów i czy wtedy skład mieszanki będzie ok w całym zakresie obrotów. Oraz czy łącząc taką pompę od Eg z wiązką od K20 to czy wystarczy przerobić wtyczkę i będzie wszystko ok czy trzeba jakoś to kombinować z przekaźnikiem głównym od Eg czy coś w tym stylu, bo nie wiem.
2. Jak można by sensownie połączyć elektrykę k20a3 z eg3, ponieważ tak sobie myślałem, żeby po wrzuceniu k20, podpiąć jego oryginalną instalacje(całą) zostawić starą od eg i połączyć je obie klemami, w ten sposób stara stacyjka włączałaby kabinę, a nowa odpalała silnik, oprócz nadmiaru kabli, ta metoda przynajmniej na początku byłaby mało inwazyjna i przejrzysta, a z czasem ktoś mógłby to profesjonalnie ogarnąć.

Ogólnie to oprócz odpowiedzi na te pytania, to prosiłbym o jakieś rady z czym może być problem, oraz jakieś rozwiązania jak coś można ogarnąć.
Np: Kolektor z katalizatorem wydaje mi się że podejdzie od CRV, a reszta wydechu po rzeźbie.
Wybierak z linkami możliwe że podejdzie od Accorda VII
EV1 czyli type s na europe (5 drzwi) ma rozstaw na 4x100 i wieloklin od przegubu pasuje w zwrotnice od eg, różnica jest tylko w rozstawie kół o 5cm(eg ma większy), ale wydaje mi się że to 2,5 cm na stronę nie będzie dużo.
Magiel bez wspomy będzie musiał być.

gostom175
28-03-13, 13:07
Magiel może zostać, trzeba przerobić tylko jedną śrube od skrzyni. Moge wyjaśnić dokładniej na pw.

Co do 'kabli' pomysł ok, sam robie w podobny sposób. Znajomy zrobił tak samo i jeżdzi baardzo fajnie.
Pompe paliwa najlepiej kup seryjną od k20. Bez problemu można przerobić seryjny bak od eg pod jej mocowanie i mieści sie bardzo ładnie.

spamior00
29-03-13, 13:23
Akurat posiadam pompę od k20a3, ale jakoś nie widziałem żeby ktoś montował do baku od eg, więc zakupiłem cały bak z pompą i przewodami od d16z6 i miałem plan tak właśnie zrobić. Masz może foty jak to siedzi w baku ponieważ pompa wydaje mi się trochę za wysoka. W sumie teraz to zastanawiam się która z tych dwóch opcji będzie większą rzeźbą.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b31a13eeec9f768.html
Co do magla to ok może i skrzynia po przeróbce wejdzie, ale skąd wziąć zasilanie do niej, czyżby pompę od wspomy podłączyć w miejsce od klimy? Bo jeżeli bez podłączania to wydaje mi się że lepiej kierować taką seryjną bez wspomagania. A czy po włożeniu silnika jest opcja żeby wymienić maglownicę bez wyjmowania silnika.

lukasjuve
29-03-13, 15:18
ale skąd wziąć zasilanie do niej, czyżby pompę od wspomy podłączyć w miejsce od klimy?

W miejsce górnej rolki. Patrz K24A3.