PDA

Zobacz pełną wersję : Obniżenie 30-40 a wahacze



DRFT
26-03-13, 11:59
Cześć, na wiosne chciałbym wrzucić gwint (do wydania będzie do 2000, to taka górna granica) do obniżenia max 40mm, autem muszę się w miare normalnie przemieszczać, no i takie moje pytanie przykładowo kupując AP muszę inwestować w regulowane wahacze? trochę one kosztują a czytam i przeglądam tematy z tymi negatywami i camber kitem i mam mętlik już z tym wszystkim, naprawdę nie wystarczy ustawić zbieżności czy tam geometrii? Jeszcze jedno, mając cały gwint wymieniam tylko to czy jeszcze coś przydałoby się wymienić, jakieś tuleje czy inne.


pozdrawiam krzysiek

Kwapcio23
26-03-13, 14:40
Gwint bo chodzi Ci tylko o obniżenie -40 czy też inne dobrodziejstwa płynące z gwintu?
Camber kitów nie musisz obowiązkowo kupować.

DRFT
26-03-13, 19:10
Tzn patrze na gwint z tego względu że można go przed zimą jednak podnieść a wiadomo jak u nas odśnieżają, chociaż może takie obniżenie nie przeszkadza w zimowej porze to nie wiem w sumie jaki zestaw kupić żeby siadło mi lekko, było wytrzymałe i kosztowało do tych 2000 zł.

Wojtec12345678
26-03-13, 20:38
Jeżeli interesuje Cie max -40 to kupowanie gwintu mija się z celem raczej... kup kayabe AGX i eibacha -30 :)

hacker120
26-03-13, 22:57
dokładnie tak jak wyżej i nawet w zimie nie powinieneś mieć problemu z jazdą, chyba że na prawdę mieszkasz na odludziu ;)

DRFT
27-03-13, 10:35
No dobra tylko że przykładowo na allegro zestaw bez sprężyn kosztuje 1700 tak więc wyjdzie więcej jak dokupie Eibach, chyba że znacie jakieś sklepy gdzie to jest taniej :)

Wojtec12345678
27-03-13, 13:37
ale co kosztuje 1700 zł ? amory ? LOL ... na forum ludzie handlują takimi rzeczami ... średnia cena nowych to ok 1300-1400 na forum

poza tym nawet jeśli kusisz je z allegro i do tego używane springi zmieścisz się w 2k

Maskunt
27-03-13, 14:05
Gwint AP w granicach 1600zł. W zakupach grupowych już tworzy się kolejna lista.

PIMPEK_EJ2
28-03-13, 00:06
Zadaj sobie pytanie czego oczekujesz od tego zawieszenia! Czy ma być tylko niżej czy ma być też twardziej? Agx-y nie są jakieś super. Plus dla nich za regulacje twardości... Chociaż w swoich użyłem jej tylko raz... Tylko dlatego że było na 1...

DRFT
28-03-13, 11:00
Tzn ja mam zamontowane rozpórki z przodu i tyłu no i podoba mi się to że auto się tak nie kołysze na zakrętach, nie boję się że będzie trochę twardziej, a co myślicie o Tein Basic, można go teraz wyrwać za 2tyś, czy to przereklamowany egzotyk? o tym AP czytam i czytam na forach i boję się że jednak może być za twardy dla mnie...

Wojtec12345678
29-03-13, 02:26
No to kup AGX'a jest regulacja twardości, dopasujesz sobie twardość do swoich potrzeb,obniżysz -30 i będzie malina, bardzo dużo ludzi sobie chwali takie rozwiązanie,pamiętaj że twardość to jest pojęcie względne, dla mnie civic był miękki na gwincie ustawionym 10/24 a inni którzy ze mną jeździli mówili że się nia da tym jeździć :D kolejna przewaga AGX'a to to że w PL mają 3 lata gwarancji, a w stanach dożywotnią :)

Myslę że nie ma tu co ciągnąć tego tematu już, jeżeli chcesz poczytać o gwintach to użyj szukajki, bodajrze sam kiedyś założyłem 2 tematy ponieważ miałem podobny budżet i też szukałem gwintu ...

DRFT
29-03-13, 10:49
OK dzięki wszystkim za zainteresowanie :) jeszcze sobie poczytam i przemyślę na spokojnie... można zamknąć