Zobacz pełną wersję : Kille 8 genem
Witam
Planuję kupić Civicka 8 gen 1.8 vtec 140 km 5d 2006r jednak dość istostnym kryterium jest dla mnie jak sobie radzi w starciu z innymi autami na kresce. Opiszcie proszę Swoje przygody/ starcia tym modelem Civicka.
Ja jak miałem jeszcze Civic 6 gen 1.4 16V 90 KM 3d 1996r to spróbowałem się z kolegi Civickiem 5d 1.8 140 KM Sport ze świateł. On jechał w 3 osoby a ja sam, mimo to do 140 km/h był ze 2 - 2,5 długości przedemną
Szukałem na forum info o tym ale nie znalazłem a na youtubie filmików z 8 genem jest jak na lekarstwo
pzdr
Bo to nie jest auto do stawania na kresce...
Może jednak zostań przy BMW...
butler.gdansk
25-03-13, 10:26
Porównaj sobie z danymi innych samochodów.
Na 1/4 mili 16,9 sekund
0-100km/h wg danych producenta 8,9 sekund, pomiary różnie wychodzą w zależności od wyposażenia i wagi (8,8-9,3)
V-Max 206km/h, licznikowo dają radę na 5-biegu pod 215km/h
O Boże... Boże... Boże... Bożenko...!
maxiormchw
25-03-13, 14:58
O Boże... Boże... Boże... Bożenko...!
1+:cool:
A co do tematu to Ty tak na poważnie? Civic 1.8 to prędzej rodzinne auto niż fura do ćwiartki czy innego upalania.
uff 8gen na kresce ,chyba dzisiaj nie jest 1 kwiecień
Jednak chyba coś jest w tych opowieściach o kierowcach BMW...
ja bym miał prośbę do moderatorów/administratorów o reagowanie na tworzenie takich bezsensownych tematów w dziale technicznym. to jest akurat jeden przykład z wielu... ostatnio też powstał wątek "Ekojazda (coś tam dalej...)", który moim zdaniem właściwie nijak się ma do działu technicznego (są tematyczne na forum)...
No cóż, sami kapelusznicy widac jeżdżą 8 genami i nikt nigdy nie próbował się ze świateł ani na ustawce......... Posprzedawajcie te civicki i kupcie sobie każdy po Skodzie Fabii Sedan 1.2 HTP to jeszcze lepiej będzie można sobie jeździć do Kościoła i potem do Lidla po zakupy skoro 8 gen to takie strasznie rodzinne auto.
a komentarze irek26 i innych nt bmw są w waszym wykonaniu żałosne, co gdybym miał w podpisie napisane że jeżdżę civickiem 6 gen? poza tym bmw to mój drugi samochód na weekendy i naprawdę nie rozumiem co ma to do rzeczy, oceniacie człowieka po tym czym jeździ? ludzie trochę tolerancji i rozumu
3 dni wertuję forum bo od zawsze podobała mi się 8 generacja i pojawiła się okazja kupić takie auto. Ponieważ miałem już trochę tych samochodów i obecny jest ósmym z kolei chciałbym mieć już samochód na dłużej i żeby mi niczego w nim nie brakowało. Poza wyglądem ciekawi mnie więc silnik tak abym nie był rozczarowany jeżdżąc tym - czy to takie straszne?
Zacząłem jazdę autem od Toyoty Starlet 1.3 12V 75 KM, 5 lat tym śmigałem co mnie przekonało do jakości japońskich aut ale zapragnąłem czegoś bardziej wyrazistego. Kupiłem więc 6 gena 3 drzwi 1996r EJ9 1.4 90 KM. Władowałem kasę w dokładki Type R, wydech, audio, szyby i jeździło mi się tym super z tą jedną rzeczą że brakowało mi mocy przy wyprzedzaniu i na zlotach Civic klubowych.
Kupiłem sobie Skodę Octavię Combi 1.8T 150 KM, zczipowałem na 200 KM i pięknie to latało ale paliło hektary paliwa na 100 km, sprzedałem bo robiłem dużo km a nie chciałem pakować tam LPG. Przemęczyłem się Skodą Felicją Combi 1.9D 64 KM, potem przesiadłem się na Daewoo Lanosa SX 1.6 106 KM który nawet fajnie latał ale wciąż to nie było to no i palił 11 litrów na mieście.
Szukałem szukałem i wymyśliłem sobie Civicka 6 gen 1.4 90 KM 1998r MB2 5d żeby pojeździć i poszukać czegoś na dłużej. Trafiłem auto które mi pasowało - Seat Leon 1.9 TDI 110 KM 2005r. Wszystko było pięknie, ładny dobrze trzyma się drogi, mało pali itp, zczipowałem go na 140 KM i 306 Nm jednak szybko się okazało że to nie jest to czego oczekuje od auta. Zanabyłem więc BMW 325, zrobiłem program i wydech, jest 201 KM i to już lata tak jak bym chciał ale rocznik 1993 powoduje że co miesiąc fura wymaga nakładów finansowych.
I tu nagle pojawia się okazja kupić jedno z moim marzeń motoryzacyjnych jakim jest Civic 8 gen 1.8 VTEC 140 KM. Pytam mechaników, czytam forum i okazuje się że to solidne fajne auto, silnik nie pali dużo jednak nie chcę popełnić drugi raz tego błędu co w Leonie że pojeżdżę 2 tygodnie i będe sobie pluł w brodę że to nie jedzie. Wywalić 30 tys na auto to nie jest takie łatwe więc chcę żeby to była dobra decyzja.
Gdy utwierdziłem się już co do samego samochodu i pozostała mi ostatnia kwestia czyli jak to lata na ćwiarę bo lubię jeżdzić na zloty to spotykam się z falą nienawiści, obrazy pod kątem mojego starego auta jakim jest BMW i robicie ze mnie kij wie kogo bo ośmieliłem się zapytać co objedzie 8 gen.
wszyscy poszli po bandzie z odpowiedziami bo 8gen 1.8 140KM to zwykłe auto i dupy 'nie urywa' jeśli chodzi o moc.
Do tego nie ma praktycznie wogóle gratów do tuningu (poza filtrem powietrza) a jednostka jest też odporna na tuning... Oczywiście zawsze możesz wrzucić turbo ale to koszta rzędu 10tys pln i dostaniesz ok. 200KM... Więc czy nie warto dorzucić te 10tys pln do zakupu i kupić Type-R?
Patrząc realnie to 140KM w takiej budzie (masa ok. 1300kg) szału też nie robi. Co innego jak wsadzisz 140KM do 6gen gdzie masa auta waha się w okolicy 1000kg - wtedy to się dużo lepiej odpycha.
Dodatkowo obecnie 60% aut ma po te 140KM więc na ustawce z 'kreski' raczej nie licz na wygrane. Dlatego na forum ta jednostka uznawana jest tylko za 'rodzinną'. Diesel co ma 140KM jest szybszy niż to 1.8 (wiecej Nm)
Co innego 2.0 w Type-R albo 2.2 i-ctdi. Ta pierwsza ma kupe gratów do podniesienia mocy a druga jest dość prosta w tuningu.
Reasumując - jeśli liczysz na 'super osiągi' to możesz być rozczarowany tak samo jak z Leonem o którym piszesz. Najlepiej jak masz jakiegoś znajomego (lub znajomy ma znajomego co ma znajomego) co ma takie auto i niech da ci się przejechać - sam ocenisz.
A jak szukasz czegoś do startu 'z kreski' to za ten hajs kup 7gen Type-R, wypruj całejgo w środku i będziesz miał dobrą zabawkę :cool:
Ewentualnie do swojej E36 wsadź silnik z M3 (plug&play) i będziesz miał dobrego wyjadacza. O ile się nie mylę to skrzynia, wał i mosty z 2.5 pasują do 3.2 więc jedyna przeróbka to zmiana silnika - dość proste.:D
I tu nagle pojawia się okazja kupić jedno z moim marzeń motoryzacyjnych jakim jest Civic 8 gen 1.8 VTEC 140 KM. Pytam mechaników, czytam forum i okazuje się że to solidne fajne auto, silnik nie pali dużo jednak nie chcę popełnić drugi raz tego błędu co w Leonie że pojeżdżę 2 tygodnie i będe sobie pluł w brodę że to nie jedzie. Wywalić 30 tys na auto to nie jest takie łatwe więc chcę żeby to była dobra decyzja.
Gdy utwierdziłem się już co do samego samochodu i pozostała mi ostatnia kwestia czyli jak to lata na ćwiarę bo lubię jeżdzić na zloty to spotykam się z falą nienawiści, obrazy pod kątem mojego starego auta jakim jest BMW i robicie ze mnie kij wie kogo bo ośmieliłem się zapytać co objedzie 8 gen.
Ja odradzam, bo zakupiłem w 2007r. Type S i potem przemęczyłem się z tym 1.8 ;) Wyraźnie brakuje momentu obrotowego, to ciężkie auto, a nigdy nie wypluje na hamowni te fabryczne 174 NM ;) Wykonanie, szczególnie do liftingu też pozostawia sporo do życzenia - spasowanie kuleje wewnątrz jak i zewnątrz, skrzypienia z okolic podszybia czy wokół mieszka zmiany biegów to norma + dużo drobnych upierdliwości niczym we wczesnym Fiacie...ale raczej nie zostawi na drodze....większość bierze też olej ok. litra na 7-10 tys. km....pali mało, ale tylko przy eko-jeździe, normalnie, dynamicznie jeżdżony spokojnie 10-11 litrów połknie średnio ;)
Osiągi są takie sobie - strasznie trzeba pałować, a i tak nie ma tego czegoś, dźwięk silnika też nie powala, raczej bardziej wycie aniżeli dźwięk starego vteca.... spora zadyszka już powyżej 180 km/h, v. max raczej osiągalne na V-tce - trochę to trwa...., na VI-tce rzadko się udaje.....Osobie, która przywiązuje wagę do osiągów - lubi jak czuć, że auto chce jechać w każdych warunkach odradzam taki zakup ;)
No cóż, sami kapelusznicy widac jeżdżą 8 genami i nikt nigdy nie próbował się ze świateł ani na ustawce
Koledzy Ci grzecznie odparli, że 1.8 nie nadaje się do 1/4 milii, a Ty wyjeżdzasz z takimi tekstami. Jeżeli chcesz go używać do ścigania się spod świateł, to kup sobie coś innego, bo będziesz zawiedziony.
To ja ci powiem jeszcze prościej: przejedź się do najbliższego salonu Hondy, weź sobie 1.8 na jazdę testową i sam zobacz. Co prawda 9gen jest trochę wyprany z emocji w stosunku do 8gen, ale generalnie to jest dokładnie to samo auto - w końcu to żadna nowa generacja tylko zwykły facelift :)
Jedno jest raczej pewne: po 201KM E36 będzie niezbyt pasjonująco. Za to taniej i pewniej. Mi na daily drivera pasuje. Ale zostaw sobie to BMW na weekendy żeby do 1.8 nie mieć nierealnych oczekiwań...
No i chyba tak będzie najrozsądniej zrobić, popatrzę w komisie jak nie będzie w okolicy takiego 1.8 to przejde się do salonu. Opiszę wrażenia
p.s a nowy civic nie jest przypadkiej zmodyfikowany? Wg katalogu ma lepsze osiągi niż 8 generacja, co ciekawe ma też inną pojemność skokową. Podają bodajże 8,7 s do 100
Ja bym proponował pchać się w EP3 7 gen type r 200 konna. To się odpycha niemiłosiernie i dźwięk silnika zgniata łeb :D Jedyny minus to może wkurzać gałka zmiany biegów dość chu*owo umieszczona.. Wiem że 8 gen wygląda lepiej i wgl jakby nowszy epokowo ale to tylko złudzenie ;)
No i chyba tak będzie najrozsądniej zrobić, popatrzę w komisie jak nie będzie w okolicy takiego 1.8 to przejde się do salonu. Opiszę wrażenia
p.s a nowy civic nie jest przypadkiej zmodyfikowany? Wg katalogu ma lepsze osiągi niż 8 generacja, co ciekawe ma też inną pojemność skokową. Podają bodajże 8,7 s do 100
Daruj Sobie te wrazenia ;) Malo kto jest zainteresowany tym co Ty myslisz o Ufo ze 140 konnym silnikiem jako auto do wyscigow na 1/4 mili, albo do killowania na ulicy..
Dziekuje, dobranoc.
IX gen nie jest szybszy od VIII, a już na pewno nie odczuwalnie. To pewnie taki sam chwyt marketingowy Hondy, żeby na papierze było widać, że zrobili postęp, jak w przypadku EP3 i FN2 - ten drugi miał w papierach o 0,1s lepiej do stu, a w testach był wolniejszy - jedeń kuń więcej nie może zniwelować różnicy mas.
Jak przedmówcy ja też nie rozumiem jakim cudem oczekujesz konkretnych osiągów przesiadając się z 200-konnej beemki do o wiele słabszego auta. Lepiej poszukaj FN2.
Lepiej poszukaj FN2.
za 30tyś???? ;) :D :)
za 30tyś???? ;) :D :)
Za tyle prędzej EP3. I jest szybsze od FN2. Tylko wyglądem i wnętrzem za FN2 nie nadąża :)
Aaa nie doczytałem jaki jest budżet. Trza połowę wziąć na raty i będzie git :)
No i chyba tak będzie najrozsądniej zrobić, popatrzę w komisie jak nie będzie w okolicy takiego 1.8 to przejde się do salonu. Opiszę wrażenia
p.s a nowy civic nie jest przypadkiej zmodyfikowany? Wg katalogu ma lepsze osiągi niż 8 generacja, co ciekawe ma też inną pojemność skokową. Podają bodajże 8,7 s do 100
Ja powiem tak - w niektórych testach nowy cif nie wypada źle - mierzą mu nawet 8,5 s do setki, nie wiem jakim cudem, ale niby mierzą ("Motor")....z tym, że ja na jeździe próbnej odnosiłem wrażenie że jest jeszcze słabszy niż VIII generacja...najpierw odcinek, na którym będę testował Cifa IX generacji przejechałem swoim Type S VIII gen. na maksa, zapamiętałem prędkości na poszczególnych "odcinkach kontrolnych", za 15 minut identyczny odcinek, w tym samym kierunku jazdy (by nie było, że pod wiatr czy z wiatrem) przejechałem IX generacją także z gazem w podłodze - IX generacja była wolniejsza o 5-10 km/h na poszczególnych odcinkach + odczuwalnie, subiektywnie bardziej zmulona.....ta jazda próbna zadecydowała, że nie było szans bym to auto kupił, choć samo prowadzenie, skrzynia i wykończenie, komfort, wyciszenie, materiały były znacznie lepsze niż w VIII gen. i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości, ale to co najważniejsze - silnik - nie obudził we mnie żadnych emocji, a wręcz zanudził i totalnie rozczarował....to rozczarowanie, brak emocji powtarza się też po cichu w niektórych testach prasowych, ale są też takie, które chwalą dynamikę tego silnika, osobiście jestem na nie, a jak wynika z tego co zdołałem poczytać wielu użytkowników tego forum także.....ma podobne odczucia do mnie po jeździe próbnej....
Nie wykluczam też sporego rozrzutu między poszczególnymi egzemplarzami......VIII gen. na hamowni zachowywała się różnie: - wypluwała od 126-138 KM i 142-170 NM......dla mnie to też jest chore......, bo silnik 1.6 110 KM 152 NM w VII generacji zachowywał się całkiem odwrotnie, bo wypluwał 115-120 KM i 155 NM i to przy mniejszej masie auta - ok. 1150 kg co dawało subiektywnie i nie tylko całkiem przyzwoite osiągi i elastyczność.....
w nowym civicu ciekawa alternatywa dla zwyklego Kowalskiego moze byc ten nowy silnik 1.6tdi (czy jak go tam zwa?). W serii ma niby 120KM ale napewno da sie z niego wyciagnac 140-160KM przy spalaniu pewnie baaardzo malym. No i to diesel wiec bedzie mial wiecej Nm niz benzyna... Jakos powinno sie to turlac.
co do tego tematu:
w 1.8 nie 'potuningujesz' za bardzo bo nie ma do tego gratow. Oczywiscie za XXX lat napewno jakies graty do tego wejda lub ktos cos rozkmini. Jak narazie w gre wchodzi dolot, ewentualnie jakis wydech.
Jak chcesz sie bardziej bawic to mozesz rozwiercic kanaly dolorowe i wylotowe (obrobka glowicy) i doprezyc silnik. Ale to tez juz koszta rzedu 2.500pln...
Ordi nie zapedzalbym sie tak z takimi optymistycznymi prognozami dla tuningu i-dtec, cociaz moze sie zdziwie. to jest silnik, ktory z zalozenia mial byc oszczedny i eko. poza tym siedzi tam dosyc mala turbinka, bo chcieli zminimalizowac lag, no i podobnie jak 2,2 idtec (z duzym prawdopodobienstwem) trzeba bedzie pruc kompa zeby zmieniac mapy a to wiaze sie z pewnym ryzykiem. jeszcze sama pojemnosc jest ograniczeniem w podnoszeniu mocy (there's no replacement for displacement jak mawiaja USAnczycy;))
ciekawy jestem ile osob skusi sie na 1,6 i-dtec do ktorego trzeba dolozyc ponad 11tysi w stosunku do 1,8 w tym samym wyposazeniu...
moim zdaniem nie pozostaje nic innego jak czekac na TypeR w nowej budzie albo sciagac 2,2 z reichu zeby polatac szybciej
Z Type R to są dwa podstawowe problemy....
1. dopiero planowany jest na rok 2015....a to jeszcze całe 2 lata......
2. jeśli faktycznie będzie miał 300 KM to będzie kosztował co najmniej 160.000 zł.....
Czyli podsumowując: dupa zbita ! :D
Ceny są chore.....1.8 powinien kosztować max. 70 tys., a diesel 1.6 75 tys.....i to bez promocji na koniec roku....
Co prawda pod maską auta w BTTC gdzie testują jednostkę do Rki jest 300KM, ale z tego co wiem cywil ma mieć raczej raczej 250KM i około 120 tys., ale do premiery jeszcze daleko, więc zobaczymy. Idea jest ponoć że przy mocy nieco niższej ma objeżdżać na północnej pętli obecnego jej króla wśród hot-hatchy, czyli Megane RS 2.0/265KM :)
zombie6 zapomniałeś o najlepszej opcji silnikowej - dać nam TypeS 1.6 turbo/180KM za 75-80tys i Civic jest git, s**ć na dieselka i 1.8 :)
Z Type R to są dwa podstawowe problemy....
1. dopiero planowany jest na rok 2015....a to jeszcze całe 2 lata......
2. jeśli faktycznie będzie miał 300 KM to będzie kosztował co najmniej 160.000 zł.....
Czyli podsumowując: dupa zbita ! :D
Ceny są chore.....1.8 powinien kosztować max. 70 tys., a diesel 1.6 75 tys.....i to bez promocji na koniec roku....
1. Na rok 2015 pewnie poślizg z 1 rok i 2 lata na dopracowanie chorób wieku dziecięcego...
2. Za tyle to raczej niech nie liczą na super sprzedaż tego auta
Jakby 1.8 kosztowało 70tys to byś krzyczał, że ma kosztować 50tys... - taka natura Polaków.
Jakby 1.8 kosztowało 70tys to byś krzyczał, że ma kosztować 50tys... - taka natura Polaków.
Bez przesady ;) Ma być konkurencyjna cena, widać jak sprzedaż skoczyła, gdy obniżyli rocznik 2012 do 66-69 tys. za wersję Sport....
Bez przesady ;) Ma być konkurencyjna cena, widać jak sprzedaż skoczyła, gdy obniżyli rocznik 2012 do 66-69 tys. za wersję Sport....
Dokładnie tak, cena jest kluczowa. To nie kwestia natury Polaków (tak pisząc obrażasz sam siebie poniekąd...), ale rozsądnego wyboru. Obecny Civic już nie wystaje już nad tłum konkurencji jak kiedyś, to i też póki nie obniżyli ceny mało było chętnych. Kiedyś warto było dołożyć ponad cenę klasową / rynkową średnią do Hondy bo dostawałeś pod przeciętnym nadwoziem coś więcej niż u konkurencji...
Ordi nie zapedzalbym sie tak z takimi optymistycznymi prognozami dla tuningu i-dtec, cociaz moze sie zdziwie. to jest silnik, ktory z zalozenia mial byc oszczedny i eko. poza tym siedzi tam dosyc mala turbinka, bo chcieli zminimalizowac lag, no i podobnie jak 2,2 idtec (z duzym prawdopodobienstwem) trzeba bedzie pruc kompa zeby zmieniac mapy a to wiaze sie z pewnym ryzykiem. jeszcze sama pojemnosc jest ograniczeniem w podnoszeniu mocy (there's no replacement for displacement jak mawiaja USAnczycy;))
ciekawy jestem ile osob skusi sie na 1,6 i-dtec do ktorego trzeba dolozyc ponad 11tysi w stosunku do 1,8 w tym samym wyposazeniu...
moim zdaniem nie pozostaje nic innego jak czekac na TypeR w nowej budzie albo sciagac 2,2 z reichu zeby polatac szybciej
There is no replacement for displacement, unless you drive a TURBO!
japan style ;)
ale wracając do tematu, to 1.8 żadnym potworem do łykania wszystkiego na drodze nie jest - z założenia silnik ma go pociągnąć pod dosyć stromą górkę z pełnym ładunkiem a nie wyciągnąć przed coś lżejszego i szybszego na kresce chociaż niektórzy i tak starają się tak nim jeździć bo w końcu 'honda' i 'ma się kręcić wysoko', zwłaszcza przy 1.8 który generalnie zachowuje się jak diesel - niby ma wysoko redline ale to chyba jedyna rzecz która go od niego odróżnia (poza paliwem oczywiście).
1.8 który generalnie zachowuje się jak diesel - niby ma wysoko redline ale to chyba jedyna rzecz która go od niego odróżnia (poza paliwem oczywiście).
Przyznam, że nie rozumiem - 1.8, a diesel to całkiem inna inszość ;)
Przyznam, że nie rozumiem - 1.8, a diesel to całkiem inna inszość ;)
ma stosunkowo wysoki moment przy niskich obrotach
ma stosunkowo wysoki moment przy niskich obrotach
1.8 ma wysoki moment przy niskich obrotach ? To jakiś żart ? ;)
koledze chodziło pewnie o moment w 2.2
byłem dzisiaj chyba w kilkunastu komisach i jedyne co znalazłem poza porozbijanymi, poskręcanymi, przewartościowanymi rumplami to Civic 8 gen 1.4 83 KM z 2007r za 30 000 zł ;P
Pojechałem więc do salonu Hondy, bardzo miło zaskoczył mnie sprzedawca który wydobył dla mnie archiwalny katalog 8 gena oraz starodawny cennik z wyposażeniem tego modelu. Umówiłem się też na jazdę próbną 9 genem 1.8 vtec 142 KM. Przejade się tym i będe miał mniejwięcej rozeznanie.
za 177 tys jest do kupienia nowa A klasa AMG 2.0T 350KM i 4x4
za 177 tys jest do kupienia nowa A klasa AMG 2.0T 350KM i 4x4
+1!
To to napewno będzie się odpychało :D
I to jest prawdziwy hot hatch.
A co innego nowego ze "sportowym" duchem widzicie na rynku?, tak rozsądnie do 70-80kzł.
zalezy co kto ma na mysli mowiac 'sportowy'... Dla jednego bedzie to auto z silnikiem 1.4 ale pelno spoilerow a dla drugiego bedzie to najbrzydsze auto na swiecie ale z najlepszym zawieszeniem i silnikiem co miazdzy psyche :)
Niestety ale w PL 80% ludzi za 'sportowy' uznaje ten pierwszy rodzaj
btw.
poza tym dla mnie dawanie 70tys pln za auto z silnikiem 1.4 jest chore
opcja nr 2 proszę, wygląd bez znaczenia, osiągi tak do 8,5s/100 lub nawet więcej, ale "fun" z jazdy musi być.
opcja nr 2 proszę, wygląd bez znaczenia, osiągi tak do 8,5s/100 lub nawet więcej, ale "fun" z jazdy musi być.
http://allegro.pl/lancer-evo-x-08-09-salon-polska-okazja-i3122999899.html
tylko nowe, trupy odpadają
Podobno Suzuki Swift sport mimo nienajwyższej mocy daje funa z jazdy. I przy okazji nie razi w oczy. ;)
Lepszym wyborem do 80kzł będzie Citroen DS3 1.6 THP, 150KM i możliwość remapu w zanadrzu, 7.3sek do 100kmh w serii, brzmi dużo lepiej niż 8,7sek. Swifta, a elastyczność z 80Nm więcej zrobi robotę. Jest względnie lekkie ~1150kg, choć 100kg cięższe od Swifta (jest trochę mniejszy). Autko jest bardzo wszechstronne, ma duży potencjał od silnika (150KM, 240Nm), ale daje sporo komfortu z zawieszenia, jest też bardzo dobrze wyciszone, nie spodziewałbym się tego po Swifcie. Bardzo fajna stylistyka tego wozidła na zewnątrz, no i w środku. Nie jestem zwolennikiem aut z turbo, głównie ze względu na usterkowość, ale zaraz pewnie zostaniemy tylko z turbo. PSA miało dość duże problemy z tym motorem w pierwszych seriach, ale podobno zrobili poprawki.
Nieco droższy, trochę większy Focus z 1.6 ecobbostem 182KM nie da rady Cytrynie, bo waży prawie 200kg więcej (7,9 sek i tyle samo momentu, chwilowo 270 w overboost).
A co innego nowego ze "sportowym" duchem widzicie na rynku?, tak rozsądnie do 70-80kzł.
http://www.autocentrum.pl/testy/peugeot-rcz-krol-lew/ - to jest mocna propozycja.
A osobiście mam Ecoboosta 182 KM, który ma pazura wystarczającego jak dla mnie - po przesiadce z 1.8 Type S cały czas morda mi się śmieje ;) W końcu coś co jedzie ;) Oczywiście jest jeszcze możliwość chipa u vtecha i 211 KM oraz 333 NM ;) Seria też nie jest zła, tym bardziej że daje bonusy - vtech zmierzył prawie 190 KM i 283 NM. Zaletą tego silnika jest też spalanie - nie przekracza 11 litrów średnio przy naprawdę ostrej jeździe, a przy eco jeździe w mieście można zejść nawet poniżej siedmiu - trzeba dużo hamować silnikiem, ale jednak ;) Ogólnie pali mi ok litra mniej od Civica 1.8 VIII gen. przy nieporównywalnej dynamice....
Na pewno Fiesta ST z tym silnikiem też nieźle zapiernicza ;)
Nieco droższy, trochę większy Focus z 1.6 ecobbostem 182KM nie da rady Cytrynie, bo waży prawie 200kg więcej (7,9 sek i tyle samo momentu, chwilowo 270 w overboost).
Fiesta ST ma fajny overboost - 200 KM i 290 NM chwilowo przy maksymalnie otwartej przepustnicy - ciągnięciu do 6500 obr/min na każdym biegu. Jeśli miałoby to być auto małe to byłby to mój faworyt - tym bardziej, że cena nie jest najgorsza - 73.500 zł. 78 tys. kosztuje full-wypas w opcji ST2. Za cytrynę podobne kwoty trzeba wyłożyć, a jednak jest słabsza.
Miałem okazje jeździć tym Focusem 1.6 Ecoboost 182KM - powiem szczerze, że bardzo fajnie to jeździło i faktycznie względnie mało paliło.
Miałem okazje jeździć tym Focusem 1.6 Ecoboost 182KM - powiem szczerze, że bardzo fajnie to jeździło i faktycznie względnie mało paliło.
tez tym jezdzilem i teraz za 67500 masz niezle wyposazonego ecoboosta w wersji edition, co prawda 150km ale bebechy te same co w 182 z tego co sie orientuje wiec robisz remap i masz calkiem zwawe auto
no i trzeba przyznac ze focus prowadzi sie o niebo lepij od civica 8gen, przynajmniej taka jest moja opinia..
jeszcze szybsza bedzie fiesta st za 70000 po rabacie a silnik ten sam wiec mozna celowac w 200KM
Ecoboosta 150 można spokojnie zrobić na 200 KM : http://www.youtube.com/user/85adrenalin?feature=watch
tylko nowe, trupy odpadają
hehehe, powodzenia życzę w tych kryteriach, jak dobrze pójdzie to trafisz na golasa GPA
Dzięki wszystkim za podpowiedzi, małych uturbionych benzyn się boję (cóż siwy włos na głowie) i dlatego u mnie w opcjach pozostaje: swift sport, ibiza 2,0tdi i....Yeti1,8tsi. Proszę o konstruktywną krytykę.
Yeti z funem z jazdy (w rozumieniu "na sportowo") to nie bardzo mi się kojarzy ;)
Tutaj mają wpłym względy praktyczne. Jeżdżę okrągły rok, często w porannych ciemnościach. Jak jest lato i ładna pogoda to tylko małym i szybkim, jak jest ciemno i pada coś z góry to obiecuję sobie solennie, że następny będzie wyższy i z ksenonami. I dlatego stały dylemat czy coś dla ducha czy coś dla ciała.
moj kuzyn ma forda c-max z tym 1.6 ecoboost 150KM i baaardzo sobie chwali (jesli chodzi o codzienna rodzinna jazde i spalanie). Co prawda narazie nie ma w nim duzo najezdzone ale ogolnie jest zadowolony.
Lancet widze ze sam do konca nie wiesz co chcesz... czy male i sportowe czy wieksze i praktyczniejsze... Jesli chcesz praktyczne to bierz Yeti 4x4. jesli sportowe to np nowa fiesta ST albo Ibiza 2.0tdi (latwosc tuningu).
w grupie VW/audi/skoda podoba mi sie to ze kupe czesci pasuje z innych aut i wszystko masz wytestowane przez setki osob. Dzieki temu masz juz 'otwarte' furtki na stosunkowo tani tuning auta.
btw.
pamietaj jedno: "Lans wymaga poswiecen" :D
najtaniej wychodzi Skoda Fabia II FL RS 1.4 TSI 180 KM i 250 Nm DSG bo można nówke mieć za 72 000 zł, po programie mamy lekką ręką 210 KM i 300 Nm i to już po prostu miażdży na drodze, jeździłem serią i fajnie się odpychała, wkońcu 7,3 s do 100.
Ale wracając do tematu :) Jechałem dzisiaj na jeździe próbnej Hondą Civic IX 1.8 VTEC 143 KM........ Trochę podsterowne, przód parę razy mi wyjechał na zakręcie, skrzynia biegów rewelacja natomiast sam silnik niestety nie wgniata w fotel i niezbyt to chce przyspieszać, męczyłem to do 7000 obr na pierwszych 3 biegach i szału nie było. Do tego spalanie komputer pokazywał na poziomie 12,1 na 100 co jest lekkim horrorem zważywszy że dzisiaj tankowałem moje BMW 325 2,5 R6 po czipie na 201 KM i wyszło 12,5 litra na 100........... przy zupełnie innych osiągach.
Reasumując 9 gen nie jedzie. Ale nie skreślam Civicka, w przyszłym tygodniu przejade się już tym egzemplażem 8 gena który chce kupić, ma laczki 205/55 R16 więc też i mniejsze opory i zobaczymy czy jest lepiej. Dużo wskazuje że jednak go wciągne.
8 gen 1.8 tez nie jedzie. Predzej deasel 2.2
Yeti z funem z jazdy (w rozumieniu "na sportowo") to nie bardzo mi się kojarzy ;)
To prawda, ale jedzie ;)
To prawda, ale jedzie ;)
to prawda, i o dziwo trzyma się na zakrętach lepiej niż nie jedna osóbówka, zasługa szerokich kapci i sztywnego zawieszenia
Jeszcze do głowy mi przychodzi megane 2,0tce.
Jak na razie będę jeździł 8gen w dizlu aż do padnięcia silnika.
butler.gdansk
30-03-13, 13:56
Jeszcze do głowy mi przychodzi megane 2,0tce.
Jak na razie będę jeździł 8gen w dizlu aż do padnięcia silnika.
Nie doczekasz się zmiany auta z takim postanowieniem... :)
Jak już to możesz mieć dość po wymianie sprzęgła, dwumasy, dpf'a, kolektora wydechowego, turbiny... ale sam silnik zajechać to zaprawdę ciężka sprawa :D
na razie 220k, wymiana sprzęgła i amorków przód, i poza pierdołami nic cholerka nie chce się psuć.
butler.gdansk
30-03-13, 14:08
Wsadź frontowy IC, ogarnij sprzęgło na mocniejsze, wydech na większą średnice (2,5"-2,75"), lepsze heble i ponownie zaczniesz się cieszyć ze swojego UFO. Przez kilka lat nie będziesz myślał o zmianie... Ja właśnie w stronę poszedłem.
Na początek rdza i atykorozja, potem szyba przód i może tuning następny, kto wie. Chociaż na razie seria i tak daje czadu, a obawiam się, że po podręceniu będzie mnie bardziej prowokować do deptania pedała, a lata lecą i oczy i refleks już nie te.
208 1.6 THP 150KM też nawet fajnie jeździ i kosztuje mniej od DS3. Tyle, ze jest dość paskudny z zewnątrz, a i wnętrze ma takie, ze oczy wypadają. Chyba po pijaku je projektowali - ohyda.
Generalnie ja tam na osiągi swojego 1.8 nie narzekam. Wystarczają, żeby dać radość z jazdy. Inna sprawa, ze ile mocy by nie było, to i tak trafi się ktoś szybszy. Wiec pchanie się w osiągi na prostych i tak jest pozbawione większego sensu :)
Generalnie ja tam na osiągi swojego 1.8 nie narzekam. Wystarczają, żeby dać radość z jazdy. Inna sprawa, ze ile mocy by nie było, to i tak trafi się ktoś szybszy. Wiec pchanie się w osiągi na prostych i tak jest pozbawione większego sensu :)
Tu nie o to chodzi, pewnie że zawsze będzie ktoś szybszy :) Chodzi o nabieranie prędkości z łatwością....by ten 1.8 jako tako jechał non stop trzeba dusić do odcinki, a i tak efekty nie do końca przekonujące.....
Inna sprawa, ze ile mocy by nie było, to i tak trafi się ktoś szybszy. Wiec pchanie się w osiągi na prostych i tak jest pozbawione większego sensu :)
Jak się coś takiego trafi raz na miesiąc, to jakoś można przeżyć :p
Witam
Planuję kupić Civicka 8 gen 1.8 vtec 140 km 5d 2006r jednak dość istostnym kryterium jest dla mnie jak sobie radzi w starciu z innymi autami na kresce. Opiszcie proszę Swoje przygody/ starcia tym modelem Civicka.
Ja jak miałem jeszcze Civic 6 gen 1.4 16V 90 KM 3d 1996r to spróbowałem się z kolegi Civickiem 5d 1.8 140 KM Sport ze świateł. On jechał w 3 osoby a ja sam, mimo to do 140 km/h był ze 2 - 2,5 długości przedemną
Szukałem na forum info o tym ale nie znalazłem a na youtubie filmików z 8 genem jest jak na lekarstwo
pzdr
Jeśli chodzi o R18A2 to silnik całkiem żwawy, ekonomiczny i bezawaryjny. Ścigałem się kilka razy z 2.0 tdi w golfach, A3 i nie miały szans. W CC wersja 170 konna idzie łeb w łeb z 1.8 ivtec. Jeździłem wieloma samochodami, tj. audi, VW, BMW, opel i jeśli chodzi o silniki benzynowe to żaden nie był przy takiej dynamice tak oszczędny.
Jeśli chodzi o R18A2 to silnik całkiem żwawy, ekonomiczny i bezawaryjny. Ścigałem się kilka razy z 2.0 tdi w golfach, A3 i nie miały szans. W CC wersja 170 konna idzie łeb w łeb z 1.8 ivtec. Jeździłem wieloma samochodami, tj. audi, VW, BMW, opel i jeśli chodzi o silniki benzynowe to żaden nie był przy takiej dynamice tak oszczędny.
Łeb w łeb to chyba do 100-tki ewentualnie i z niektórymi dieslami 140-150 KM, ale nie powyżej setki, bo np. dostałem w dupsko od BWM 3 2.0 D 150 KM w sprincie 0-180 wyraźnie.........2.0 TDI 140 KM jest do objechania przy odrobinie wprawy i determinacji i to raczej tyle ;) Ekonomiczny to jest 1.8 tylko przy eco-jeździe, bo kręcony i 12 litrów średnio spali bez zająknięcia, ale nie jest źle to fakt ;)
Łeb w łeb to chyba do 100-tki ewentualnie i z niektórymi dieslami 140-150 KM, ale nie powyżej setki, bo np. dostałem w dupsko od BWM 3 2.0 D 150 KM w sprincie 0-180 wyraźnie
a ja to objechałem
nie trafił mi się jeszcze diesl 140-150 KM, którego nie o objechałem...
butler.gdansk
02-04-13, 17:31
a ja to objechałem
nie trafił mi się jeszcze diesl 140-150 KM, którego nie o objechałem...
Oprócz 2.2 i-ctdi :p
2.2 i-ctdi jeszcze mi się nie trafił :)
a ja to objechałem
nie trafił mi się jeszcze diesl 140-150 KM, którego nie o objechałem...
Nie wierzę, że był to sprint 0-180, 0-200......do setki, do 140 jeszcze mogę uwierzyć.....
0-205 km/h (rzeczywiste jeszcze niepełne 200 km/h) ponad 60 sekund - to nie jest dobry wynik....dobry diesel 140-150 KM zrobi to szybciej....
http://www.youtube.com/watch?v=lyfOahy8LFA
Dla mnie tylko takie sprinty na autostradzie przy większych prędkościach mają sens, a nie w mieście od świateł do świateł :) Raz pod wiatr miałem kłopoty nawet z 1.9 TDI 130 KM....strasznie się z nim męczyłem, bo pod wiatr przyspieszania ponad 190 km/h w tym 1.8 w zasadzie nima, a jemu moment robił swoje i odpychał do 200 sprawniej......
wiara, to jest twoja sprawa... - ja się w to nie mieszam :)
do 200 fakt nie miałem okazji, ale do 180-190 owszem
butler.gdansk
03-04-13, 15:26
W końcu mam konkretne porównane do czegoś bo dawno nie miałem okazji na taki wyrównany pojedynek. Kill na dużym wzniesieniu ze startu zatrzymanego spod świateł.
Gdańsk - Potokowa w górę przed Moreną...
Przeciwnik BMW E46 Coupe 3,0d (204KM/410Nm). Koleś cholernie pewny siebie nawet się nie słuchał co mam pod maską głośno wkręcając się w obroty na jałowym biegu. Słabo ogarnął start (albo ja dobrze ruszyłem) przez co chwilę po starcie byłem pół długości przed nim.
Do 160km/h było nieprawdopodobnie równo, naprawdę nieznacznie mu tylko odchodziłem na optymalnych obrotach, po wbiciu 5biegu zacząłem dopiero powoli odjeżdżać... Odpuściłem przy 180 przy około dwóch długościach przed nim bo żółte się zapaliło i teren zamieszkały się zaczynał, a ten cudak cisnął dalej, wyprzedził mnie i na czerwonym pomknął w siną dal. Chyba nie chciał oglądać mojego banana na twarzy :D
A ja dzisiaj objechałem BMW E46. Silnik miał 2.0 benz 150KM. HONDA - BMW 2:0. Dodam tylko, że gdy zmieniłem olej z 5W40 na 0W20+ WS2 to silnik lepiej się wkręca. Zaraz bedzie ze efekt placebo... A pytanie z innej beczki: polecacie wkładkę Piperscross albo K&n??
A pytanie z innej beczki: polecacie wkładkę Piperscross albo K&n??
Sam się zastanawiam nad wkładką ,a jak wkładka to tylko K&N :)
@ Coke
Szukaj Diesla, to juz naprawde calkiem niezle jezdzi, nawet bez chipa :)
Wiem, bo mam porownanie z 1,8, ktorym jezdzilem wczesniej.
Jedyny minus, trudno dostac niebita wersje, w Polsce nowka kosztowala 100 k zl i z polskiego salonu to zadkosc. Akcyza na silniki powyzej 2,2 rowneiz mocno zniecheca :/
Ale finalnie warto :)
A ja dzisiaj objechałem BMW E46. Silnik miał 2.0 benz 150KM. HONDA - BMW 2:0. Dodam tylko, że gdy zmieniłem olej z 5W40 na 0W20+ WS2 to silnik lepiej się wkręca. Zaraz bedzie ze efekt placebo... A pytanie z innej beczki: polecacie wkładkę Piperscross albo K&n??
Co do oleju pełna zgoda - lżejszy olej, mniejsze opory. Wkładek nie polecam, nic nie dają, a do silnika więcej syfu wchodzi, przerabiałem temat w Civicu VI generacji - po miesiącu wróciłem do fabrycznego, papierowego filtra !
W końcu mam konkretne porównane do czegoś bo dawno nie miałem okazji na taki wyrównany pojedynek. Kill na dużym wzniesieniu ze startu zatrzymanego spod świateł.
Gdańsk - Potokowa w górę przed Moreną...
Przeciwnik BMW E46 Coupe 3,0d (204KM/410Nm). Koleś cholernie pewny siebie nawet się nie słuchał co mam pod maską głośno wkręcając się w obroty na jałowym biegu. Słabo ogarnął start (albo ja dobrze ruszyłem) przez co chwilę po starcie byłem pół długości przed nim.
Do 160km/h było nieprawdopodobnie równo, naprawdę nieznacznie mu tylko odchodziłem na optymalnych obrotach, po wbiciu 5biegu zacząłem dopiero powoli odjeżdżać... Odpuściłem przy 180 przy około dwóch długościach przed nim bo żółte się zapaliło i teren zamieszkały się zaczynał, a ten cudak cisnął dalej, wyprzedził mnie i na czerwonym pomknął w siną dal. Chyba nie chciał oglądać mojego banana na twarzy :D
Hehehe - lubie to!
No i panowie jestem po jeździe Civickiem 8 gen który mnie interesuje, powiem tak - jest kosmiczna różnica między Civickiem 9 gen 1.8 143 KM którym jechałem w salonie hondy a tym 8 genem którym jechałem dziś.
8ka miała węższe opony bo 205/55 R16 i wiadomo że jest lżejsza ale przyspiesza duuuuuuuuużo lepiej, nie ma tu mowy o jakimś wciskaniu w fotel bo tam nie ma momentu obrotowego ale wrażenie ogólnej dynamiki auta oceniam na bardzo pozytywne zaskoczenie. Dźwięk silnika powyżej 5000 przypomina odrobinę starsze jednostki, genialnie to się trzymało na zakrętach podczas gdy 9 gen mi wyjeżdżał wszędzie przodem no i siedziało się wygodnie bo więcej miejsca.
No i spalanie, 9 gen po moich testach pokazywał 12,1 na 100, 8 gen tylko 9,4 na 100..........
Jestem na TAK :) teraz tylko muszę dopiąć sprzedać poprzedniej fury i wciągam go :)
No i panowie jestem po jeździe Civickiem 8 gen który mnie interesuje, powiem tak - jest kosmiczna różnica między Civickiem 9 gen 1.8 143 KM którym jechałem w salonie hondy a tym 8 genem którym jechałem dziś.
8ka miała węższe opony bo 205/55 R16 i wiadomo że jest lżejsza ale przyspiesza duuuuuuuuużo lepiej, nie ma tu mowy o jakimś wciskaniu w fotel bo tam nie ma momentu obrotowego ale wrażenie ogólnej dynamiki auta oceniam na bardzo pozytywne zaskoczenie. Dźwięk silnika powyżej 5000 przypomina odrobinę starsze jednostki, genialnie to się trzymało na zakrętach podczas gdy 9 gen mi wyjeżdżał wszędzie przodem no i siedziało się wygodnie bo więcej miejsca.
No i spalanie, 9 gen po moich testach pokazywał 12,1 na 100, 8 gen tylko 9,4 na 100..........
Jestem na TAK :) teraz tylko muszę dopiąć sprzedać poprzedniej fury i wciągam go :)
Oki, ale nigdy nie zmieniaj kół na 225/45R17 ;) Kup 205-tki o jak najniższych oporach toczenia jak będziesz musiał zmienić opony, a fele to nawet stalowe 16" mogą być, masa wirująca w tym aucie i opory toczenia to podstawa ;)
W kółko międlimy temat nowego civica i wygląda na to, że honda traci j...ja i swój wizerunek. Ja w ofercie hondy na PL nic dla siebie nie widzę.
Mam na oku parę innych autek dających fun z jazdy.
Jak będę kupował ekonowóz to na pierwszym miejscu rozważę daczię w dizlu - tania w zakupie i ekspolatacji i co najważniejsze niczego nie udaje.
W kółko międlimy temat nowego civica i wygląda na to, że honda traci j...ja i swój wizerunek. Ja w ofercie hondy na PL nic dla siebie nie widzę.
Ja też nie widziałem i skończyłem na aucie na F., na dodatek jestem bardzo zadowolony, kilka lat temu do głowy by mi to nie przyszło, wydawałoby mi się to niemożliwością wręcz ;) No ale ile można czekać na sensowny napęd w IX generacji.....na dodatek ani widu ani słychu o cywilnych wersjach civica- uturbionych 160-180 KM.....a Type R za dwa lata, albo i pod koniec 2015 przy ich refleksie....
A to że ludzie pragną Hondy dynamicznej (przynajmniej zdecydowana większość) najdobitniej widać na youtubie....nawet filmików ze sprintami VIII gena jest od groma.....
W kółko międlimy temat nowego civica i wygląda na to, że honda traci j...ja i swój wizerunek. Ja w ofercie hondy na PL nic dla siebie nie widzę.
+1
Oki, ale nigdy nie zmieniaj kół na 225/45R17 ;) Kup 205-tki o jak najniższych oporach toczenia jak będziesz musiał zmienić opony, a fele to nawet stalowe 16" mogą być, masa wirująca w tym aucie i opory toczenia to podstawa ;)
nie zgadzam się, zmiana dynamiki między 205 a 225 jest znikoma, a 225 lepiej trzyma w zakrętach
Pod warunkiem ze jest sucho, gwarantuje ze nie wykorzystasz mozliwosci 205 w 100%
nie zgadzam się, zmiana dynamiki między 205 a 225 jest znikoma, a 225 lepiej trzyma w zakrętach
Ogromna jak dla mnie, bo są dwa problemy - ogromna masa seryjnej felgi 17" + szeroka opona 225 i jest to wyraźnie wyczuwalne ;)
Ogromna jak dla mnie, bo są dwa problemy - ogromna masa seryjnej felgi 17" + szeroka opona 225 i jest to wyraźnie wyczuwalne
Myślę że tu jest większa kwestia wagi koła (jako suma felgi i opony, przy czym istotny wpływ możemy mieć głównie na masę felgi, choć 205 z reguły powinno być lżejsze od 225) niż samych oporów toczenia. Co do potencjału 225 to powiem tak - jeździłem parę dni zastępczym ufo na 205/55/R16 i odczuwalnie gorzej się wchodziło w zakręty. Pytanie na ile to kwestia profilu a na ile samej szerokości opony.
Ja kupiłem teraz na lato opony 205/50/17 (opory toczenia C) i zamierzam je (niestety...) założyć na seryjne felgi więc będe miał porównanie co się bardziej liczy. Bo to, że na 16-tkach 205/55 auto przyspiesza lepiej to rzecz oczywista.
Natomiast z ciekawości zważyłem w zeszłym roku oba koła, tzn felgi z oponami (ówczesne letnie standardowe Micheliny 225 i zimowe 16-tki na felgach ATT) i różnica w wadze było coś ok. 2 kilo (chyba 17 vs 19 jeśli dobrze pamiętam). Więc myślę, że tu działają oba efekty - i waga i opory toczenia. A co bardziej to mogę Wam powiedzieć jak założę wreszcie letnie opony :)
mateusz199
09-04-13, 19:27
Coke
Witam. Kolego zapytam z ciekawości, ile sek. kreci do 100 twoje e36 po chipie, ? Miałeś okazje startować 328i ???
8 gen 1.8 tez nie jedzie. Predzej deasel 2.2
przedwczoraj kupiłem civica 1.8 i-VTEC i wg mnie to auto z tym silnikiem w górnych rejestrach obrotów odpycha się całkiem całkiem.
ale może to efekt placebo po zmianie auta, ale elastyczność, spalanie i osiągi są baardzo przyjemne!
a ja to objechałem
nie trafił mi się jeszcze diesl 140-150 KM, którego nie o objechałem...
bo diesle to są dobre do ciągników:) silnik w samochodzie powinien być napędzany albo benzyną albo prądem elektrycznym.
taki żart. jak się kupuje diesla to w takim przypadku auto powinno nawijać przebiegi 100 tyś km rocznie.
a i tak w dieslu padnie prędzej czy później: napinacz łańcucha rozrządu (łańcuszek do wymiany), dwumasa, turbina, egr, pompa paliwa, wtryski, no i gałka zmiany biegów się wytrze...
prawda jest taka, że z tym objeżdżaniem ufo nie type-r (a nawet i nim) jest dosyć ciężko
jak ktoś chce ciężko 'killować' to polecam przesiąść się na EG6, EK9, EP3, DC5, lub cokolwiek innego co ma lepszy stosunek mocy do masy i jest lepiej wyważone (nie wspominając już o niezależnym tylnym zawieszeniu)
btw, pisze się Diesel ;)
Prawda jest taka, że z rodzinnego auta nigdy nie zrobisz sportowego. Tzn zrobisz ale wtedy już nie będzie rodzinne bo będzie wyprute w środku, zawias jak skała itd...
Jak to się mówiło u nas na kartingach: "Z gówna tortu nie zrobisz - zawsze wyjdzie placek" :p
Ja juz sie nauczyłem że co jest do wszystkiego to jest do niczego. Także albo robi się coś typowo pod upalanie i kille albo bije się piane.
Prawda jest taka, że z rodzinnego auta nigdy nie zrobisz sportowego.
O'rly?
http://photo.netcarshow.com/Mitsubishi-Lancer_Evolution_Wagon_GT_2005_photo_01.jpg
;)
to jest "sportowe" auto w nadwoziu kombi ,a nie "rodzinne"
sorry, ale to 'kombi' to bardziej rodzinne auto jak nasz civic
tym tropem można by tu wstawić też to:
http://3.bp.blogspot.com/-04-fpS1C6C8/UUqmrMmQzQI/AAAAAAAAAMQ/zkdyW0_P7ZI/s640/nissan-gtr-gt-r-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-red-race-racing-car.jpg
Wkońcu 4 miejsca i bagażnik :p
Ale tak czy siak bedzie ci szkoda to 'zarysować'. Dla mnie auto do upalania to wypruta buda + 2 kubły + zawias gwint + non stop ogień. Tak samo nie kupisz EVO X do upalania to każdą ryske będziesz opłakiwał (chyba że śpisz na kasie). Dlatego spoko jest np mieć FN2 a do upalania wyprute EP3 (tak jak ktoś pisał w jakimś temacie)...
ehe, gtr w nadwoziu 'coupe' uznawanym za najmniej rodzinne vs lancer kombi 5d z ogromnym bagażnikiem?
coś nie tak w waszym systemie porównań, btw gwint wcale nie oznacza, że trzeba od razu mieć beton
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.