Zobacz pełną wersję : SWAP Civic VI H22A
Siemka! planuje rozpoczac projekt w tym kierunku, wiadomo civic jest lekki itd, a mam dostep do Accorda z tym silnikiem i cala reszta, tylko z tego co mi wiadomo on jest troche slabszy...
1) dlaczego? i co moge w nim zrobic zeby osiagal jak H22A z Prelude 220KM?
2) jaka najlepsza skrzynie mozecie polecic? czytalem cos o tej ze szpera... samochod bedzie przeznaczony do scigania sie po ulicy, moze torze
3) czy jest ktos na forum kto takiej przerobki dokonal i moze mi doradzic? co jak umiejscowic itd?
wiem ze to troche kasy pochlonie, ale robie to z kumplem:) licze na wasze porady i doswiadczenie;)
1) h22a w preludzie miał 200 km
2) najlepsza skrzynia będzie ta z atra u2q ze sperą albo kupić przejściówkę na skrzynie z B seri i założyć tą np z ITR
3) tego raczej nikt ci nie powie ;p
1) h22a ma 200 koni ale na naszym paliwie na pewno nie.
2) Skrzynia krótka u2q7 z szperą torsena(Na allegro masz za 2450)
3) Oprócz silnika i skrzyni potrzebujesz przerobić półosie lub dorobić(dorobienie półosiek indywidualnie np: w firmie z Torunia Motomax, swoje też kosztuje, ale żeby przerobić półosie musisz im powiedzieć jaka ma być ich długość a to jest zależne od powieszenia silnika, musisz to sobie sam zmierzyć) + łapy kupić lub dorobić(łapy ze stanów innovative lub hasporty to ok 1200zł do Polski)
4) Swap h22 to nie tylko silnik i skrzynia, ale również przeróbka elektryki i kilka innych rzeczy jak wymiana pompy paliwa, przeróbka wężyka paliwa i wiele wiele innych)
5) Oprócz silnika trzeba też swap hebli bo seryjne po dwóch hamowaniach ugotujesz.
Obecnie sam robię takiego swapa u siebie.
no czytalem wlasnie, i ogarnialem po forach i tam pisali ze w H22A w prelude bylo dokladnie 217KM, wiec jak to jest w koncu?;p
czyli uczenie sie na bledach bedzie;p
no a jeszcze jaka jest ta roznica miedzy tymi silnikami ze jeden mial wiecej koni, drugi mniej?
H22a7 ma tyle a h22a nie, różnią się wałkami między innymi, wydechowym kolektorem etc. same wałki 1200zł.
Fazi wszystko ładnie ci wyjaśnił najwięcej roboty będziesz miał przy ustawieniu łap , no i te półosie gdzieś na ebayu widziałem gotowe półosie pod ten swap
1) h22a ma 200 koni ale na naszym paliwie na pewno nie.
2) Skrzynia krótka u2q7 z szperą torsena(Na allegro masz za 2450)
3) Oprócz silnika i skrzyni potrzebujesz przerobić półosie lub dorobić(dorobienie półosiek indywidualnie np: w firmie z Torunia Motomax, swoje też kosztuje, ale żeby przerobić półosie musisz im powiedzieć jaka ma być ich długość a to jest zależne od powieszenia silnika, musisz to sobie sam zmierzyć) + łapy kupić lub dorobić(łapy ze stanów innovative lub hasporty to ok 1200zł do Polski)
4) Swap h22 to nie tylko silnik i skrzynia, ale również przeróbka elektryki i kilka innych rzeczy jak wymiana pompy paliwa, przeróbka wężyka paliwa i wiele wiele innych)
5) Oprócz silnika trzeba też swap hebli bo seryjne po dwóch hamowaniach ugotujesz.
Obecnie sam robię takiego swapa u siebie.
1)czyli moc powinna byc podobna, tylko na forach i katalogach pisza o roznicach mocy
3) bede mial accorda dawce, polosie wiem ze bedzie trzeba dorobic... a np te lapy, da sie je przeniesc do civica, czy dalej trzeba je dorabiac?
4) wiem ze trzeba tez wiele przerobic, i mam na to czas wlasnie bo to taka zabawa bedzie:)
i powiedz mi jak Tobie to idzie? jakie przeszkody i wgl?
h22a7 ma 212KM fabrycznie
a ten h22a o którym czytałeś ma 220 i ma wszystkie najlepsze frukty od preludy V gen
w Polsce ciężki do dostania, raczej pełno jest h22a z IV gena które 200 km mają tylko w Japoni
H22a7 ma tyle a h22a nie, różnią się wałkami między innymi, wydechowym kolektorem etc. same wałki 1200zł.
przynajmniej teraz znam roznice;)
Fazi wszystko ładnie ci wyjaśnił najwięcej roboty będziesz miał przy ustawieniu łap , no i te półosie gdzieś na ebayu widziałem gotowe półosie pod ten swap
a te z accorda lapy nie beda pasowac? nie ogarniam na tyle, wole pytac:) wybaczcie
h22a7 ma 212KM fabrycznie
a ten h22a o którym czytałeś ma 220 i ma wszystkie najlepsze frukty od preludy V gen
w Polsce ciężki do dostania, raczej pełno jest h22a z IV gena które 200 km mają tylko w Japoni
a zeby miec taka moc osiagalna, to musze wymienic te walki, doloty, itd, tak?
w gotowe półosie nie idź bo mogą nie pasować do łap które kupisz
żeby mieć tą moc to musisz zmienić prawie wszystko : tłoki, wałki głowice, kolektor ssacy i wydechowy dolot, ecu
no to polosie juz wiem... szykuje sie masa pracy:D
Nie łapy z Prelude nie pasują, gdyby pasowały to nikt by tego ze stanów nie ciągnął.
Tak jak Lukas napisał wyżej, ale tego h22a nie dostaniesz w Polsce może jeden widziałem na forum.
w gotowe półosie nie idź bo mogą nie pasować do łap które kupisz
żeby mieć tą moc to musisz zmienić prawie wszystko : tłoki, wałki głowice, kolektor ssacy i wydechowy dolot, ecu
no to wiecej do wymiany niz myslalem, moze kiedys;p
A tak przy okazji wiązkę najlepiej mieć na obd1 i wrzucić pod to kompa p28(Między innymi z d16z6) i mapę z h22a + strojenie. Bo seryjnego kompa p13 nie wystroisz.
nie no to pewnie kupie zwykly h22a z prelude, a moze z czasem bede cos przy niej wiecej robil...
Lukas: a moglbys mi podac namiar na czesci ktore musiales kupywac?
Ja na Twoim miejscu, jeżeli naprawdę planujesz h22 w civicu i sam będziesz to robił to odsyłam do http://forum.hondaprelude.pl/index.php tam znajdziesz wszystko h serii od a do z ;) A jak coś będzie nie jasne to pisz pw do mnie i co będzie trzeba to pomogę, bo na razie nie wiesz w co się pakujesz i tylko masz cyferki przed oczami :p Coś tam u mnie w temacie jest jak to wygląda ale za wiele nie ma tez możesz luknąć
zamiast h22a szukaj h22a8. silnik na rynek europejski, montowany w prelude w latach 2000-2001. W przeciwienstwie do h22a, na naszym paliwie trzyma 200km. po dolocie, wydechu 2,5'' i strojeniu wyplul 221km.
A tak przy okazji wiązkę najlepiej mieć na obd1 i wrzucić pod to kompa p28(Między innymi z d16z6) i mapę z h22a + strojenie. Bo seryjnego kompa p13 nie wystroisz.
oj musze o wiele wypytac... z ktorego auta ogarnac ta wiazke? a czemu nie moge miec seryjnego kompa z H22A?
Możesz mieć seryjnego kompa, ale wiązkę i tak masz całą do przerobienia. Nie da się przełożyć wiązki z prelude do civica. A jak wrzucisz kompa p13 to go nie da się wystroić i tyle. Ale da się na nim jeździć. Musisz liczyć, że na czysto ze wszystkim co musisz zrobić możesz wyjść trochę kasy. Oprócz tego musisz przerobić jeszcze lewarek zmiany biegów na ten z prelude z linkami, przerobić trzymanie tego, trochę pociąć i powiercić, żeby to wrzucić. Bo teraz masz patyki metalowe do zmiany biegów a w h22 jest skrzynia na linki.
Narobisz się, utopisz kupę kasy, a potem takie D13 Cie objedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=m0IZQSqlWGI
:p
1) h22a ma 200 koni ale na naszym paliwie na pewno nie.
co wyscie z tym paliwem, w europie jest takie samo paliwo albo wyzej oktanowe niz to co :wymagaja" silniki JDM
Tak czy siak żadne H22A seryjnej mocy u nas nie trzyma
Narobisz się, utopisz kupę kasy, a potem takie D13 Cie objedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=m0IZQSqlWGI
:p
Ten dym za H22A7 wiele tłumaczy. Co to w ogóle za porównanie D13 do H22. :rolleyes:
Ten dym za H22A7 wiele tłumaczy. Co to w ogóle za porównanie D13 do H22. :rolleyes:
nie koniecznie. to ze pali olej nie znaczy, ze nie trzyma kompresji ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.