Zobacz pełną wersję : D16z6 z głowicą d15b7 i tłoki p29 ?
Siemka!
Mam takie pytanko:
wypali to? będzie to jeździło, da się to uruchomić?
tzn: blok d16z6 z tłokami p29 i z głowicą od d15b7?
wielkie dzięki za pomoc.
da sie to uruchomić tylko po co ? nie lepiej już Ci wyremontować głowice ?
tylko musisz mieć bolec zamykający prześwit kanału z jakiegoś non vtec .
osiągniesz tym kompreche 11,41 na 2 warstwowej uszczelce z y8
do tego to chiciaż wałek musiałbyś mieć ostrzejszy, nie mam pojęcia ile tym osiągniesz. myśle że może max 130 po dobrym strojeniu
Tylko takie graty mi zostały ;p
d16z6 miało padniętą głowicę
d16a9 miało blok pęknięty
a d15b7 było zajechane na panewce ;p
więc nic innego z tych klamotów nie złożę :D
Yotomeczek86
24-03-13, 12:39
Kup głowicę od Z6, załóż tłoki P29 i wtedy masz fajny silnik. Według mnie zakładanie głowicy B7 to jest kastracja tego silnika...
Kup głowicę od Z6, załóż tłoki P29 i wtedy masz fajny silnik. Według mnie zakładanie głowicy B7 to jest kastracja tego silnika...
trzeba będzie to stroić czy coś? ile jest różnicy w mocy?
raczej trzeba stroic ;P ile roznicy w mocy?? zalezy od koncowego setupu. doprezenie to nie wszystko.
powiedzcie mi na co trzeba zwrócić uwagę przy takich modach jak napisałem u samej góry?
tzn rozrząd zapłon itd...
ja zlozylem podobny.. blok od y7/y8 + tloki p29 + glowica od d15b 3stage. Rozrzad i swiece pasowaly, patrzylem sa takie same z a9 i z6, kolko regulowane ustawione mam na 0 i jezdzi, w tym tygodniu bede stroil to moze pokrecimy nim dopiero, ale na mapie z z6 nie pojezdzisz, przynajmniej ja nie moglem ale mam jeszcze kilka rzeczy zmienione, rozwiercony dolot chocby
Yotomeczek86
24-03-13, 19:05
Ale D15B a D15B7 to różnica kosmos między silnikami kolego :)
z tymi tłokami strojenie obowiązkowe. bez nich z tłokami np z d16z6 kompa możesz od jakiegoś 1.6 115 km wsadzić NON VTEC
Ale D15B a D15B7 to różnica kosmos między silnikami kolego :)
haha faktycznie podobne w uj :D:D
podpowiedzcie jak to poskładać jak to uzbroić żeby to miało ręce i nogi:)
tzn chodzi mi o to żebym juz nie musiał kupować żadnych innych części typu głowica czy blok.
cały osprzęt posiadam z d16b7 i d16z6 i tak jak napisałem wyżej posiadam blok d16z6 tłoki p29 i głowicę od d15b7.
wiadomo że kółko regulowane musowo bo rozrząd będzie przestawiony o pół zęba.
aparat zapłonowy od d15b7. dysza olejowa od jakiegoś silnika non vtec. o innych pierdołach typu osłona rozrządu czy klemy do akumulatora nie piszę bo to nie jest najmniej istotne :D
strojenie ok, ale na początek żeby to odpaliło to na jakim kompie? p06 cz p28?
jak chcesz bez strojenia to żaden sie nie nadaje bo na jakimkolwiek kompie przy takim doprzężeniu mógłbyś jeździć dopiero po max cofnięciu zapłonu, albo zasymulować ciągle zimny silnik, jedno i drugie niebezpieczne dla silnika.
w sumie to możesz tam p28/ czy p06 to w sumie bez różnicy, z naciskiem ze p28 będzie ciutke bezpieczniejsze bez strojenia ze względu na większe dawki paliwa . a po strojeniu to nie ważne który komp będzie i tak będzie miał dobre mapy (w zależności od tunera)
dzisiaj poskładałem tą mieszankę no i zaskoczenie, paliwo dochodzi iskra jest kompresja jest a nie chce odpalić co może być? próbowałem z zapłonem kompy też zmieniałem i nawet nie chce załapać:/ jaka może być tego przyczyna?
i jeszcze jedno pytanie:
da się jeździć d16z6 z tłokami p29 bez strojenia?
KOLEJNOŚĆ WTRYSKIWACZY/ KOLEJNOŚĆ KABLI ZAPOŁONOWYCH lub aparat zapłonowy przestawiony o 180* chodzi mi o zabierak aparatu
DA sie jeździć lejąc pb98 i cofając zapłon
DA sie jeździć lejąc pb98 i cofając zapłon
Z ciekawości podpytam - jak to wpływa na osiągi silnika?
Bo u mnie lejąc wahę 98 czuć wyraźną zamułę. Czy jeśli opóźnię zapłon, to to wyeliminuję?
jak lejesz 98 to powinieneś przyśpieszyć zapłon
95 spala się bardziej gwałtownie ale ma mniejszą odporność na spalanie stukowe
98 spala się "powoli" ale można na niej osiągnąć większe efektywne stopnei sprężania dlatego;
jak nie dopręzyłeś i nie bawiłes sie zapłonem to 98 spowoduje obniżenie mocy ze względu na wolne spalanie
A tak naprawde to wszystko zawsze zależy indywidualnie od setupu silnika. Ja mam doprężony silnik, leje pb98 a zapłon i tak trzeba było opóźniać bo było stukowe.
wszystko było sprawdzane, wszystko było dobrze poustawiane, podłączone no i nie chciała Franca odpalić:) już sam nie wiem co może tam być, w czym diabeł siedzi :) więc żebym się nie stresował i was nie denerwował to wyjąłem go i rozebrałem na części. zdobyłem cały słupek d16z6 włożyłem i już jeździ :) z czasem włożę tłoki p29 wałek compcams st2 regulowane kółko i przepustnica z H22 i strojenie i to już powinno jeździć :)
więc za wszystkie informacje i podpowiedzi wielkie dzięki :)
wesołych świąt
p.s. ale jak ktoś ma złożone to co w temacie to niech napisze "tu" jak jeździ co ma po modzone.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.