PDA

Zobacz pełną wersję : Szyba przednia



imm3
03-12-07, 13:36
Mam pytanie poniewaz szyba przednia poszla sie jeb.... na spacer :/
Musze wstawic druga i tu pytanie czy czy 300 zlotych za zamiennik to duzo i 120 za wklejenie? Dotyczy hondy 6 generacji szyba przednia.

woodie
03-12-07, 16:20
Pytanie trochę bez sensu. IMO za szybę używkę 300 to dużo. Poszukaj po allegro - sprzedają auta na części - jak będziesz miał szczęście to dostaniesz za pół ceny. Co do montażu nie wiem, nie znam się na cenach w wawie.

skolopendra
03-12-07, 17:14
czy 300 zlotych za zamiennik to duzo i 120 za wklejenie?

znajomy za używkę(oryginał) zapłacił 200 i 80 zł za wklejenie

imm3
03-12-07, 18:15
Pytanie trochę bez sensu.

A niby czemu to bez sensu nie znam sie poprostu i pytam bo nie chce wywalić kasy w błoto.

A w gre raczej wchodzi tylko nowa szyba nie chce szyby z jakiegoś wraku która nie wiadomo ile wytrzyma:) Raz tak zrobiłem i co znowu wymieniam:/ I teraz wchodzi w gre tylko nowa szyba.
Pozdrawiam

wooky
03-12-07, 19:08
Wymienialem u siebie tydzien temu przednia szybe (kamyk z autostrady wbil sie pod samym dachem :| ) w 6gen i placilem za zamiennik z montazem 350zl w Poznaniu (obdzwonilem 3 zaklady i wszedzie byla taka sama cena).
pzdr

Bodzlo
03-12-07, 19:13
Wymienialem u siebie tydzien temu przednia szybe (kamyk z autostrady wbil sie pod samym dachem :| ) w 6gen i placilem za zamiennik z montazem 350zl w Poznaniu (obdzwonilem 3 zaklady i wszedzie byla taka sama cena).
pzdr


Gdzie wkońcu robiłes bo jak ja byłem przy rondzie Obornickim to ok 400 chciali za Pilkingtona oczywiście z wklejeniem

wooky
04-12-07, 09:32
Robilem u tego goscia - http://www.jurpol.pl - ze wzgledu na to ze mam biuro kawalek dalej i bylo mi wygodnie, taka sama cene zawolali na kopaninie w firmie K.R. Glass. Na obornicka nie dzwonilem bo to kompletnie nie moje rejony...

woodie
04-12-07, 22:35