Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wydech



ambasador
20-03-13, 21:54
Koledzy mam pytanie o wydech. Otóż mam kolektor wydechowy 4/2/1 Ebay :) tłumik środkowy standard, i był sobie końcowy przelotowy, ale skończyło mu się życie i wsadziłem tłumik końcowy od 1,4/1,5/1/6 (podobno) z hatchbacka nowy. Mam odczucie, że mniej jest mocy? Może to dlatego, że jest ciszej i tylko takie odczucie. W kilku miejscach napisano, że odczucia "mogą" być rzeczywiste spalinom trudniej się wydostać. Jak jest naprawdę ?

karas
20-03-13, 22:04
naprawde jest tak ze zmiana samego tlumika koncowego nie daje zadnych efektow w przyrostach mocy a napewno nie takie ktore bys odczul w dodatku twoj uklad wydechowy jest praktycznie seryjny ( masz oem srodkowy na cienkich rurkach )

kamilrojek
20-03-13, 22:49
naprawde jest tak ze zmiana samego tlumika koncowego nie daje zadnych efektow w przyrostach mocy a napewno nie takie ktore bys odczul w dodatku twoj uklad wydechowy jest praktycznie seryjny ( masz oem srodkowy na cienkich rurkach )

Z tym się nie zgodzę. Różnicę między seryjnym tłumikiem a przelotowym czuć i to wyraźnie.

karwal128
20-03-13, 23:11
Chyba w głośności :rolleyes: . Podstawa to dobry kolektor wydechowy i średnica rur (nie za mała nie za duża). Wątpię, żeby końcowy Ci coś dał. Do tego oczywiście kat out.

karas
21-03-13, 00:16
Z tym się nie zgodzę. Różnicę między seryjnym tłumikiem a przelotowym czuć i to wyraźnie.

nie pisz glupot i nie wprowadzaj innych w błąd to ze jest glosniej nie znaczy ze jest szybciej. Lap
test produktow supersprint'a - jedna z niewielu firm ktora swoje uklady wydechowe testuje na hamowniach a jej tlumiki kosztuja tyle co civ 5 gen :)
http://www.supersprint.com/en/prod-c-7097-5934-7850-rear_exhaust_90_x_85_stainless_steel.aspx
http://www.supersprint.com/en/prod-p-7097-5934-8-honda_civic_coupC3A9___96_16_v_tec_125_hp.aspx

dopiero zrobienie pelnego wydechu kolektor + srodkowy + koncowy dalo 7 hp gdzie blad hamowni wynosi okolo 5 hp . Nie jestes w zaden sposob poczuc dodatkowych 1-3 koni ktore doda Ci zmiana koncowego tlumika

kamilrojek
21-03-13, 20:22
Nie pisze głupot i nie wprowadzam w błąd. Do tej pory miałem 4 2 1 i pełen przelot silnik dobrze wkręcał się na obroty i dobrze przyśpieszał. Końcowy przelotowy wywaliłem bo szukam czegoś lepszego i cichszego. Zamontowałem seryjny i kicha, nie ten samochód. I nie potrzebuje do tego hamowni i jakiś innych cudów bo widzę jak jedzie.

karwal128
23-03-13, 14:32
Podjedź na hamownie to się przekonasz :]. Po całym wydechu niestrojone auto to może ci da z 5KM

kamilrojek
23-03-13, 17:46
Podjedź na hamownie to się przekonasz :]. Po całym wydechu niestrojone auto to może ci da z 5KM

Pewnie pod koniec roku ją odwiedzę. Poza tym wszystko co robię to dla przyjemności (chyba jak większość), gdyby chodziło o konie już dawno było by B18. Post wyżej pisałem o swoich subiektywnych spostrzeżeniach, także pozdrawiam Kolegę:)