Zobacz pełną wersję : Zawieszenie Koni STR.T
Witam
ostatnio szukajac jakiegos sensownego kitu w przystepnej cenie natknalem sie na calkiem nowiutka oferte koni tzn na zestaw STR.T , z tego co zdarzylem poczytac to rozni sie on od zestawu 1130 tylko tym ze nie ma regulacji twardosci (tlumienia), jest na stale na progresywnym setupie. Cena tego to jakies 1400-1500 zlociszy, orzy zalozeniu ze kit koni 1130 kosztuje kolo 2000pln.
Teraz pytanie warto? pytanie kieruje do uzytkownikow ktory zakupili juz ten zestaw, lub ktorzy slyszeli jakies sprawdzone opinie na jego temat, bo nie ukrywam ze cena wypada korzystnie, a i tak bede jezdzil na progresywnych ustawieniach wiec regulacji twardosci wydaje mi sie byc zbyteczna....
Bracia z Garazraceteam mają to w sprzedaży i twierdzą, że jest to kompromis pomiędzy sportową twardością, a realiami naszych dróg i komfortem. Co do prowadzenia podobno nie ustępują 1130.
Sam się zastanawiam nad tym zakupem
nikt nic wiecej nie moze dorzucic? ok rozumiem ze ten secik to nowosc, poczekamy zobaczymy moze pojawia sie kolejne opinie :)
nikt nic wiecej nie moze dorzucic? ok rozumiem ze ten secik to nowosc, poczekamy zobaczymy moze pojawia sie kolejne opinie :)
Przyjedz do sasiadow zza miedze , umowie Cie z wlascicielem civa na jazde probna :d to sie przekonasz czy odpowiada czy nie.
Recenzja naszego klienta
"Bardzo udany zestawik, ktory jest dobra alternatywa pomiedzy seria a bardzo progresywnym ukladem zawieszenia.Auto nie ma juz takiej tendencji do uciekania na zewnatrz zakretu a za razem tyl jest bardziej stabilny Honda 1.5 16V EG8.
Bardzo polecam taki zestaw. :)"
Wrazenia z jazdy wlasciciela tego civica
"Teraz odczucia z jazdy testowej... nie ma porownania do serii jak babcie laczkiem auto jest jak przyklejone i najslabszym ogniwem teraz sa opony ktore nie wytzymuja presji najlepsze jest to ze jak potrzeba to auto ma jeszcze w sobie cos z komfortu i dosc fajnie sie zachowuje, natomiast na szybkich nie rownosciach zaczyna juz byc odczuwalnie twardo ale nie jest to typowa decha czy jakich hard core...
Jak najbardziej polecam taki zestaw... teraz bedziemy szli z bracholem za ciosem i damy lepszy hebel a pozniej sie okarze ile uda sie nam odlozyc kasy na lepszy silnik
Pozdro 600
PS. Wielkie dzieki dla GRT "
Witam! odgrzewam temacik o KONI STR.T
jakies nowe opinie ktos ma? interesuja mnie zdjecia ( i to bardzo!!!!!) po montazu szczegolnie ,.. EJ9 i EG z gory dzieki !
Witam! odgrzewam temacik o KONI STR.T
jakies nowe opinie ktos ma? interesuja mnie zdjecia ( i to bardzo!!!!!) po montazu szczegolnie ,.. EJ9 i EG z gory dzieki !
czy ten zestaw cos obniza?
czy ten zestaw cos obniza?
czy ten zestaw cos obniza?
Sa tam te same sprezyny co w zestawie 1130, obnizaja o 30mm
czy ten zestaw cos obniza?
Sa tam te same sprezyny co w zestawie 1130, obnizaja o 30mm
moze jakies zakupy grupowe ;)
moze jakies zakupy grupowe ;)
moze jakies zakupy grupowe ;)
może już są tylko trzeba zajrzeć do działu zakupów grupowych ? a może nie wszystkim chce się to zrobić ?
moze jakies zakupy grupowe ;)
może już są tylko trzeba zajrzeć do działu zakupów grupowych ? a może nie wszystkim chce się to zrobić ?
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=47216
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=47216
up ^^
moze znajdzie sie ktos kto ma taki zestaw i zrobi fotke auta , chętnie wiele osób by zerknęło jak "siedzi" itd ..
up ^^
moze znajdzie sie ktos kto ma taki zestaw i zrobi fotke auta , chętnie wiele osób by zerknęło jak "siedzi" itd ..
up ^^
moze znajdzie sie ktos kto ma taki zestaw i zrobi fotke auta , chętnie wiele osób by zerknęło jak "siedzi" itd ..
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=534368#534368
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=534842#534842
up ^^
moze znajdzie sie ktos kto ma taki zestaw i zrobi fotke auta , chętnie wiele osób by zerknęło jak "siedzi" itd ..
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=534368#534368
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=534842#534842
a i tak bede jezdzil na progresywnych ustawieniachze co bedziesz robil?
za regulacje tlumienia zawsze warto doplacic. chociazby z tak banalnego powodu jak zuzycie ukladu zaworow - dokrecasz i masz tak jak bylo wczesniej.
a i tak bede jezdzil na progresywnych ustawieniachze co bedziesz robil?
za regulacje tlumienia zawsze warto doplacic. chociazby z tak banalnego powodu jak zuzycie ukladu zaworow - dokrecasz i masz tak jak bylo wczesniej.
a i tak bede jezdzil na progresywnych ustawieniachze co bedziesz robil?
za regulacje tlumienia zawsze warto doplacic. chociazby z tak banalnego powodu jak zuzycie ukladu zaworow - dokrecasz i masz tak jak bylo wczesniej.
czego tym razem nie rozumiesz? wyciagasz jedno zdanie z kontekstu. Czytajac moja wypowiedz kazda rozumna osoba skuma ze nie isotna dla mnie w tym przypadku bedzie mozliwosc regulacji siły tlumienia (potocznie: twardosc - progresywnosc), i prosze nie wyjezdzaj mi teraz z tym, czym pregresywnosc jest.
owszem moze i warto doplacic za mozliwosc zmiany sily tlumienia, ale nie kiedy taki zestaw "bez" kosztuje 1400, a zestaw "Z" 2100.
a i tak bede jezdzil na progresywnych ustawieniachze co bedziesz robil?
za regulacje tlumienia zawsze warto doplacic. chociazby z tak banalnego powodu jak zuzycie ukladu zaworow - dokrecasz i masz tak jak bylo wczesniej.
czego tym razem nie rozumiesz? wyciagasz jedno zdanie z kontekstu. Czytajac moja wypowiedz kazda rozumna osoba skuma ze nie isotna dla mnie w tym przypadku bedzie mozliwosc regulacji siły tlumienia (potocznie: twardosc - progresywnosc), i prosze nie wyjezdzaj mi teraz z tym, czym pregresywnosc jest.
owszem moze i warto doplacic za mozliwosc zmiany sily tlumienia, ale nie kiedy taki zestaw "bez" kosztuje 1400, a zestaw "Z" 2100.
..... Czytajac moja wypowiedz kazda rozumna osoba skuma ze nie isotna dla mnie w tym przypadku bedzie mozliwosc regulacji siły tlumienia (potocznie: twardosc - progresywnosc), i prosze nie wyjezdzaj mi teraz z tym, czym pregresywnosc jest.
bez urazy ale...
Ale to nie o to chodzi, ze uzyles potocznego (niezbyt fachowego) okreslenia.
Wcale twardosc to nie potocznie progresywnosc ani na odwrot. To slowa opisujace totalnie inne wlasciwosci. Jedyne co łączy te słowa to to, ze dotyczą spręzyny w tym przypadku.
Po prostu nie uzywaj terminu progresywnosc jak myslisz o twardosci sprezyny, bo kazdy rozumny usmiechnie sie czytajac to co piszesz bo widac z tego, ze nie masz o tym pojecia.
To tak jakbys myslal o mocy samochodu a gadal/pisal moment.
..... Czytajac moja wypowiedz kazda rozumna osoba skuma ze nie isotna dla mnie w tym przypadku bedzie mozliwosc regulacji siły tlumienia (potocznie: twardosc - progresywnosc), i prosze nie wyjezdzaj mi teraz z tym, czym pregresywnosc jest.
bez urazy ale...
Ale to nie o to chodzi, ze uzyles potocznego (niezbyt fachowego) okreslenia.
Wcale twardosc to nie potocznie progresywnosc ani na odwrot. To slowa opisujace totalnie inne wlasciwosci. Jedyne co łączy te słowa to to, ze dotyczą spręzyny w tym przypadku.
Po prostu nie uzywaj terminu progresywnosc jak myslisz o twardosci sprezyny, bo kazdy rozumny usmiechnie sie czytajac to co piszesz bo widac z tego, ze nie masz o tym pojecia.
To tak jakbys myslal o mocy samochodu a gadal/pisal moment.
ładnie i z kulturką :hinczyk:
ładnie i z kulturką :hinczyk:
malutki odkop:)
ma ten zawias ktoś w budzie 5D mb/mc vti??
jakie wrażenia w porównaniu z seryjnym zawieszeniem vti ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.