Zobacz pełną wersję : Problem z odpaleniem auta...
Witam..
Posiadam Honde Civic, Rok 98 3D, benzyna. Historia wygląda tak.. z środy na czwartek był mróz i jak to bywa, mróz robi swoje jeśli chodzi o moc akumulatora i nie mogłem coś go odpalić.. było to rano przed 8. Po 16 wróciłem do auta bo chciałem wyjąć akumulator i go naładować, ale pomyślałem, że sprawdzę czy odpali i odpalił.. nawet 2 razy. Mimo tego i tak zabrałem akumulator do domu by go naładować. Następnego dnia włożyłem akumulator w swoje miejsce, przekręcam kluczyk a tu silnik niby zaczął pracować, ale bardzo wolno i jak by mu sił zabrakło po sekundzie zgasł... pomyślałem, że przyjdzie dzień.. trochę się nagrzeje to odpali jak dzień wcześniej, ale i tak to nie pomogło.. i od tej pory rozrusznik pracuje ale fura nie chce zapalić. Jak przekręcę kluczy do końca to słyszę, że pompa paliwa pracuje. W czym może być problem.. filtr paliwa zablowany i paliwa dalej nie podaje ? Jakieś pomysły ? Prosze o pomoc.. jestem trochę zielony jeśli chodzi o mechanike samochodową, wiec mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Dzieki i pozdro !
Musisz opisać dokładnie, bo z Twojego opisu nie wynika dokładna sytuacja aktualnego problemu, tzn. czy nie chce zapalić i rozrusznik nie kręci, czy kręci.
Ja bym szukał w ukł elektrycznym zapłonowym.
Myślałem, że wystarczająco dokładnie opisałem.. jakie jeszcze info potrzebujesz, a napisze ? Gdy przekrecam kluczyk rozrusznik zaczyna pracować i prawie łapie.. wygląda to tak jak by chciał zapalić a paliwa nie miał, ale może w czymś innym tkwi problem. Świece i kable wysokiego napięcia były wymieniane jakieś 3 miesiące temu. Paliwo jest, jakies 15 litrów. Wie może ktoś gdzie dokładnie znajduje sie filtr paliwa.. łatwy jest dostęp ? Może jest zablokowany przez jakieś śmieci ..
Sprawdz czy jest iskra przede wszystkim, posluchaj tez czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka, dolej więcej paliwa.