Zobacz pełną wersję : tempomat
hornichmarcin
16-03-13, 10:27
chcial bym zalozyc tempomat do swojej hondy-jaki tempomat kupic i jak sie zaklada?
mam honde z 2000r 1.4 75km
Tempomat nigdy nie wychodził w 5D. Możesz próbować od Rovera serii 400 ale to podobieństwo takie czegokolwiek innego.
Rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba.
Uniwersalne, Waeco produkuje taki tempomat:
http://www.waeco.com/en/298.php
Jednak ma swoje ograniczenie - musi być elektroniczny pedał gazu (a w 5D mamy mechaniczny) no i ta cena.....http://www.sklep.elcamp.pl/tempomat-z-ogranicznikiem-predkosci-waeco-magicspeed-ms-880.html
Jest jeszcze Waeco-MS50 z opisu wynika że pasuje do każdego auta i sterowanie odbywa się poprzez dodatkową linkę na przepustnicy.
http://www.conrad.pl/Tempomat-Waeco-Magic-Speed-MS-.htm?websale7=conrad&pi=851329
Jednak ma swoje ograniczenie - musi być elektroniczny pedał gazu (a w 5D mamy mechaniczny) no i ta cena.....[
I dzięki bogu, że mechaniczny. Przyajmniej nie ma efektu: : Wcisnął pedał do połowy, więc z powstałego kąt należy otworzyć przepustnice na takie położenie - lejcie wtryski ; ) Po 15 sekudnach ; D
A co z zamontowaniem np. tempomatu od 5g albo od 6g 3D? Temat bardzo interesujący zwłaszcza przed majówka/ wakacjami...
no własnie widziałem ze w roverach wychodziły i tez mnie to kiedys interesowało, bede czekał na dalszy rozwoj informacji:D
Kolega ma tempomat w 5D 1.6 sprowadzonej z Danii. Jak się z nim spotkam to powrzucam foty. Jest zamontowany jako dodatkowy przełącznik zespolony po lewej stronie, obok kierunkowskazów.
Może mieć. Strzelam że to Waeco. W zależności od zestawow można kupic(dokupić) sobie manetkę
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
kamilrojek
16-03-13, 21:36
Jak chciałem dopytać gdzie Wy używacie tempomatu w Polsce? Rozumiem za granicą jak lece po autostradzie to tak, ale w PL jak nie remont to idiota na lewym pasie. Chyba że to tylko gadżet.
hmm...
W nocy na pustej autostradzie...?
W dzień bez autostrady także przydaje się często, oczywiście nie w 5d bo tam go nie ma :) Kiedyś myślałem o przeswapowaniu z V gena. jak leżał u mnie kompletny zestaw, podejrzewam że bez większych problemów da się to dołożyć do 5d ale nie zweryfikowałem tego jeszcze.
podejdzie,tak samo jak i klima od jajka :)
podchodzi z 5g sprzedałem dwa komplety i z tego co wiem jeden lata własnie w 6g.
Tylko ciekawi mnie ile to kosztowało kogoś wysiłku by dostosować klimę do 6g.
Dostosować? Pasuje p&p ale jest jedno ale. Klima od jajka przeważnie jest na gaz r12 który już dawno jest wycofany.
Klepnięte Xperią T
hornichmarcin
17-03-13, 15:33
ja kolego mieszkam w holandi i czesto jezdze 1200km wiec tempomat napewno sie przyda-mam honde civic 1.4 2000r. 75kw trzy dzwi i mysle o zalozeni tempomatu-tylko czy dam rade samemu
Dostosować? Pasuje p&p ale jest jedno ale. Klima od jajka przeważnie jest na gaz r12 który już dawno jest wycofany.
To nie przeszkadza. Tu chodzi o nagrzewnicę,całą tą dmuchawę,kompressor itp. rzeczy. Reszta to niuanse które się bierze juz od angielki czy też EJ :)
To nie przeszkadza. Tu chodzi o nagrzewnicę,całą tą dmuchawę,kompressor itp. rzeczy. Reszta to niuanse które się bierze juz od angielki czy też EJ :)
trochę odbieglismy od tematu ale klima r12 ma wszystkie połączenia zupełnie inne niz ta na r134a i nic między sobą nie pasuje;] klima 5g <--> 5d pasuje plug and play jesli jest na r134a z 5d jest nawet lepsza bo ma filtr kabinowy.
O tempomacie Panowie piszemy, o tempomacie..... :p
A mamy dostęp do kogos kto to zamontowal i napisze jak to dziala i czy ciężko jest zalozyc?:) W zasadzie tempomat mi niepotrzebny, ale to dodatkowa rzecz w samochodzie a to lubie :)
Jeśli chodzi o montaż to jakiejś wielkiej filozofii tu nie widzę jeśli chodzi o urządzenie Waeco-MS50
Tu jest opis http://www.my-caravanning.com/pl/produkty/bezpieczenstwo/MS-50/397
a jak montować tu: http://www.waeco.com/tmp/MS-50_EB_10S_02.pdf
Zestaw jest dość prosty składa się z centralki sterującej (podpiany zasilanie, czujnik prędkości, światło stop i sprzęgło), 3 przyciskowego pilota sterowania, pompki ciśnieniowej która steruje przepustnicą.
Zasada działania nie jest też jakoś skomplikowana. Jedziemy z jakąś prędkością np 80km/h, naciskamy przycisk tempomatu - poprzez pompkę ciśnieniową która ciągnie linkę - ustawienie blokuje się w danym położeniu. Naciskamy przycisk zwiększający prędkość - pompka większa ciśnienie, ciągnąć odrobinę linkę a tym samym otwiera nieco przepustnicę, przyspiszamy do ponownego ustabilizowania się prędkości. Naciskamy hamulec - ustawienie się dezaktywuje.
Można też nacisnąc przycisk RES i auto będzie powoli przyspieszać aż do osiągnięcia wcześniej ustalonej prędkości - wspomniane 80km/h
Tyle.
Wolałbym jednak tempomat z V gen'a.
A mamy dostęp do kogos kto to zamontowal i napisze jak to dziala i czy ciężko jest zalozyc?:) W zasadzie tempomat mi niepotrzebny, ale to dodatkowa rzecz w samochodzie a to lubie :)
mam tak samo, taki troche gadzeciarz:D interesuje mnie czy kots to montował juz w 5D, ktos z forum?(macie tyle pomysłow na hondy i tyle gadzetow i nikt nie pomyslał o tempomacie:D?)
mam tak samo, taki troche gadzeciarz:D interesuje mnie czy kots to montował juz w 5D, ktos z forum?(macie tyle pomysłow na hondy i tyle gadzetow i nikt nie pomyslał o tempomacie:D?)
Na ile mi wiadomo to nikt, nawet na brytyjskim civic5.com nie widziałem żeby ktoś miał.
Wysyłane z mojego GT-P7320 za pomocą Tapatalk 2
http://allegro.pl/czesci-honda-civic-3d-92-95-tempomat-szczecin-i3064947662.html
QUOTE[=MikeFoto;1917111]Na ile mi wiadomo to nikt, nawet na brytyjskim civic5.com nie widziałem żeby ktoś miał.QUOTE]
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1926501.html
ostatni post
chyba post gościa od nas z forum któremu sprzedałem ten tempomat za grosze. nie pamiętam nicka, bo sam jestem ciekaw jak to ogarną. ogólnie instalacja tempomatu jest banalna i zasada działania też. jedynie trochę kabli jest do łączenia żeby to dzialało.
Masz do niego jakieś namiary? Fajna rzecz ale 300zł za części + zamontowanie to chyba gra nie warta świeczki...
Może tempomat w 5D był opcjonalny przy zakupie. U mnie przy kierownicy jest miejsce na zamontowanie przycisków tempomatu.
Kiedyś widziałem na allegro był zestaw do sprzedania za bodajże 300 i do civica ale nie było zdjęć jak to wygląda.
Tak się zastanawiam czy nie lepiej byłoby zamontować tempomat z accorda 5g?
Może tempomat w 5D był opcjonalny przy zakupie. U mnie przy kierownicy jest miejsce na zamontowanie przycisków tempomatu.
Skąd masz takie informacje? Z broszur salonowych to wogólnie nie wynika, brak jakiegokolwiek wspomnienia o tempomacie nawet w przypadku wyposażenia dodatkowego za dopłatą.
Spotkałem się jedynie z przyciskiem z oznaczeniem tempomatu pasującego w miejsce gdzie jest dimmer i spryskiwacz reflektorów - ale to jedynie w przypadku Rover'a (serii 400)
Marcin2000
11-04-13, 13:12
chcial bym zalozyc tempomat do swojej hondy-jaki tempomat kupic i jak sie zaklada?
mam honde z 2000r 1.4 75km a nie myślałeś skoro masz hondę z 2000r by najpierw zlecić wyjęcie przewężki z kanału dolotowego kolektora, oddławić auto i zyskać dodatkowe 15 kucy w silniku??? Bo je tam chyba masz...
Skąd masz takie informacje?
wnioskuję to jedynie po zaślepce po prawej stronie przy kierownicy. accord ma w tym samym miejscu przycisku tempomatu.
To niestety jesteś w blędzie
a tak jak mike napisal z rovera po drobnych modyfikacjach nie podejdzie? bo widziałem to w roverach a przeciez to ogolnie kasta zaprzyjazniona(wiem ze tylko wyglad ale moze cos w srodku tez pasuje)
A to nie przypadkiem zaslepka od tego śrub mocujących poduszkę?
a tak jak mike napisal z rovera po drobnych modyfikacjach nie podejdzie? bo widziałem to w roverach a przeciez to ogolnie kasta zaprzyjazniona(wiem ze tylko wyglad ale moze cos w srodku tez pasuje)
może i zewnętrznie tak, ale jeśli chodzi o silnik to raczej inaczej, choć zawsze można coś pomodzić :)
A to nie przypadkiem zaslepka od tego śrub mocujących poduszkę?
Wydaje mi się że nie. Trzeba by zapytać jakiegoś handlarza lub kogoś kto ma taką kierownicę.
Ta kierownica chyba jest taka sama jak w civicu:
http://allegro.pl/honda-accord-v-2-2-kierownica-i3096170841.html
jest civic z tempomatem, wprawdzie to 4d ale widać trochę jak to wygląda.
http://otomoto.pl/honda-civic-honda-civic-1-6-klima-polecam-C28633361.html
Ta kierownica chyba jest taka sama jak w civicu:
http://allegro.pl/honda-accord-v-2-2...096170841.html
Ciekawe czy wieloklin pasuje.
Zresztą przyciski to najmniejszy problem. Bo poza przyciskiem trzeba jeszcze mieć: sterownik, pedały z czujnikami, serwo podciśnieniowe.
Na tą chwilę najrozsądniejszą opcją wydaje się być zestaw Waeco MS50 za 500zł nowy. Wszystko powyższe w komplecie (http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=851329&utm_source=Nokaut&utm_medium=Price_comparison&utm_campaign=851329_Nokaut#nclid=03111f1e70771ea50 58f124a37de72a4)
Ja zakładałem sam do ek4 od civica jakiegoś v gen, wszystko działa jak najbardziej poprawnie i jest to naprawdę proste do zrobienia, jedynie co to trzeba mieś wszystko wyciągnięte z samochodu z tempomatem, żeby nie było później problemów, że czegoś brakuje... mi zajęło wszystko jakieś 3 dni po jakieś 6 godzin pracy... z tym, że jednak musiałem wiele pokombinować, dlatego że tempomat był z Vgen, a ja posiadam VIgen, ogólnie ciężko dostać takie coś od VIgen. dlatego zdecydowałem się na to od Vgen... jakoś dało radę...
Może zrobisz jakąś foto - instrukcje / poradnik jak to zrobić?
Fajnie byłoby gdyby ktoś to ogarnął. Można zaadaptować przycisk od tempomatu rovera. Czy taśma z V gena bedzie pasowała do VI? I czy pedały (jakkolwiek to brzmi) też? Przy odrobinie szczęścia wyglądałoby to jak oryginał. Miałem teraz przez tydzień kierownicę od accorda V gen, bo moja była w bmcustoms - była to wersja z tempomatem. Musiałby się tylko wypowiedzieć ktoś kto ogarnia elektrykę i ktoś kto zna sposób działania tego tempomatu. Czy jego się dołącza do linki od przepustnicy?
tylko że od rovera potrzebujesz przyciski z kierownicy a nie wiem czy na standardowej taśmie ci się uda. Ja mimo wszystko wolalbym zainwestowac jednak w ten tempomat Waeco.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Nie nie kolego. Przyciski przy kierownicy pasują z Hondy Accord V gen, pisałem wyżej że miałem taką kierownicę przez tydzień, jest ona taka sama jak w naszych Hondach. A jeśli chodzi o przycisk z rovera to ja miałem na myśli ten, który wchodzi tam gdzie powinien być przycisk do spryskiwaczy reflektorów. On pełni rolę jak podejrzewam - takiego "głownego" włącznika tempomatu - http://allegro.pl/przelacznik-tempomatu-tempomat-rover-400-i3116953960.html. Jeśli taśma srs z v gen pasuje do naszych, to zakładając ją od wersji z tempomatem mamy połączenie kierownicy i przycisk od włączania tempomatu tak jakby w oryginale (ten z rovera) Co do reszty się nie wypowiem. Co o tym myślicie?
Mike, to serwo podciśnieniowe to co to jest?:)
Ja na sam początek w ogóle nic nie montowałem na kierownicy, wymieniłem pedały, dołożyłem nastawnik, wcisnąłem sterownik, kilka kabli, a przełącznik z kierownicy wisiał na kablach, to było na poczet testu... później dokleiłem na poxipol przyciski z korpusem do kierownicy nie przystosowanej do montażu przełączników, a taśma zwijacza po rozebraniu okazało się że ma 5 żył, tylko nie ma wyjść po wsuwanych, a włącznika głównego nie trzeba montować...
W avatarze mam zdjęcie z zamontowanym nastawnikiem od ej1
Hej.
Czy ktoś już coś robił w sprawie tempomatu w 5D?
Poszukuje pedałów z czujnikiem jakoś nie mogę znaleźć.
Znalazłem coś takiego: [DIY] Cruise control into 96-00 6th Gen CX/DX civic (http://honda-tech.com/showthread.php?t=3169973)
Ale nie wiem czy u nas możemy się wzorować na CX/DX;/
cx dx to oznaczenie wersji wyposażenia civica na USA
Jeśli tempomat to trzeba szukać zestawu z Vgen'a i na pewno nie obeszłoby sie bez jakiś małych przeróbek
raczej nie ma różnicy w VI jest naciąg przez gruszkę chyba na podciśnienie w Vg elektrycznie, ale tak jak mówi Łukasz łatwiejszy będzie do zamontowania ten z 5g
bartek1706
11-01-14, 10:24
Mam cały komplet z 5G jakbyś był zainteresowany. Miałem wkładać do siebie, ale nie mam już miejsca na guzik (wisi gdzieś z Rovera na allegro w miejscu na spryski)
Super napisz na priv bo właśnie szukam całego kompletu:) Oby działał.
Mocowanie pedałów jest chyba identyczne.
Komputer chyba można przykręcić gdzie się da.
Pytanie jest jedno. Jak zamontować gruszkę i gdzie?
bartek1706
11-01-14, 11:34
Chodzi Ci o serwo pod maską? Jak chciałem swapować do mojego poprzedniego 5G to pasowało idealnie, do 5D nie próbowałem, a moja teraz stoi u blacharza. Zaraz poślę PW ;)
Jak wygląda wycięcie otworu w ścianie grodziowej? czy jest z tym duży problem?
ale po co ? od strony pasażera jest jedna taka mała zaślepka okrągła i tam możesz przzepuścić kable.
Po to by przepuścić linkę od serwo do gazu?
Jeśli chodzi o tempomat z Rovera 400.
Nie jest on zrobiony jak w civicu, nie jest na linkę.
Tempomat w Roverze jest w pełni elektroniczny działający na podciśnieniu (pompka) i gruszce która jest przykręcona do przepustnicy.
Sterowanie odbywa się poprzez sterownik który odczytuje prędkość z czujnika w skrzyni (ten sam który podaje prędkość na zegary).
Jedyny problem jaki widzę to sygnał prędkości. W Roverze mam tak że póki prędkość nie przekroczy bodajże 70km/h tempomat nie będzie działał. Do tego układ działa tak że utrzymuje zadaną prędkość a nie zadane otwarcie przepustnicy. Tak więc jadąc pod górkę mam tą samą prędkość co z niej zjeżdżając.
Czy ktoś coś wymodził z tym tempomatem Waeco? Czy da radę go podpiąć pod fabryczny czujnik prędkości?
Czy ktoś coś wymodził z tym tempomatem Waeco? Czy da radę go podpiąć pod fabryczny czujnik prędkości?
Da sie go podpiąc tylko trzeba go skalibrować.
Ale najpierw trzeba Waeco kupić ;)
Pewnie ze sie da ja właśnie mam MS50 Waeco a kalibracja to przeciecie tylko jednego kabelka na module sterującym.
Pewnie ze sie da ja właśnie mam MS50 Waeco a kalibracja to przeciecie tylko jednego kabelka na module sterującym.Możesz napisać coś więcej, jak się sprawuje, dużo jest zabawy z montażem? Dużo jeżdżę autostradami i w sumie taki tempomat by się przydał. Tempomat ustawia obroty czy zczytuje prędkość samochdu i stara się utrzymać zadaną
dzial ok Czyta oryginalna prędkość która idzie do kompa i pilnuje prędkości nie obrotów zakładał mi elektryk przez cały dzień ale da rade szybciej jesli szybciej znajdziwsz kabelek podający prędkość bo to zabrało kupę czasu. jest wszystko według instrukcji montażu zero odstępstw wiec spoko
dzial ok Czyta oryginalna prędkość która idzie do kompa i pilnuje prędkości nie obrotów zakładał mi elektryk przez cały dzień ale da rade szybciej jesli szybciej znajdziwsz kabelek podający prędkość bo to zabrało kupę czasu. jest wszystko według instrukcji montażu zero odstępstw wiec spoko
Wyciągasz zegary, wyciągasz wtyczkę z prawej strony i podpinasz pod pomarańczowy przewód.
To VSS czyli czujnik drogi ktory idzie do licznika i pokazuje prędkośc.
http://i.imgur.com/jP4x3.jpg
ja mam akurat podpięte pod kabelek który wchodzi do kompa niebiesko biały jeśli dobrze pamiętam ale jak widać można było szybciej
Ciągnąc temapt tempomatu. Czy ktoś z was montował tempomat z V do VI? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1926501.html
Na olx jest ogłoszenie, za 200zł graty, ktoś z was ma praktyczne doświadczenie? Jak kupię, czy jest w stanie pomóc praktyczną wiedzą? :)
Chciałem go kupić jak cena była 100zł, po moim mailu podniósł się o 100zł i olałem temat. Lepszym rozwiązaniem będzie tempomat z Omegi. Linka jest podłączana pod linkę w komorze silnika, nie trzeba ingerować w pedały.
Chciałem go kupić jak cena była 100zł, po moim mailu podniósł się o 100zł i olałem temat. Lepszym rozwiązaniem będzie tempomat z Omegi. Linka jest podłączana pod linkę w komorze silnika, nie trzeba ingerować w pedały.Coś ty mu napisał, że cenę podbił o 100%? Ja to obserwuję od jakiegoś czasu, ale 100zł nie widzialem. Już jeden taki rok temu był na olx, ale cena była wysoka i w końcu trafił na złom... Inna sprawa, że tutaj teroretycznie mamy wszystko plug&play, a z omegi to jak się domyślalm trzeba dlubać jeszcze coś ze sterowaniem i miejsce znaleźć. W Katowicach jest jakiś uniwersalny z manetką, ale cena też trochę chora jak za stare graty, tyle że sterowanie lepsze niż w ms50. Jak zobaczyłem tę mydelniczkę u kolegi na zdjęciu, to mi się odechciało tempomatu.
Swoją drogą taka refleksja mnie naszła, że użytkownicy hond mają czasami za duże ciśnienie, na jakieś stare graty i mamy później chore ceny typu cupholder za 200zł, albo włacznki za 100zł. Jeżdżą potem takie hondy wyposażone we wszystkie możliwe dodatki, a blacharka leży i kwiczy, że już nie wspomnę o stanie technicznym...
A propos tempomatów, to jest jeszcze coś takiego retro jak nasze samochody, a nawet bardziej... działa chyba na zasadzie blokowania linki gazu w określonym położeniu, regulacja poprzez śrubę? http://www.conrad.com/ce/en/product/880086/Dynad-Eagle-Retrofit-Cruise-Control Teoretycznie można by to było rozkręcić i gdzieś wkompomonać ;)
pzdr zwiekszylem cene bo przerazila mnie cala akcja z demontarzem dzien jak nic stracony rozumiesz
Zablokuj użytkownika
Sam rozumiesz...
Sam rozumiesz...
Sorry za OT, ale niektórzy są *****iści - chciałem kupić wygłuszenie na nogi (z rovera), dzwonię do gościa żeby zrobił ze dwa zdjęcia, bo nie chcę totalnego syfu. Na to koleś: "Śnieg pada, gdzie ja będę wychodził zdjęcia tera robić? Jak pan chcesz to mogę wysłać i tyle."
A co powiecie nt. tego linka, który wkleił arthi?
To rzeczywiście tak działa? (adaptacja to drugorzędna sprawa, choć też warto rozkminić)
W "maluchu" tez byly tempomaty ktore blokowaly linke gazu i juz;-)
http://forums.motorhomefacts.com/30-parts-accessories/43726-eagle-economic-cruise-control.html
https://www.youtube.com/watch?v=UdHLlRZqSs4
Ogólnie masakra pod względem estetyki, choć nie wiem czy biorąc pod uwage ekonomię, z racji tego, że nie stara się utrzymywać za wszelką cenę zadanej prędkości, takie rozwiąazanie nie jest oszczędniejsze.
Sam rozumiesz... No trochę tam ma rozbierania, trzeba przyznać.
http://www.ultimatecarpage.com/forum/showthread.php?t=32672
Coś się koledze zacinało w tym pseudo tempomacie :)
http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic.php?f=5&t=7271
http://www.yarisclub.com/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=149
http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=24361&start=100
http://3-liter.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3825&start=330
A propos tempomatów, to jest jeszcze coś takiego retro jak nasze samochody, a nawet bardziej... działa chyba na zasadzie blokowania linki gazu w określonym położeniu, regulacja poprzez śrubę? http://www.conrad.com/ce/en/product/...Cruise-Control Teoretycznie można by to było rozkręcić i gdzieś wkompomonaćJa bym się bał takie coś podłączyć do auta.
Chciałem go kupić jak cena była 100zł, po moim mailu podniósł się o 100zł i olałem temat.
To ten?
http://olx.pl/oferta/tempomat-wlacznik-sterowanie-honda-civic-91-95-komplet-CID5-IDehDBH.html#a26329a765
To powinno pasować z tym że tylko do przedlifta bo miały taką samą taśmę kierownicy w polifcie ją zmieniono
kaczka208D
15-03-16, 09:17
Chciałem go kupić jak cena była 100zł, po moim mailu podniósł się o 100zł i olałem temat. Lepszym rozwiązaniem będzie tempomat z Omegi. Linka jest podłączana pod linkę w komorze silnika, nie trzeba ingerować w pedały.
200zl za pelen komplet to i tak mega tanio. Wiesz ile elementow wchodzi w skald tego ? :P
Sam chcialem to brac, ale mam wazniejsze wydatki przy aucie.
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
To powinno pasować z tym że tylko do przedlifta bo miały taką samą taśmę kierownicy w polifcie ją zmieniono
Przed i polift ma tą samą taśmę.
To powinno pasować z tym że tylko do przedlifta bo miały taką samą taśmę kierownicy w polifcie ją zmieniono
Masz rację, i jej nie masz :)
Przed i polift ma tą samą taśmę.
Nie masz racji, i ją masz :)
Pierwsze przedlifty z 95r tego co wiem miały taką samą taśmę jak w V gen, wystarczy popatrzeć na serwisowy manual przed i polifta.
Trochę to pogmatwane, do mojej Hondy kupowałem wszystko co związane z poduszkami od wersji MB1 96r oraz z MB2 98r, obydwie wersje miały już takie same taśmy pod kierownicę tak jak pisze MM63 :D
Charakterystyczną cechą tej taśmy z przedlifta 95r jest to że posiada zębatkę pomocną przy centrowaniu taśmy, w kolejnej wersji tego NIE BYŁO.
Wtyczki w poduszkach mają w przedliftach jeden pin więcej w kostce, sterownik SRS również się delikatnie różnił kształtem.
Wskazówką jest to że na poduszkach powietrznych jest jedynie sam napis SRS - w późniejszych autach było 'SRS AIRBAG" - wersja z inną taśmą, i delikatnie inną wiązką poduszek.
Jeżeli macie na poduszkach sam napis "SRS" to wtedy najprawdopodobniej macie możliwość podłączenia tempomatu o którym mowa od kilku postów.
Wrzucam pewne ryciny :)
Różnica taśm:
http://i66.tinypic.com/2hwz4zq.jpg http://i68.tinypic.com/fb93z6.jpg
Różnica sterownika:
http://i67.tinypic.com/2hobdja.jpg http://i64.tinypic.com/293fzmh.jpg
200zl za pelen komplet to i tak mega tanio. Wiesz ile elementow wchodzi w skald tego ? :P
Sam chcialem to brac, ale mam wazniejsze wydatki przy aucie.
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2nie twierdze
ze drogo, ale 200 na gadzet bez gwarancji, ze bedzie dzialal nie wydam. Z reszta za 100bylo wystawione, a nagle sie zrobilo 200. Podziekowalem.
Niech w końcu, jakiś napalony jak szczerbatry na suchary kupi i założy ten tempomat, będę mu szczerze kibicował. Moim zdaniem taśma od poduszki jest koniecza tylko do sterowania tempomatem, więc od biedy można chyba zrobić oddzielną wiązkę... zostawić starą.
Cena jest jak dla mnie z d.... ale już pisałem jaki jest problem z hondami, więc nie będę się powtarzał. Bez odpowiedniej wiedzy, wilu godzin straconych na montażu to tylko bezwartościowe graty, na które nie mamy gwarancji, że zadziałają.
Taki temat już jest od jakiegoś czasu tylko słabo szukacie ;)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?242547-Tutorial-Tempomat-5g-i-6g
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?255587-Tempomatu-ci%B1g-dalszy
Witam nie będę zakładał nowego tematu. Mam tempomat ms50 waeco magic speed. Pytanie gdzie mam podpiąć siłownik podciśnieniowy pod którą rurkę foto kolektora https://www.szybkiplik.pl/94x4HCsbCd prosił bym o zaznaczenie tej rurki na zdjęciu z góry dziękuje. Civic VI EK3 1.5 D15z6
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.