Zobacz pełną wersję : Kseria w Eg, łapy silnika
Witam, powoli zabieram sie za umocowanie silnika z pod znaku K w budzie Eg. Nie mam zamiaru kupować gotowych łap hasporta czy innej firmy. Nie ma ktoś może jakies dokładnych rysunków, wymiarów, dokładnych zdjec łap?
Chodzi o to że mam darmowe ciecie laserem, jak by sie znalazły wymiary znacznie ułatwiło by mi prace :)
co ty, łapy chcesz laserem wyciąć ? :D
zycze powodzenia... frezarki są potrzebne :)
Po za tym wątpliwe, żeby Ci ktoś podał wymiary, nie którzy na tym zarabiają, niestety.
I pewnie nie laser tylko plazma ;P
radze chłopie zebys sobie odpuścił ten projekt bo raczej sie do niego nie nadajesz z 0 wyobrażnią
W sumie nie powinna mnie dziwic reakcja. Własnie nie wiem kto ma mniej wyobraźni..?
Jak to jest takie trudne dla was do zrozumienia to wycina sie gotowe płytki stalowe laserem poźniej to tylko spawasz, trudne dla was do zrozumienia? Widze że tak.
Temat do zamkniecia, trzeba bedzie nowe wymyśleć :)
widizisz tu gdzieś spawane płytki
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_5_1.jpg
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_6_1.jpg
licze na foto relacje z twojej budowy bedzie sie z czego pośmiać
Płaci się tylko za logo niestety, ale prawdziwe w rzeczywistości jak ktoś ma dostęp do dobrego sprzętu i zna się na rysunku to ogarnie takie coś I nawet to może być wytrzymalsze niż to i mieć wymienne tuleje.
gostom175 ogarnij i pokaz na forum ze się da. spawy można ładnie wyszlifować i nawet nie będzie widać łączeń ;)
wstaw silnik na podnośniku ustaw wysokość pomierz wszystko i ogień :) dla chcącego nic trudnego.
zapraszam do mnie.
możesz sobie pomierzyc wszystko co chcesz i jak chcesz,porobic rysunki itp co prawda zamontowane na aucie ale jest to mozliwe.
Do tego dorzuce Ci jeszcze dokladne zdjecia bo mam.
jesli na tej podstawie uda Ci sie zrobic kopie moich lap to stawiam skrzynke wodki :)
.
jesli na tej podstawie uda Ci sie zrobic kopie moich lap to stawiam skrzynke wodki :)
a ja drugą:D
przecież nie musi zrobic idealnej kopii-wazne by działało i było odpowiednio wytrzymałe.. a niejedno eg/dc jeżdzi na świecie na home made łapach i to nie tylko na codzień ale i w rajdach.. Hsport to nie szczyt swiata...
bedzie gruby projekt
http://importnut.net/civic/mm/mount15.JPG
http://i6.photobucket.com/albums/y235/charboula/ebay999.jpg
przecież nie musi zrobic idealnej kopii-wazne by działało i było odpowiednio wytrzymałe.. a niejedno eg/dc jeżdzi na świecie na home made łapach i to nie tylko na codzień ale i w rajdach.. Hsport to nie szczyt swiata...
z silnkiem z kserii?
bo tam przeswit jest minimalny i kazdy mm sie liczy
szkoda słów - bo i podsuszki zalane klejem (powyżej na foto) do szyb lepiej się czasem sprawdzają niż wkładki czy poliuretany...
EDIT:
z silnkiem z kserii?
bo tam przeswit jest minimalny i kazdy mm sie liczy
wiem - widziałem... widzę na bieżąco w JHM
faktycznie szkoda słów
klej i poliuretan to to samo....
chodziło o wykonanie
szkoda słów - bo i podsuszki zalane klejem (powyżej na foto) do szyb lepiej się czasem sprawdzają niż wkładki czy poliuretany...
EDIT:
wiem - widziałem... widzę na bieżąco w JHM
dlatego chyba szkoda nerwów dla kilkuset zł przy projkcie za kilka kilkanaście tys moim zdaniem
czasem szkoda, czasem nie
szczególnie jak ktoś ma pojecie co robi i maszyny
bo mając odpowiednie narzędzie to większość prac staje się łatwa
w całości tematu chciałem tylko zauważyć, że przesadzacie z tymi podmiechujkami bo akurat w tym temacie da się to zrobić. Nie musi wyglądać jak Hsport a będzie działać...
faktycznie szkoda słów
klej i poliuretan to to samo....
gdzieś napisałem że to samo?
czytasz ze zrozumieniem czy interpretujesz na własne potrzeby?
napisałem, że sie lepiej może sprawdzać (właśnie przerabiałem to w EP3 gdzie wkładki słabo wypadają)
gdzieś napisałem że to samo?
czytasz ze zrozumieniem czy interpretujesz na własne potrzeby?
napisałem, że sie lepiej może sprawdzać (właśnie przerabiałem to w EP3 gdzie wkładki słabo wypadają)
ja napisałem że
ten klej to to samo co te wkładki to i to jest poliuretan
wg mnie to samo -pisze o praktyce (bo przyznaje, że nie wiem jaki jest skład)
szczególnie, że sa rożne twardości poliuretanu oraz że seryjne poduszki wypełnione klejem inaczej się zachowują niż wkładki w tej poduszce
ale to OT już jest...
czasem szkoda, czasem nie
szczególnie jak ktoś ma pojecie co robi i maszyny
bo mając odpowiednie narzędzie to większość prac staje się łatwa
w całości tematu chciałem tylko zauważyć, że przesadzacie z tymi podmiechujkami bo akurat w tym temacie da się to zrobić. Nie musi wyglądać jak Hsport a będzie działać...
moim zdaniem wymagana w tym przypadku precyzja jest zbyt duza zeby zabawa miała sens
wg mnie to samo -pisze o praktyce (bo przyznaje, że nie wiem jaki jest skład)
szczególnie, że sa rożne twardości poliuretanu oraz że seryjne poduszki wypełnione klejem inaczej się zachowują niż wkładki w tej poduszce
ale to OT już jest...
no fakt ale to dalej poliuretan tylko o innej twardosci
moze wypadało by poszukac wkładek twardszych w takim razie a nie stekać ze sa do du**y
może jest go więcej po prostu napchane ?
jak robisz samemu
nie ma nic przeciwko uzywaniu kleju sam mama takie u siebie
ale z drugiej strony nie robie projektu za xx tys.
kolektor tez bediesz sam spawał??
ciekawe jak to sie odbije na wykresie
tnie prosciej juz założyc turbo
albo kompresor do d16 jak ma byc ekonomicznie
bedziesz miał ponad 200km i 250nm wykres prawie jak w N/A i
bez fuszerkii zostanie sporoo forsy na inne rzeczy
najsłabsze wkładki są za twarde (i źle spasowane w mojej opinii już przez producenta.. wolałbym klej który stosowałem i wiem jak jest)
mowa o czerwonych z strongflexa a nie chce wspominać że są żółte...
ale kończmy to bo to temat o łapach
EDIT:
skończ to pie@#$%^&rzenie bo zaczynasz drwić wklejając foty oklejonej poduszki a potem piszesz, że sam takiej używasz...
o spawaniu kolektorów nic nie pisałem, kompresorach i turbo też...
Zwróciłem uwagę, ze łapy można śmiało zrobić i nie trzeba mieć Hsporta
TYLE
od załatania zuzytej mało istotnej bocznej poduszki do stworzenia z niczego całego systemu droga daleka ale życzę powodzenia
Zwróciłem uwagę, ze łapy można śmiało zrobić i nie trzeba mieć Hsporta
TYLE
jak pochwalisz sie jakims projektem z kseria
wykonanych tak jak wyzej wkleiłem
to moze ktoś uwierzy
od załatania zuzytej mało istotnej bocznej poduszki do stworzenia z niczego całego systemu droga daleka ale życzę powodzenia
jak pochwalisz sie jakims projektem z kseria
wykonanych tak jak wyzej wkleiłem
to moze ktoś uwierzy
Niczym się nie będę chwalił. Nie muszę nic nikomu udowadniać.
Jesteś zaje@@#isty, łap się nie da i nie opłaca, temat z poduszkami też opanowałeś zaje@#$iście i po mistrzowsku i dopisz co tam jeszcze chcesz.
Mi się wydaje, że jest to temat do ogarnięcia bo to wszystko robią tylko ludzie za pomocą maszyn jak ktoś ma do nich dostep to warto spróbować :D 3 mam kciuki
Mając wzór i odpowiednią maszynę/maszyny da radę ogarnać idealne kopie, jeszcze 4-5 lat temu dałbym radę napisać program i zrobić takie elementy tam gdzie robiłem. Jeśli jest bardzo mało miejsca to nie bawiłbym się w ustawianie silnika i mierzenie, tylko szukałbym wzoru i kopiował.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8108-EJ2-Civic-From-Hell/page3 może ten temat coś odrobine pomoże ;)
Tak czytam temat od samego poczatku:)
zapraszam do mnie.
możesz sobie pomierzyc wszystko co chcesz i jak chcesz,porobic rysunki itp co prawda zamontowane na aucie ale jest to mozliwe.
Do tego dorzuce Ci jeszcze dokladne zdjecia bo mam.
jesli na tej podstawie uda Ci sie zrobic kopie moich lap to stawiam skrzynke wodki :)
Trzymam za słowo :)
Dziś juz udało sie troche udstawic. Miska nie odstaje, maska sie zamyka, kat niby ten sam, pól oski pasują idealnie. Także można spawać.... :) Wszystko idzie w dobrym kierunku. Myśle że temat jest bez problemu do osiągniecia ale nie kazdy ma wyobraźnie i wiedze jak to sie robi.
powiedz cos wiecej co udalo Ci sie zrobic bo nie bardzo rozumiem ?
miska nie odstaje od czego ?
kat niby ten sam ? co masz na mysli ?
poloski pasuje ale od czego te poloski ?
co chcesz spawac teraz ?
wlozyles silnik do budy bez łap i teraz chcesz je spawac tak ?
pokaz jakies zdjecia jak to wyglada.
odrazu mowie; nie kpie, nie drwie, nie ironizuje i nie robie sobie zartow - poprostu jestem ciekaw.
Powiem tak, wszystko robią ludzie i wszystko jest do wykonania.
łącznie z łapami, ale jeśli ktoś pisze, podajcie wymiary, sam sobie zrobie, to z góry wiem ze jest to skazane na niepowodzenie... Ludzie na tym zarabiają, napędzają się nawzajem, musieli wlozyc duzo pracy na dziendobry żeby potem móc sprzedawać gotowe produkty, jest to możliwe.
Zyczę powodzenia - nie ironizuję ;)
łap laserem nie wytniesz, to nieco bardziej skomplikowany proces technologiczny moim zdaniem.
nie odzywaj sie nie znasz sie wycinasz zaginasz i jezdzisz
nie odzywaj sie nie znasz sie wycinasz zaginasz i jezdzisz
dokładnie każdy wygodny jest woli płacić kokosy by mieć markowe a i tak chiny to robią, i płaci się tylko za LOGO.
weśmy nawet kolektory 4-2-1 każdy zachwycony ze pasuje idealnie, a tak naprawdę wisi pod autem i jest najniższym punktem. , każdy odcinek 2-1 przerabiałem bo wysiał za nisko i obniżał cały wydech każdy trzeba było podnieść do góry bliżej miski w oem miejsce.
także rób śmiało i pokaz ze się da!
nie odzywaj sie nie znasz sie wycinasz zaginasz i jezdzisz
kultury troche ;)
dokładnie każdy wygodny jest woli płacić kokosy by mieć markowe a i tak chiny to robią, i płaci się tylko za LOGO.
weśmy nawet kolektory 4-2-1 każdy zachwycony ze pasuje idealnie, a tak naprawdę wisi pod autem i jest najniższym punktem. , każdy odcinek 2-1 przerabiałem bo wysiał za nisko i obniżał cały wydech każdy trzeba było podnieść do góry bliżej miski w oem miejsce.
także rób śmiało i pokaz ze się da!
nie jestem tego zdania, ale kolektor 4-2-1 po przeróbkach jak skracanie i obróbka flanszy głowicy robi się całkiem przyjemnym kolektorem. ;) który wychodzi taniej niż kupno spawanego od podstaw.
kultury troche ;)
nie jestem tego zdania, ale kolektor 4-2-1 po przeróbkach jak skracanie i obróbka flanszy głowicy robi się całkiem przyjemnym kolektorem. ;) który wychodzi taniej niż kupno spawanego od podstaw.
a ja tam wolę jak ktoś sam wyspawa np Twinscroll wiem, że tego typu wydechy robi się pod turbo ale są mega *****iste
a ja tam wolę jak ktoś sam wyspawa np Twinscroll wiem, że tego typu wydechy robi się pod turbo ale są mega *****iste
ale ja nie powiedzialem ze ja nie wole...
choruję na bisimoto, ale 1500zł za kolektor + wysyłka ze stanów to póki co dla mnie za duże koszta, a przerobiony chińczyk wychodzi okolo 400zł ;)
Swoją drogą, małe ot.
radze chłopie zebys sobie odpuścił ten projekt bo raczej sie do niego nie nadajesz z 0 wyobrażnią
widizisz tu gdzieś spawane płytki
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_5_1.jpg
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_6_1.jpg
licze na foto relacje z twojej budowy bedzie sie z czego pośmiać
nie odzywaj sie nie znasz sie wycinasz zaginasz i jezdzisz
kultury troche ;)
to była ironia
przedtsawiłem juz jak to bedzie wyglądać
http://i357.photobucket.com/albums/oo17/Orangealpine/IMG_0625.jpg prawie jak oryginał http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg3_1.jpg
bunkerites
16-03-13, 20:20
Jako spawacz zapytam sie co to za lipna spoina?
Jako spawacz zapytam sie co to za lipna spoina?
hahahaha padłem ^^
I to jeszcze migiem?
powiedz cos wiecej co udalo Ci sie zrobic bo nie bardzo rozumiem ?
miska nie odstaje od czego ?
kat niby ten sam ? co masz na mysli ?
poloski pasuje ale od czego te poloski ?
co chcesz spawac teraz ?
wlozyles silnik do budy bez łap i teraz chcesz je spawac tak ?
pokaz jakies zdjecia jak to wyglada.
odrazu mowie; nie kpie, nie drwie, nie ironizuje i nie robie sobie zartow - poprostu jestem ciekaw.
Najniższym punktem jest mocowanie ławy do karoseri samochodu ten punkt brałem jak wymiar pod miske oleju. Miska nie odstaje dzieki temu zbyt nisko (jak to jest chyba w hasportach?), jest na poziomie podwozia. Martwiłem się że bedzie mi górna rolka o maske wadzić ale zostało około 4-5 mm luzu.
Tak, na poczatku został wsadzony sam silnik w komore, został ustawiony zablokowany i robiliśmy łapy. Udało się dziś zrobić wszystkie trzy, także silnik juz wisi o własnych siłach :) Teraz trzeba wyciągnąć silnik odkrecic łapy i je dokładnie pospawać i zadbać troche o estetyke.
Ogólnie łapy nie przypominają hasporta ani nic innego, pomysł moj nie wzorowany na niczym.
Zdjęc chyba nie bede wrzucał bo baalgan robimy w tym temacie.
Noto silnik jest bardzo wysoko w takim razie. Jakie polosie zamierzasz wsadzic ?
O wspomaganiu niema juz mowy.
Dziwi mnie tylko ze udalo sie go tak osadzic ze miska jest na wysokosci podwozia i maska sie domyka,
Tak jakby sie troche splaszczyl ten silnik.... No ale widocznie jest to mozliwe.
Wyslij kilka zdjec na maila co ?
Podesle Ci na PW adres
chyba kolega się wstydzi pochwalić tym co stworzył
opatentował jakieś rewolucyjne rozwiązanie miska wysoko i maska sie domyka
zupełnie poważnie sugeruje żebys sie zgłosił do HASPORTA czeka tam na ciebie duża kasa amerykańskie barany wcześniej na to nie wpadły
wiele osób sporo by zapłaciło zeby dostać takie magiczne łapy
Noto silnik jest bardzo wysoko w takim razie. Jakie polosie zamierzasz wsadzic ?
O wspomaganiu niema juz mowy.
Dziwi mnie tylko ze udalo sie go tak osadzic ze miska jest na wysokosci podwozia i maska sie domyka,
Tak jakby sie troche splaszczyl ten silnik.... No ale widocznie jest to mozliwe.
Wyslij kilka zdjec na maila co ?
Podesle Ci na PW adres
Wspomaganie jest załozone, maglownica strasznie denerwowała ale uda sie z nią dojsc do ładu. Pompka od wspomagania jest załozona na miejscu klimatyzacji, mocnowanie trzeba bylo przerobić oczywiscie. Poloski są seryjne od k serii.
Zdjecia moge wstawić ale jak łapy beda skonczone.
nie wiem jakim cudem to sie udalo zrobic....
miska na wysokosci podwozia, wsadzona klima i maska sie domyka.
masz to nadal na aucie wszystko silnik skrzynie itp ? to wez cyknij jedno zdjecia byle jakie i wrzuc
cokolwiek nie musi byc ladne bo przeciez prace trwaja.
pompka od wspomagania na miejscu klimatyzacji ciekawe.
nie mow ze seryjne polosie pasuja ?
wrzuc koniecznie zdjecie
Seryjne nie, kwestia zabawy z przegubami.
Ale na długość pasują.
wrzucisz jedno byle jakie zdjecie ? zeby bylo widac ze silnik jest w budzie i ze klima zalozona ???
klimy nie ma skoro tam wspomaganie jest czyli pierwsza ofiara
tej tęgiej modyfikacji, musiał by kupić customowe przewody, chyba że własne wydzierga
jestem ciekaw kąta na pół osiach i ile wytrzymają jesli w ogóle uda sie to poskładać
akurat to ze niema klimy to maly problem. ja u siebie tez niemam i nie narzekam
Dwa mocowania seryjne zostały usniete, jedne od skrzyni (wiadomo dlaczego) drugie od tej strony.
tam gdzie musiałem wiercic zgrzewy oczywiscie tych otworów poxniej nie bedzie.
http://www53.zippyshare.com/v/35121961/file.html
Mocowanie wykorzystałem z tej strony i wyglada to tak
http://www34.zippyshare.com/v/30285343/file.html
Miałem orginalne mocowanie od ep3 i udało mi sie to wykorzystac. Łapa od skrzyni wygląda tak.
http://www21.zippyshare.com/v/92688096/file.html
Tam gdzie śruby wchodzą w podłużnice sa wypalone otwory palnikiem a do blachy zostały przyspawane nakretki o twardości 10.9, śruby także takiej twardosci. Blacha zostanie dokładnie przyspawana do podłużnicy.
Póloski wygladają tak, kąta chyba lepszego nie da sie zrobić, załamanie nie jest wieksze niż 5 stopni
http://www4.zippyshare.com/v/80817046/file.html
Całość póki co wygląda jakos tak...
http://www42.zippyshare.com/v/22963404/file.html
http://www9.zippyshare.com/v/38570289/file.html
http://www4.zippyshare.com/v/25513281/file.html
Oczywiscie duzo jeszcze do poprawy, tylnia łapa sie robi-wymiary są juz złapane tylko trzeba wzmocnić.
jakosc słaba, lepszej nie bedzie.
Dwa mocowania seryjne zostały usniete, jedne od skrzyni (wiadomo dlaczego) drugie od tej strony.
tam gdzie musiałem wiercic zgrzewy oczywiscie tych otworów poxniej nie bedzie.
http://www53.zippyshare.com/v/35121961/file.html
Mocowanie wykorzystałem z tej strony i wyglada to tak
http://www34.zippyshare.com/v/30285343/file.html
Miałem orginalne mocowanie od ep3 i udało mi sie to wykorzystac. Łapa od skrzyni wygląda tak.
http://www21.zippyshare.com/v/92688096/file.html
Tam gdzie śruby wchodzą w podłużnice sa wypalone otwory palnikiem a do blachy zostały przyspawane nakretki o twardości 10.9, śruby także takiej twardosci. Blacha zostanie dokładnie przyspawana do podłużnicy.
Póloski wygladają tak, kąta chyba lepszego nie da sie zrobić, załamanie nie jest wieksze niż 5 stopni
http://www4.zippyshare.com/v/80817046/file.html
Całość póki co wygląda jakos tak...
http://www42.zippyshare.com/v/22963404/file.html
http://www9.zippyshare.com/v/38570289/file.html
http://www4.zippyshare.com/v/25513281/file.html
Oczywiscie duzo jeszcze do poprawy, tylnia łapa sie robi-wymiary są juz złapane tylko trzeba wzmocnić.
jakosc słaba, lepszej nie bedzie.
z półosiami jest zabawa z przegubami a poza tym gra :)
w tym temacie masz też fotki-może coś pomóc, pozmieniać http://www.jhm.com.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=1301&start=80
prawą łapę można by wzmocnić "zamykając" trójkąt...
powodzenia
Elegancko, powodzenia. Ciekawe co reaktor teraz wymysli zeby wysmiac projekt..
Michalll_1991
17-03-13, 15:08
rozumiem, że ten silnik tak pochylony do tyłu bo tylnej łapy nie ma ? nie wiem bo nigdy nie zglebalem sie w K w V gen.
ja bym inaczej zrobił z łapami. zostawiłbym łapę od kierowcy i do niej i do podłużnicy przykręcił łapę silnika żeby było bezinwazyjnie, drugi bok też bym kminił przykręcany.
Jak ogarnąłeś pochylenie silnika przód tył i na boki ?
prawą łapę można by wzmocnić "zamykając" trójkąt...
powodzenia
Tak własnie mam zamiar zrobić:)
Wszelkie ustawienia silnika byly robione metodą prób i błedów, kat silnika zostanie raczej taki jak jest teraz, może minimalnie sie wyprostuje. Na zdjeciu rzeczywiscei widac ze silnik strasznie lezy, ale w rzeczywistosci nie jest tak źle.
Własnie dzieki pochyleniu udało mi sie zmieścic z nim w komorze.
Zwracałem także uwage na przednia oś samochodu i starałem sie silnik montowac tak aby lezał na osi przedniej a nie przed nia jak to jest w wielu firmowych łapach. Dzieki temu tylnia oś nie bedzie odelzona.
mówiłem ze będzie zabawnie
Elegancko, powodzenia. Ciekawe co reaktor teraz wymysli zeby wysmiac projekt..
leżącego silnika nie brałem pod uwagę faktycznie
ahaha
Cofam to co powiedziałem o braku wyobrażni
daje puchar
http://s1.fbcdn.pl/1/clubs/63951/data/images/n/puchar.gif
siekawe czy konstruktorzy silnika przewidzieli że nad wisłą przyjdzie mu działać w takiej pozycji
zawsze może zrobić z tyłu terenówke i się wypoziomuje :D
Jestem ciekawy procedury sprawdzania poziomu oleju:)
na chwile obecna niema prawa to jezdzic ale dopinguje i czekam na efekt koncowy.
Widze ze kolega strasznie zielony w temacie a szczeka jak mały piesek.
Tak jak juz pisałem jest jeszcze kilka spraw do poprawek. K seria zawsze stoi pod katem (nie jak b czy d w pionie). Pompa oleju ma ssak zawsze na środku miski olejowej także ze smarowaniem nie bedzie najmniejszego problemu.
Reaktor Ciebie widze że to poprostu przerasta, potrafisz duzo pisać i wklejać łądne zdjecia ale w temacie nic konkretnego nie napiszesz. Tylko go bałąganisz.
Napisałeś na samym poczatku ze brak mi wyobraźni, po czym to stwierdziles? Po jednym poscie? Zwroty do innych formowiczow pisze sie z duzej litery. Nie mam zamiaru Ciebie pouczac tylko zwracam uwage na to jakie masz podejscie do innych na forum.
Nie chcem dalej kontynuowac bo znam takich i wiem że takiego nie przegadasz takze odemnie tyle.
Dla zainteresowanych zdjecia gotowych łap wkleje za jakis czas.
pozdrawiam
na chwile obecna niema prawa to jezdzic ale dopinguje i czekam na efekt koncowy.
co masz na mysli?
masz 6lat ze sie obrażasz ?
takich jak moja opinia będzie duzo wiecej i pewnie bardziej radykalnych wiec jak nie chcesz go trzymac w szopie to radził bym sie przyzwyczaić
pokaż że sie da zrób z 10k km nic sie nie rozpadnie to wtedy sie zamkne na razie to wyglada komicznie
taka prowizorka nigdy sie nie sprawdza na dłuższa mete
moim zdaniem nie ma mozliwosci zamontowania silnika tak wysoko aby "konczyl sie" na wysokosci podwozia do tego pasowaly seryjne polosie (nawet po przrobce) przy tym dzialalo wspomaganie i maska sie domykala bez ciecia. No moze z polosiami sie uda ale z reszta moze nie byc tak latwo.
po za tym na fotach silnik jest krzywo ale okej to wina brakujacej jednej łapy i teraz pytanie jak zamierzach go wyprostowac aby byl w prawidlowej pozycji jak juz przyspawales mocowania do scian komory silnikowej ?
oraz drugie pytanie; uwazasz ze spawanie mocowan do bocznych scian komory silnikowej jest dobrym pomyslem ?
czy silnik nie powinien byc tak jakby "polozony" na podluznicy z lewej strony (stojac przed autem twarza do niego) za pomoca jednej z lap ?
noi oczywiscie przykrecony do niej srubami potem ?
zwroc jeszcze uwage na to ze jak go wyprostujesz to on sie podniesie do gory i to sporo i tu zacznie sie problem z domykaniem maski.
Michalll_1991
17-03-13, 20:31
1. kurakuwawa trafnie zauwazyl, mocowanie do blach zamiast podłużnic to średni pomysł
2. nie wiem duzo o K serii ale do serii "pionu" to mu daleko, w smarowaniu napewno nie pomoże...
wydaje mnie sie tylko ze bez tylnej łapy silnik jeszcze nie jest ustawiony tak jak powinien... poza tym ze smarowaniem nie powinno byc az takiego problemu producent napewno przewidział opcje podjazdu pod wzniesienie ;)
Ja powiem tak... wydaje mi sie ze zadział i jezdzic bedzie... estetycznie za bardzo nie jest ale wydano na te łapy jakies 50zl a nie 2000... wiec jesli ktos podchodzi budzetowo to chyba widac roznice.
estetycznie za bardzo nie jest ale wydano na te łapy jakies 50zl a nie 2000...
Tu nie chodzi o estetykę, ale o bezpieczeństwo !
Coś mnie się wydaje, że takie pochylenie lekkie silnika jest w porządku. Bynajmniej twierdze tak przyglądając się fotkom K20 w EG z google.
Np. http://www.karcepts.com/index_files/KARCEPTSEG/5.JPG
http://img403.imageshack.us/img403/8070/dsc00062bc0.jpg
estetycznie za bardzo nie jest
Póki co :)
wydaje mnie sie tylko ze bez tylnej łapy silnik jeszcze nie jest ustawiony tak jak powinien... poza tym ze smarowaniem nie powinno byc az takiego problemu producent napewno przewidział opcje podjazdu pod wzniesienie ;)
Ja powiem tak... wydaje mi sie ze zadział i jezdzic bedzie... estetycznie za bardzo nie jest ale wydano na te łapy jakies 50zl a nie 2000... wiec jesli ktos podchodzi budzetowo to chyba widac roznice.
Tylko jak TO auto będzie podjeżdżało pod wzniesienie to silnik bedzie pod x2 większym kątem niż ten kąt, który przewidział producent ;)
Pod 4 x wiekszym kątem.
Wychodzi na to że trzeba bedzie jeździć ciągle z górki...
łapy pod silnik wyspawane, wspomaganie także gotowe do montażu.
Jak pomaluje komore wstawie zdjęcia
Michalll_1991
23-03-13, 18:56
dawaj zdjecia z postępów ;)
odnosnie smarowania przychodzi mi na mysl tylko jedno
http://www.youtube.com/watch?v=XNCxbRoTC8Q
tu tez producent tego nie przewidział a działa bez przerobek niekiedy trzeba dolac tylko troche wiecej oliwy
odnosnie smarowania przychodzi mi na mysl tylko jedno
http://www.youtube.com/watch?v=XNCxbRoTC8Q
tu tez producent tego nie przewidział a działa bez przerobek niekiedy trzeba dolac tylko troche wiecej oliwy
nie do końca bez przeróbki, bo jeśli ktoś tak lata jak ten gość z Twojego linku i ma takie piony to miske na 100% musi mieć przerobioną i odwrócony smok
przegroda w misce, odwrocony smok, wiecej oliwy i mozna tak latac :)
odnosnie smarowania przychodzi mi na mysl tylko jedno
tu tez producent tego nie przewidział a działa bez przerobek niekiedy trzeba dolac tylko troche wiecej oliwy
jeśli nie przewidział pochylenia w "pionie" to na pewno musiał przewidzieć ostre regularne pochylenia "w poziome" przy zakrętach
ale
wydaje mi sie że producent jednak przewidział że plastik będzie przynajmniej stawiany na koło
Jeśli będą problemy ze smarowaniem, można zrobić smarowanie z suchą miską olejową. Zapewne do K-serii są gotowe zestawy.
Tylko w całym tym projekcie chodziło o zaoszczędzenie kasy, a kupienie suchej miski, to już raczej małe koszty nie są
Tylko w całym tym projekcie chodziło o zaoszczędzenie kasy, a kupienie suchej miski, to już raczej małe koszty nie są
czekamy zatem na suchą miskę wykonaną metodą chałupniczą :D:D
odnosnie smarowania przychodzi mi na mysl tylko jedno
http://www.youtube.com/watch?v=XNCxbRoTC8Q
tu tez producent tego nie przewidział a działa bez przerobek niekiedy trzeba dolac tylko troche wiecej oliwy
636 wywalało błąd cisnienia oleju poza balansem, za to np 675 pierwsza wersja, zacierała się na kole, moze słyszałeś o przykładzie marchewy, gdzie na jednej jezdzie po łodzi motocykl połknął 2.5 litra oleju, i piec kaput, nowa wersja 675, na kole mozesz latać ile chcesz, nie zaświeci sie za uj, nawet przy niskim stanie, ale jak stopale robisz to nawet wyzszy stan nie pomaga...
Gość zrobił coś we własnym zakresie, a połowa osób daje mu różnorakie reprymendy na tematy o których nie mają pojęcia. Jeżeli czuje się na siłach wyspawać łapy pod k serię, to w czym problem?. Nie każdy musi kupować gotowe mount kit'y z ebaya, tylko dlatego, że tak chce większość.
Ja kibicuję, może nie będzie to wyglądało tak jak z jakiegokolwiek gotowego produktu od chińczyków to niemniej jednak może mieć dokładnie takie samo zastosowanie.
Nie każdy robi wire tuck'a i clean'a bo taki jest wszechobecny trend, może koledze zależy tylko i wyłączenie na skuteczności a nie na wyglądzie?.
Ale i tak pewne osoby powiedzą, że to nie jest skuteczne mimo faktu, że nie są w stanie w jakikolwiek organoleptyczny sposób tego sprawdzić.
Zawsze najłatwiej jest opluć kogoś i wtykać mu, że tylko gotowe produkty są dobre, co wcale nie musi mieć odzwierciedlenia w rzeczywistości.
Michalll_1991
25-03-13, 15:25
jeśli do mnie nie pijesz to ja mu jak najbardziej kibicuje, jak jest opcja coś zrobić dobrze to również wole zrobić niż kupować, dobra konstruktywna krytyka nie jest zła, to z mojej strony :)
Jeśli będą problemy ze smarowaniem, można zrobić smarowanie z suchą miską olejową. Zapewne do K-serii są gotowe zestawy.
Można, jak się hajs zgadza wszystko można.
Można też jak człowiek postawić silnik w pionie.
W skrajnych przypadkach jeśli będą problemy ze smarowaniem to szybciej doczekamy się zatartego silnika niż suchej miski.... nawet tej robionej metodą chałupniczą.
Może będzie to jeździć i milion kilometrów, ale spawając łapy samemu mogłeś postawić ten silnik w pion, zawsze to śpisz spokojnej, że przez głupotę nie będziesz grzebał się w misce szukając panewek :p
Ale o to chodzi że silnik nie jest mocno przechylony, po prostu widać tak na zdjecia. Zdjecia tego nie oddają. Pisałem o tym juz wczesniej dlatego nie potrzeba jest ta rozmowa na temat smarowania. Smarowanie bedzie i bedzie działać bardzo dobrze.
Sprawdzałem stan oleju w silniku przed załozeniem i po, wartość jest dokładnie taka sama.
Skoro tak, to może faktycznie będzie działać.
I tak zaraz mistrz mechaniki reaktor Cie wysmieje ze jak sprwdzales stan oleju to pewnie silnik lezal oparty o palete pod katem i pewnie dlatego sie zgadza hah
a ja tam lubie takie nowatorskie projekty kibicuje i 3mam kciuki ażeby to latało bezawaryjnie, przykład przemy72 i jego mazdy rx8 z k serią usadowioną w wzdłuż, która napędza tylnie koła nikt w polsce się tego nie podjął ale on dał radę każdy negował projekt po co taki silnik można inny i wogóle ale on chciał zrobić coś sam i mieć z tegp satysfaction-mazda śmiga jak ta lala nie długo wpada do niej twin turbo i wtedy zacznie się zabawa mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo...
Ten projekt jest gdzies opisany?
Dawaj wiecej fotek !! i zrob tak zeby bylo widac osadzenie silnika wtedy rozwieja sie wszelkie wątpliwosci
a odnosnie motocyklowych silników to mam doświadczenie z 900RR SC28 929/954 i R1 RN09 i w nich nic nigdy nie musialem robic a jezdzilem nimi na wolnej w balansie. Natomiast F4i bez przegrody długo nie pociagnie, GSX-R od 96-05 też bez przerobek nie zniosa nawet zwykłych gum zbyt wiele
I napewno odpornośc na jezdzenie motocyklami na jednym kole nie jest dziełem inżynierów co najwyżej efektem ubocznym budowy silnika. Tak czy siak zmieniamy polożenie silnika o 90st i ciagle dziala i ma sie dobrze wiecj jesli w przypadku kolegi zmienimy polozenie silnika o nawet te 10st to nie powinno byc roznicy ( poza ta na bagnecie) co oczywiscie jest do ustalenia po wymianie oleju wlewamy podana przez serwisówke ilośc wraz z poj filtra i mierzymy zaznaczamy nowy max.
Znalazłem ten temat o RX8 z K20. Przema chciał użyć P30 do sterowania i z jego opisu miało to ręce i nogi. Jedyna wada - brak obsługi VTC. Ale jak jedziemy najniższym kosztem, opcja warta rozważenia.
Znalazłem ten temat o RX8 z K20. Przema chciał użyć P30 do sterowania i z jego opisu miało to ręce i nogi. Jedyna wada - brak obsługi VTC. Ale jak jedziemy najniższym kosztem, opcja warta rozważenia.
Z tego co wiem będzie VTC + twin turbo :D
Mi nie chodzi o to co ma/nie ma/będzie miał. Chodzi mi o to, że jak ktoś chce zrobić swap najniższym kosztem, to wystrojenie silnika za pomocą ECU P30 dosyć poważnie go obniża.
Tanim kosztem tego się nie zrobi. Wspominane RX8 zostało odpalone w oparciu o stand alone EMU, którego koszt samego urządzenia to 2k zł.
Zawsze mniej niż za Hondate. Wiem, że odpalił na EMU. Ale opisał sposób na przerobienie P30 do sterowania osobnych cewek i co trzeba zrobić z czujnikiem wału, by to działało.
Widać na zdjęciu jak idzie 'linia' silnika. Myśle że kąt pochylenia silnika jest dobry. Także chyba pompa bedzie swarować...
http://www27.zippyshare.com/v/48704274/file.html
Tylnia łapa, i prace nad kolektorem. Kolektor bedzie owinienty. Póki co nie prezentuje sie najlepiej.
http://www64.zippyshare.com/v/11741238/file.html
niektóre elementy trzeba jeszcze poprawić ale zaczyna to coś już przypominac...:)
zdjecia troche lepszej jakosci.
jak i postepy w pracach ?
masz jakies nowe fotki ?
I jak tam projekt ? nie wypowiadałem się w temacie ale śledziłem go non stop a teraz coś cicho się zrobiło
Jak dla mnie katastrofa co to za kolektor? i mocowanie lapy tam chyba blacha 1 mm jest lol
gostom175, dzieje sie cos ?
gostom175, widze ze w opisie masz eg z k seria czyli udalo sie poskladac auto ?
Piotrek-LDZ
02-10-13, 19:40
coś cisza, a sam jestem ciekawy finału, bo żadnego zdjęcia na tych linkach już nie ma ;)
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_5_1.jpg
http://www.hybrid-racing.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/g/eg_dc_mounts_6_1.jpg
Jakbym tylko miał wzór albo lepiej dokładne rys z wszystkimi wymiarami to bez problemu jestem w stanie wyfrezować w pracy takie łapy
Oxzywiście, że jesteś. Łapy silnika to nie jest technologia z kosmosu. Chłopaki u nas w garażu podjęli się swapa 4,4l bmw z 7mki do 3jki mając pojęcia o mechanice 5 razy mniej, niż ja, a spawarki to nigdy w rękach nie trzymali. Trochę pomyślunku, dobrych założeń i wszystko działa od pierwszego odpalenia bez jakiegokolwiek problemu. Ustawiasz silnik z połosiami w komorze na dźwigu, mierzysz mu poziom, sprawdzasz kąt półosi i stwierdzasz "tak ma stać". Konstrukcja z kilku blach 4mm spokojnie wystarcza, parę spawów, wysłanie poduszki do zalania poli i łapa jest jak siemasz wiktor. Po prostu trzeba przesunąć punkt mocowania z seryjnego w jakieś inne miejsce w komorze kilka cm obok. TO jest tylko zależna 3 osi samochodu, x,y,z, a nie rakieta na księżyc..
W tej akurat konstrukcji u Gostoma dziwi mnie nie wykorzystanie seryjnych otworów z poduch na podłużnicach tylko jakas konstrukcja stawiana na nadkolach...Nie widziałem tego na żywo, ale może się to wiązać z kilkoma konsekwencjami. Zobaczymy jak to będzie jeździć - owner pewnie podzieli się wrażeniami.
Jakbym tylko miał wzór albo lepiej dokładne rys z wszystkimi wymiarami to bez problemu jestem w stanie wyfrezować w pracy takie łapy
yy no tak sie je produkuje .jak masz wzór cadzie
ale kolega sugerował ze bedzie je spawał
Oxzywiście, że jesteś. Łapy silnika to nie jest technologia z kosmosu. Chłopaki u nas w garażu podjęli się swapa 4,4l bmw z 7mki do 3jki mając pojęcia o mechanice 5 razy mniej, niż ja, a spawarki to nigdy w rękach nie trzymali. Trochę pomyślunku, dobrych założeń i wszystko działa od pierwszego odpalenia bez jakiegokolwiek problemu. Ustawiasz silnik z połosiami w komorze na dźwigu, mierzysz mu poziom, sprawdzasz kąt półosi i stwierdzasz "tak ma stać". Konstrukcja z kilku blach 4mm spokojnie wystarcza, parę spawów, wysłanie poduszki do zalania poli i łapa jest jak siemasz wiktor. Po prostu trzeba przesunąć punkt mocowania z seryjnego w jakieś inne miejsce w komorze kilka cm obok. TO jest tylko zależna 3 osi samochodu, x,y,z, a nie rakieta na księżyc..
a potem się zastanawiam skąd takie pejzaże na polskich drogach
http://www.lublin112.pl/wp-content/uploads/2013/09/1239439_528122443935278_1071471065_n-350x350.jpg
-panie to nie rakieta, bydzie jezdzić
Proszę Cię - przestań pier*olić i rzucać obrazkami z netu, bo na mnie to nie działa. Najpierw coś zrób, a później dopiero wypowiadaj się co z tego wytworu wyszło.
wiem co na ciebie podziała
http://pinkagendist.files.wordpress.com/2012/04/dildo-clasico-hank-negro-384.png
a historie typu - a my ze szwagrem... to wiesz gdzie se możesz wsadzić
Ja sobie je wsadzę w bagaż doświadczeń - auta jeżdzą, dirftują, zawody nawet wygrywają...a Ty po prostu klepiesz w klawiaturkę i znowu wstawiasz zdjęcia, bo zasobu słów chyba brakuje. Najpierw coś osiągnij w dziedzinie motoryzacji, pokaż ludziom, że działa, a później dopiero dostaniesz od nich odrobinę szacunku i przyzwolenie na wydawanie coś znaczących opinii. Na chwilę obecna jesteś w tym temacie po prostu niepotrzebny.
sam przyznałeś że projekt jest troche nie teges ,wylądowało k20 po uj wie ilu godzinach pracy
które można objechać z d16
wiec nie wiem co tu kto udowodnił na razie
wszystko można zrobić tylko czy nakład pracy = efekt
o tyle o ile w dziedzinie stylingu ciężko jest to porównywać bo dla każdego co innego o tyle mody silnika maja raczej jeden wyraźny cel
pisanie ze nie wazne ze tylko 160koni jest jak mówienie ze dziecko z downem jest wyjątkowe
pięknie i ładnie sie uśmiecha itd..
To jest temat łap, a nie tego, co na nich wylądowało. Gościu za cenę swapa na Bserię zrobił sobie podstawę do ewentualnego pełnoprawnego K20 i kolejnego przyrostu o..50KM? za kupno samego słupka.
Reaktor wez sie ogarnij, bo co do wiedzy i dzialan @Fawora nikt nie ma watpliwosci bo jest dosc znana osoba 'na scenie', a Ty narazie krytykujesz wszystkich w okolo a sam nic nigdy nie pokazales.
pisanie ze nie wazne ze tylko 160koni jest jak mówienie ze dziecko z downem jest wyjątkowe
pięknie i ładnie sie uśmiecha itd.. Wlacz mozg o ile go masz.
A teraz dawaj, pocisnij mi, bedzie dalej co raportowac. Pokaz na ile jestes niewyzytym dzieckiem internetu :) bo patrzac na teksty typu "masz 6 lat" odnosze wrazenie ze szukasz tutaj kolegow do swojej piaskownicy.
czyli na forum można tylko przyklaskiwać
bo inaczej sie jest "niewyzytym dzieckiem internetu"
Nie, nie o to chodzi. Spojrz na posty innych a swoje. Mozna wyrazic negatywna opinie nie szydzac z innych. Wyluzuj po prostu :)
W poczatkowych postach nagadales sie, nawysmiewales, a po kilku miesiacach projekt wykonany i jezdzi. Jakies "przepraszam" za te szyderstwa powinno sie nalezec autorowi tematu.
Jakies "przepraszam" za te szyderstwa powinno sie nalezec autorowi tematu.
zrobiłbym tak gdyby wylądowało tam k20a2, wypluło na hamowni tyle co potrzeba i polatało trochę bezawaryjnie
pisałem o tym na pewno wcześniej
na razie dalej jestem sceptyczny[wiem autor na pewno bedzie miał przez to nieprzespane noce] w k20a2 kręcącym się pod 9rpm [po modzie] zaczynają sie dziać dziwne rzeczy typu kawitacja itd
nie pisałem ze wiem ze nie będzie działało tylko ze są 100ki rzeczy które ciężko przewidzieć
a jak cos pojdzie nie tak to jestem ciekawy miny autora
moim celem nie była szydera dla samego troll owania tylko autentyczna troska o jego portfel
teraz wszedłem na allegro i widze ze te silniki sporo potaniały wiec moze nei bedzie tragedii
zrobiłbym tak gdyby wylądowało tam k20a2, wypluło na hamowni tyle co potrzeba i polatało trochę bezawaryjnie
Kolo ma wkladac k20a2 bo... bo Tobie sie tak podoba ?! ;o
Kolo ma wkladac k20a2 bo... bo Tobie sie tak podoba ?! ;o
no raczej
inaczej nie przyznam certyfikatu ISO
napisałem chyba wystarczająco wyraźnie
[wiem autor na pewno bedzie miał przez to nieprzespane noce]
rosiniak99
24-10-13, 15:21
No to reaktor stawiaj skrzynkę wódki jak obiecałeś chyba w drugim poście - kseria siedzi i samochód jeździ
Haters gonna hate. I tyle w temacie. K seria to k seria nie ważne czy k20 czy k24, temat tyczył się łap pod k serię, czego by nie włożył to łapy wyspawał pod każdy z silników k serii. Więc w końcu reaktor mógłbyś postawić tą skrzynkę wódki i zwrócić honor autorowi a nie iść dalej w zaparte nie mając racji i przy tym krążąc w okół tematu a nie trafiając w samo jego sedno.
No to reaktor stawiaj skrzynkę wódki jak obiecałeś chyba w drugim poście - kseria siedzi i samochód jeździ
już postawił ale oczy w słup hehe
MaTeUsZ_V212
25-10-13, 09:17
reaktor i co łyso Ci teraz??? Jednak udało się zrobić łapy. Nie trawie takich frajerów jak Ty co pie.....o trzy po trzy, a gówno wiedzą. Zapewne nawet nie miałeś spawarki w ręku. Nie naśmiewaj sie z innych jeśli sam nie umiesz zrobić tak laickiej rzeczy jak prawidłowe podłączenie radia z kilkoma kablami :rolleyes: Byś zrobił swapa z gaźnikowca d13 to być docenił wkład pracy. Hm w sumie to byś nawet nie wiedział jak za to się zabrać korzystając nawet se schematu :D Idź se spuść i może Ci będzie lżej. Najpierw były wyśmiewki z kolegi, że się nie da zrobić łap itp. a jednak się udało. Teraz, że jest fee, bo się udało zrobić łapy, ale silnik ma mało koni. Gratulacje dla kolegi za podjęcie się wykonania ich i udowodnienia, ze jednak się DA!
Nie wiem skąd tu taki WOW że ktoś sobie zrobił łapy.. W JHMie robi się takie rzeczy od dawien dawna do różnych aut i różnych silników.. (tak jak pewnie i w innych warsztatach)
MaTeUsZ_V212
25-10-13, 13:30
Furious tu nie chodzi o wow tylko podejście prześmiewcze, że ktoś nie da rady, tylko dlatego, że nikt nie opisał tego na na forach itp. Drwienie z kogoś, gdy samemu ma się dwie lewe ręce do mechaniki jest co najmniej śmieszne. Tak jak ktoś napisał wcześniej, człowiek to zrobił więc i człowiek nie będzie miał problemu ze zrobieniem tego ponownie. Wystarczy chęci, sprzętu i umiejętności trochę. Żadna to filozofia, może nie zawsze to wychodzi za pierwszym razem, ale nie do razu każdy stał się doświadczonym. JHM'y to już raczej nie liga amatarów i przydomowych majstrów ;)
O tym, że takie łapy to nie jest technologia kosmiczna pisałem już w tym temacie na początku. Jak widać potwierdza się bo kolejna osonba - autor tematu - zrobił to sobie i działa jak widać. Reaktor natomiast jak na początku tak i na końcu tematu pokazał "klasę" wypowiedzi i nie ma co liczyc bo nawet jakby tu założyć k20a2 (inna sprawa ze nie ma takiego obowiązku bo to temat o łapach a nie opłacalności założenia słabszego silnika serii k) to i tak by szedł w zaparte i nadal wymyslal kolejne warunki by sie nie przyznac ze nie mial racji. Klasa sama w sobie :/
Do autora wątku - fajnie, że udało się ogarnąć to i skonczyles co zacząłeś ;)
wg. mnie k20 nawet te 160konne i tak lepiej *******ala od b16 bo ma wieksze niutony 2.0l vs 1.6l
ja nie rozumiem glupiego gledzenia ze K20 160 konne dysponujace 200Mnetrami bedzie gorsze od b16 czy b18 ? Ludzie co do czego? kazdy wie ze seryjne b18c4 nie jedzie na oryginalnej skrzyni s9b, na kolektorze wydechowym 1,75", bo 2" to tam za cholere nie ma. A dysponuje raptem 170Nm o ile trzyma serie. A kolega zrobil b. dobry mod bo raz stan silnika jest jak nowka, 2 lancucch rozrzadu, 3 pod T idealny silnik, 4 roznica miedzy w CR w K serii jest ogromna, bo K20a2 ma 11,1-3 a K20a3 ma raptem 9,6 to tyle co nic. no i po 5te 6-cio stopniowa skrzynia biegow. Dla mnie silnik jest trafiony a szczerze zamiast kupowac jak wiele osob robi kpro czy K300 to jest bezsens!! lepiej kupic EMU ktore o wiele wiele mniej kosztuje jak Kpro a funkcje i strojenie jest na podobnym poziomie. Wiec porownanie K serii do B jest dla mnie jakas pomylka, a zbudowanie B20 pod 240KM jest kolosalna kwota jezeli idziemy w NA i oczywiscie w choler@# awaryjniejsza bedzie B20stka.
ja nie rozumiem glupiego gledzenia ze K20 160 konne dysponujace 200Mnetrami bedzie gorsze od b16 czy b18 ? Ludzie co do czego? kazdy wie ze seryjne b18c4 nie jedzie na oryginalnej skrzyni s9b, na kolektorze wydechowym 1,75", bo 2" to tam za cholere nie ma. A dysponuje raptem 170Nm o ile trzyma serie. A kolega zrobil b. dobry mod bo raz stan silnika jest jak nowka, 2 lancucch rozrzadu, 3 pod T idealny silnik, 4 roznica miedzy w CR w K serii jest ogromna, bo K20a2 ma 11,1-3 a K20a3 ma raptem 9,6 to tyle co nic. no i po 5te 6-cio stopniowa skrzynia biegow. Dla mnie silnik jest trafiony a szczerze zamiast kupowac jak wiele osob robi kpro czy K300 to jest bezsens!! lepiej kupic EMU ktore o wiele wiele mniej kosztuje jak Kpro a funkcje i strojenie jest na podobnym poziomie. Wiec porownanie K serii do B jest dla mnie jakas pomylka, a zbudowanie B20 pod 240KM jest kolosalna kwota jezeli idziemy w NA i oczywiscie w choler@# awaryjniejsza bedzie B20stka.
2 błędy
jeżeli chodzi o CR to jednak 9,6 vs 11,1 to spora różnica.
to ma 5-cio biegową skrzynię a nie 6. 6 ma k20a2
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.