Zobacz pełną wersję : Problem z odpalaniem przy niskim stanie benzyny
Wiatam!! Od dłuzczego czasu mam problem z autkiem, przy niskim stanie benzyny chcąc odpalic silnik musze pokrecic troche dluzej, czasami nawet odpalam na dwa razy bo jak slucham jak meczy sie silnik to az zal, ogolnie z silniczkiem wszystko w porzadku choci rowno bez wyciekow i innych wad. Natomiast gdy stan paliwa jest wyzszy odpala normalnie! nie wiem czy to pompa czy za mala dawka paliwa, dodam ze jezdze na samej benzynie, auto nie widzialo gazu. Prosze o pomoc!
Nie masz co się martwić, ten typ tak ma.
Niski stan paliwa tzn ile? Pod czerwoną kreską rezerwy czy jeszcze nad nią? Pompa paliwa pracuje ciągle tym samym tonem czy dźwięk się zmienia tak jakby dostała mocnego obciążenia i zwalniała?
ponizej czerwonej czasami, dzieje sie tak kiedy mam niski stan i chce odpalic np nastepnego dnia lub gdy silnik ostygnie, gdy jest jeszcze cieply odpali nawet przy niskim stanie, zdazy sie ze przy cieplym silniku a niskim stanie odpali za po sekundzie zgasnie i za drugim razem odpali normalnie
bez czasami"
mechanik mowil ze to pompa sie konczy z kolei inni mowia ze moze bys ustawiona za mala dawka paliwa, ale mysle ze to chyba pompa bo gdyby to zalezalo od dawki to i przy pelnym baku mialbym problem..
YYyyyy ?!
Mi jak mam na czerwonym nie raz odpali i zgaśnie, trzeba lać więcej po prostu, GŁĘBOKA REZERWA na pewno nie będzie korzystna dla naszego silnika jak będziemy kręcić i kręcić
Zalej raz a dobrze i utrzymuj chociaż tą ćwierć baku, no chyba że pompę chcesz sobie wymieniać...
Nie słuchaj mechaników. Prawie każdy z nas tak ma, że jak jest pustawo w baku to trzeba dłużej kręcić. Gdyby pompa się kończyła to cały czas by tak było. Utrzymuj wyższy stan w baku i nie będzie problemu.
opisywany problem to przypadłosc civiców która wystepuje przy malym stanie paliwa
nie ma sie nad czym rozwodzic tylko tankowac więcej i tyle a nie szukać dziury w całym
bez sensu ten temat, szczególnie, że to opisywane juz wielokrotnie...
Niektórzy to lubią sobie generować problemy.
Dużo paliwa - nie ma problemu
Mało paliwa - problem
Jaki sens ma wogóle zastanawianie się nad tym? Pompa się kończy? Wolne żarty - chyba logiczne jest to że jakby coś było z pompą nie tak to przy stanie paliwa o pare litrów większym też byłyby problemu ale ich niema.
Za nie długo, będzie temat, "Nie tankowałem, auto nie chce zapialić - w czym problem - pomóżcie" :)
na pewno nie będzie korzystna dla naszego silnika jak będziemy kręcić i kręcić
Dla silnika jak dla silnika, akumulator to zachwycony z tego powodu na pewno nie będzie.
Czasem to mam wrażenie, że pytania zadają jacyś uczniowie z podstawówki na poziomie trzeciej klasy...
Dlaczego mi nie chce odpalić - przecież mam trochę paliwa. Nie wierzę...
Jak stoi mocno krzywo i nawet jak się rezerwa nie świeci, to potrafi mieć problem z odpaleniem. Recepta: lać paliwo i nie wyjeżdżać do zera bo się można zdziwić jak się na górce zostawi.
kolego u mnie w EJ6 musisz typowo załączyć tylko zapłon i słychać jak się uzbraja, odłączyć i znowu załączyć i słychać zmianę tonu i kliknięcie z przodu wtedy odpala bez gaśnięcia po sekundzie... musisz po prostu poczekać aż się pompka uzbroi :) pozdrawiam. Arek EJ6 :)
musisz typowo załączyć tylko zapłon i słychać jak się uzbraja, odłączyć i znowu załączyć i słychać zmianę tonu i kliknięcie z przodu wtedy odpala bez gaśnięcia po sekundzie... musisz po prostu poczekać aż się pompka uzbroi
Potwierdzam, jak jest końcówka paliwa to na początku wystarczy włączyć i wyłączyć zapłon (na II pozyscje) aż kontrolki zgasną powtarzając czynność ze 2-3 razy, a następnie odpalić
No nie staty nie jest tak do końca, mam ten sam problem co kolega przy zimie najbardziej widoczne przy niskim stanie paliwa np 20% zbiornika odpala za 3/4 razem kręcąc nawet 5 sekund za każdym razem. Jak już odpali przy dodaniu gazu do dechy jakby się dławił, przy rozgrzeniu jest już ok tak samo z odpalaniem.
Jak auto postoi z godzinę ponownie trzeba go długo kręcić jakby miał za małą dawkę paliwa, pompa? Miał ktoś taki problem może zna rozwiązanie?
gaz do dechy na zimnym=gratulacje!!!
przy 20% stanu paliwa i słaby zapłon= sprawdzić: kopułkę, palec, zapłon, zawory, przewody, świece, filtr paliwa itd.....
kolego przy dodaniu gazu do dechy on nie jedzie o to chodzi, zamiast przyspieszac to zwalnia, po rozgrzaniu jest ok.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.